Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi heti ekalla seksikerralla, haluanko liukuvoidetta

Vierailija
05.01.2025 |

Mitä miettisitte tuosta? Menin vähän hämilleni ja sanoin, etten halua. Kenellä ylipäätään on liukkaria pöytälaatikossa? Jopa erilaisia. Onko joku seksihullu? Miksi mies ajatteli, etten kostuisia?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina tuollainen pikkuruinen purnukka yöpöydällä. 

https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Liukuvoiteet/2841-aquaglide-1000…;

Vierailija
22/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No otitko luikkaria ja mihin?

Varvasväliin. Veteli sitten sinne. Pillua en antanut enkä perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesi ette olleet aiemmin harrastaeet mitään käsijuttuja? Silloin miehellä ehkä vähän parempi käsitys tarvitaanko sitä vai voiko sen heittää suoraan nurkkaan.

Vierailija
24/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsaani en ole eläissäni laittanut minkäänlaista liukastetta; liukastetta on ollut/ on runsaasti ihan omasta takaa. Anaaliseksiä en harrasta.

Vierailija
25/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimpsaani en ole eläissäni laittanut minkäänlaista liukastetta; liukastetta on ollut/ on runsaasti ihan omasta takaa. Anaaliseksiä en harrasta.

No se on kiva homma se. Joillakin toisilla jotenkin toisin.

Vierailija
26/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, jos kysyy mitä toinen haluaa. Voi vastata vaikka, että kiitos ei. 

Vierailija
27/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukkaria on pöytälaatikossa, koska joskus sitä tarvitaan. Ihan on daami sitä pyytänyt, koska aina kaikki eivät kostu ihan niin paljon kuin ehkä haluaisivat. Varsinkaan pyllyn puolelta.

No pyllyn puolelta ei kostu kukaan, koska siellä ei ole niitä rauhasia, mistä sitä luontaista liukastetta erittyy.

Vierailija
28/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukkaria on pöytälaatikossa, koska joskus sitä tarvitaan. Ihan on daami sitä pyytänyt, koska aina kaikki eivät kostu ihan niin paljon kuin ehkä haluaisivat. Varsinkaan pyllyn puolelta.

No pyllyn puolelta ei kostu kukaan, koska siellä ei ole niitä rauhasia, mistä sitä luontaista liukastetta erittyy.

Väitätkö, että ripuli ei liukasta?

Vierailija
29/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin voivat tykätä liukuvoiteen käytöstä. Ei se luonnollinen kosteus takaa yhtä hyvää luistoa. 

Hiertymiä voi tulla molempien vahingossa molempien värkkeihin, vaikka kuinka olisi esileikitty. Liukuvoide on osa seksuaaliterveyttä eikä sen käyttöä pitäisi mitenkään hävetä.  

Vierailija
30/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö, että naisen perseestä tulee koko ajan paskaa kun sinne pannaan ?

Vierailija
31/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen jos joku ei automaattisesti käytä liukuvoidetta ja uudesta puhtaasta purkista, ei käsin lähmitystä. Kuivanako ihmiset vetävät.

Eiköhän perusoletus ole, että nainen kostuu kyllä esileikillä. Ei ole mun mielestä normaalia heti ensimmäisellä kerralla kysyä tarvitaanko liukuvoidetta. Moni on jo valmiiksi kiihottunut niin kosteutta on jo ennen kuin pilluun on edes koskettu.

Mulla oli eilen vakipanon kanssa seksiä ja hän ei kyllä edes tehnyt mun pillulle mitään ennen kuin laittoi kullin sisälle. Mä tiesin mitä on tarjolla ja olin jo valmiiksi kostea. Ei todellakaan tarvinnut mitään liukkaria. Toki mies siinä välillä nuoli, mutta sitten jatkettiin taas panoa.

Vierailija
32/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaan on tieteellinen fakta, mutta itsellä on tullut vastaan niin voimakkaasti kostuvia naisia, että se tuntuisi välittyvän kakkoseenkin. Ja mielestäni se ei ole pelkkää valumaa, vaikka se olisi loogisin selitys. Ja ei sitä ripuliakaan, mitään varsinkin peppuseksin kiihkovastustajat tuntuvat rakastavan.

Eli olen 99% todennäköisesti väärässä, mutta jos joillain muilla olisi vastaavia kokemuksia, niin ehkä saataisiin aikaan uusi mielenkiintoinen tutkintalinja.

Vierailija
33/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ap:n pitänyt kiiruhtaa hieman hitaammin ja ensin tutustua tuohon vastapuoleen hieman laajemmin ja perusteellisemmin. 

Vierailija
34/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamastasi ehkä huokui epäterveen naisenmerkit...

Vierailija
35/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö, että naisen perseestä tulee koko ajan paskaa kun sinne pannaan ?

Väitätkö, että se paska jotenkin katoaa tai sukeltaa piiloon sieltä perseestä, kun sinne pannaan?

Vierailija
36/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies!

Vierailija
37/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kohtelias herrasmies!

Vierailija
38/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa laittaa vieraille naisille tarpeeksi liukkaria, jos sitä tarvitaan, kun oma rakas on tuollainen aina liukas. Ollaan vitsailtu, että hänellä on aina lämmin kiuas, kun kosteutta riittää, vierailla naisilla joskus jatkuvalämmitteinen malli. Etenkin kortsun kanssa monen muun kanssa liukkaria on tarvittu ja olisi itse pitänyt hoksata kysellä ja lisätä ennen kuin nainen joutuu pyytämään. 

Mielestäni on fiksun ja taitavan miehen merkki, että osaa itse kysyä...itse en aina tajua, kun kortsun läpi ei välttämättä heti huomaa kosteuden puutetta. Niin ja eräs vaimon kanssa touhunnut mies tiesi myös sen, että liukkarin käyttö estää kortsun puhkeamista, käytti sitä hiukan, vaikkei liukkauden puolesta olisi tarvinnut.

Vierailija
39/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on järkyttävän iso ja paksu kalu, on ihan järkevää ottaa varmuuden vuoksi lisäliukastetta kun varmaan sen sisäänottaminen jännittää vaikka hyvin varovasti aluksi tehdäänkin.

Vierailija
40/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ap ole mitään, minulle ekalla kerralla uusi nainen kysyi, tarvitsenko peniksenkehittimen kun näki kaluni ja kaivoi sellaisen yöpöydän laatikosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi