Mitä tekisit jos saisit tietää
poikasi pettäneen ja olleen väkivaltainen tyttöystäväänsä kohtaan?
Kommentit (5)
Olisi kyllä kamalaa jos oma lapsi noin tekisi.
Eli ilmoittaisin poliisille pahoinpitelystä.
Meidän suvussa vaimonhakkaajia piisaa ja minä haluan katkaista sen nyt. Menneeseen en voi vaikuttaa, mutta lapsiani kasvatan jatkuvasti ajatuksella, että toista ei saa vahingoittaa. Omaa suuttumusta tulee kyetä hallitsemaan ja suuntaamaan voimavaroja keskusteluun sekä tunteiden ilmaisuun.
Asiasta puhuttaisiin yksin pojan kanssa ja jos tyttöystävä haluaisi, niin myös hänen kanssaan. Tyttöystävä tekee itse päätöksen ilmoittamisesta, enkä siihen vaikuttaisi. Pojaltani vaatisin myös sitoutumista mm. lyömättömien tukiryhmään ja hänen tulisi ehdottomasti käsitellä miksi on toiminut niin, ettei se toistuisi uudestaan.
Ja menemään vihanhallinta sekä parisuhdeterapiaan.
Mä itseasiassa olen sanonutkin pojilleni, että jos koskaan kuulen, että ovat tempasseet vaimoa tai lastaan turpaani niin mää suutun ja olen se joka sen ilmoituksen asiasta tekee. Minä en hyväksy väkivaltaa. ja sama kyllä koskee tulevia miniöitäkin jos ukkoaan tempovat turpaan ( kuu tätäkin tapahtuu) tai lastaan niin ilmoituksen teen. Kenenkään ei kuulu asua perhehelvetissä ei varsinkaan lasten.
-äiti joka on kasvanut lapsuutensa perhehelvetissä.
Kertoisin tytölle että tommoisissa tapauksissa kannattaa yehdä rikosilmoitus ja pettävää miestä ei kannata katsoa. Toivoisin että poika ottaisi opikseen.