Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pihi onko muita.

Vierailija
06.01.2025 |

Pihistelen kaikessa vaikka ei tarvitsisi. Auto ja puhelin ovat työn puolesta, ruoat ostan aina tarjouksesta. Vaatteet ovat suurin osa 70% alennuksella ostettua. Asumismenot maksatan puolisolla. Harrastukset ovat sellaisia jotka tuovat enemmän kuin vievät. Elän kyllä ihan tyydyttävä elämää, mutta ajatukset pyörivät vain siinä miten säästän lisää. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihit ihmiset ovat usein myös pihejä tunne-elämältään. Eivät anna itsestään mitään. Sanoisin että ikävää ihmistyyppiä, joiden seurassa harva viihtyy, paino sanalla viihtyy.

Mitä sinun pitäisi nyt toiselta saada, tunne-elämällesi? Sääliä? 

Vierailija
22/32 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästät eniten kun vedät alahuulen pääsi yli ja nielaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästäväinen ja mielestäni järkevä rahankäyttäjä, koska olen kokenut myös köyhyyttä, mutta pihinä en itseäni pidä.

Vierailija
24/32 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Miksikä kutsutaan sellaista, joka kyllä tykkää kuluttaa itseensä rahaa, esim. Juhlii baarissa ja ostaa itselleen kivoja juttuja, mutta kun olisi vaikka parhaan ystävän synttärit, niin sille ei osteta mitään lahjaa?

Aikuiselle luulisi riittävän ihan onnittelut.

Vierailija
25/32 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Miksikä kutsutaan sellaista, joka kyllä tykkää kuluttaa itseensä rahaa, esim. Juhlii baarissa ja ostaa itselleen kivoja juttuja, mutta kun olisi vaikka parhaan ystävän synttärit, niin sille ei osteta mitään lahjaa?

Fiksuksi.

Vierailija
26/32 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Pihi vaan nuukaniilo. Ohennan limun vedellä, ohennab saippuat vedellä, karkkia ostan vain 5€/kg tai alle, katson kilohinnat. Ostan huonekalut käytettynä.

Haalin puutavaraa,romua ja en raaski käyttää niitä jotta...

Kerään metsästä oksia ja grillaan niillä vaikka olisi kaaaaaaaasugrilli.

Roikun kaupassa vaikka tunnin jotta saan -60% alennuksen.

En käytä toisia ihmisiä hyväkseni, vieraita kohtaan olen avokätinen, eli jos meille tulee remonttimies hommiin niin hänelle on aina juhlamokkaa, mehua,vissyä,sekä ruokaa/leipää mikäli hän haluaa.

Ruuanjaossa en käy,koska on olemassa ihan oikeasti sitä tarvitsevia. Heti kun on mahdollisuus niin mielellään osallistun antavana.

-Kylmis

27/32 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mun serkku kertoi, että hänen luokseen tuli viikonloppukylään kaksi hänen kaveriaan. He olivat kaupungilla ostoksilla, kun hän ehdotti, että otetaanko ruokakaupasta jotain hyviä aineksia ja kokataan kotona ja ostetaan viiniä, jolloin toinen kavereista vastasi, että hänellä ei ole rahaa. Sitten kuitenkin hetken kuluttua se sama henkilö osti vaatekaupasta 50€ arvoisen t-paidan. Serkkuni ihmetteli, kun juurihan hän oli sanonut, ettei ole rahaa.

28/32 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Ahne, itsekäs.

Ehkä ystävä ei pidä teitä niin hyvinä kavereina, että lahja pitäisi hankkia? Mitä aikuinen ihminen tekee jollakin lisätavaralla? Itsekkyyttä ehkä, mutta ei ahneutta mielestäni.

No ei sen lahjan tarvii olla tavara, vaan vaikka lahjakortti hierontaan tai kukkakimppu.

Vierailija
29/32 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pihi mutta mietin todella tarkkaan mihin rahani pistän. Ruoan teen itse aina supertarjouksista ostettulla ruoalla, hiukset leikkaan itse. Elän terveellisesti jotta en tarvitsisi lääkkeitä, mittaan itse verenpaineet sekä sokerit. Liikun pyörällä niin paljon kuin voin. Mietin todella tarkkaan mitä ostan ja voin odottaa vaikka vuoden että kyseinen asia on tarjouksessa. Käyn kerran vuodessa Virossa ja ostan laivalta keralla vuoden juomat. Olen pystynyt ostamaan oman talon ja metsää kolmekymmentä hehtaaria eteläsuomessa. Palkka olen tiennanut noin 1600 netto kuukaudessa. Nytt viisikymppisenä omaisuuden arvo on noin kuusisatatuhatta. Olen siis onnistunut muuttaman melkein koko palkan omaisuudeksi. Kohta pystyn elämän metsätuottoilla sekä tulevalla pienellä eläkkeellä. Kulut ovat nykyään noin yhdeksänsataa kuussa pihin elämäntavan ansiosta. En sekuntiakaan kadu oma elämäntapa. 

Vierailija
30/32 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pihi että on vastenmielistä kommentoida palstalle ettei puhelin kulu

Vierailija
31/32 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pihi mutta mietin todella tarkkaan mihin rahani pistän. Ruoan teen itse aina supertarjouksista ostettulla ruoalla, hiukset leikkaan itse. Elän terveellisesti jotta en tarvitsisi lääkkeitä, mittaan itse verenpaineet sekä sokerit. Liikun pyörällä niin paljon kuin voin. Mietin todella tarkkaan mitä ostan ja voin odottaa vaikka vuoden että kyseinen asia on tarjouksessa. Käyn kerran vuodessa Virossa ja ostan laivalta keralla vuoden juomat. Olen pystynyt ostamaan oman talon ja metsää kolmekymmentä hehtaaria eteläsuomessa. Palkka olen tiennanut noin 1600 netto kuukaudessa. Nytt viisikymppisenä omaisuuden arvo on noin kuusisatatuhatta. Olen siis onnistunut muuttaman melkein koko palkan omaisuudeksi. Kohta pystyn elämän metsätuottoilla sekä tulevalla pienellä eläkkeellä. Kulut ovat nykyään noin yhdeksänsataa kuussa pihin elämäntavan ansiosta. En sekuntiakaan kadu oma elämäntapa. 

Säästät kun jätät Tallinnanreissun tekemättä ja juomat juomatta. Ole hyvä.

Vierailija
32/32 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se pihilläkin oltava jotain paheita.