Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi heti ekalla seksikerralla, haluanko liukuvoidetta

Vierailija
05.01.2025 |

Mitä miettisitte tuosta? Menin vähän hämilleni ja sanoin, etten halua. Kenellä ylipäätään on liukkaria pöytälaatikossa? Jopa erilaisia. Onko joku seksihullu? Miksi mies ajatteli, etten kostuisia?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen jos joku ei automaattisesti käytä liukuvoidetta ja uudesta puhtaasta purkista, ei käsin lähmitystä. Kuivanako ihmiset vetävät.

Ei kaikki tarvitse liukuvoidetta. Itse kiihotun yleensä liiankin kanssa, vähempikin vedenpaisumus riittäisi.

Tuskin kiihotut kuitenkaan, valehtelet.

Vierailija
42/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap näyttää 50 v ikäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan ok! Ajatteli kumppania, josko pitäis liukkarista ... Ja meillä erilaisia liukkareita yöpöydän laatikossa 😅 

Anni 43

Vierailija
44/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkarithan on ihania! Ei tarvi ottaa loukkauksena!!!

M67

Vierailija
45/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen osaa käntää kaiken negatiiviseksi. 

Vierailija
46/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en tosiaan tarvinnut, käsileikeissä nolotti oma kostuminen, nyt mietin miksi ihmeessä... pillerit alettuani gynis kehotti käyttämään, limakalvojen terveyden vuoksi. Eka kerralla otin tuubin esiin ja kysyin vakkarilta miten tätä käytetään??? Olis ollu jotenkin romanttisempaa, jos hän olis minuun sivellyt... oi nuoruus :)

Vierailija
47/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Vierailija
48/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sivellään aina kaluun, ei ole kiva kun ihan kuivaa kalua vetelee, sehän sattuu! Ihan sama on pimpan kanssa, siis jos haluaa että nainen nauttii pimpin hyväilystä.

Vierailija
49/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä samasukupuolioletettu?

Vierailija
50/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut kyseltyä. Jos käsikopelolla alkulämmittelyiden jälkeen tuntuu että liian kuivaa on niin turautan liukkarit kulliin ihan kyselemättä.

Aika normihommaa täällä myöhäiskeski-ikäisten maailmassa.

Vierailija
51/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä samasukupuolioletettu?

Kaksi lahnaa Juha Tapion melodialla. Ymmärrän ajatuksesi 😂

Vierailija
52/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa tottunut tuohon.

Joten jos ero tulisi ja uuden naisen kanssa päädyttäisiin tuohon tilanteeseen  , niin varmaan kaivaisin automaattisesti litkut esiin sen kummempia miettimättä.

M42

Vierailija
53/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet ketjun miehistä on ihan tyytyväisiä kun saavat kuivaa pillua. Olipa sitten liukkarilla tai ei. Voi poloiset, eivät edes saa naistaan kostumaan.

Vierailija
54/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vinkki kakkonen, se pillu on valmis sitten pantavaksi kun klitta on kiihoittunut. Ei silloin kun pillu on vähän kostea.

Ai et tiennyt? No kappas...

Vierailija
55/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut kyseltyä. Jos käsikopelolla alkulämmittelyiden jälkeen tuntuu että liian kuivaa on niin turautan liukkarit kulliin ihan kyselemättä.

Niin on täällä nuoremmillakin :) Miten nuo liukkarikammoiset edes käyttävät käsiään, ihan kuivana vaan vai? Huh, en kyllä antaisi käsihoitoa peniksellekään ilman liukastetta, esim. kookosöljy on todella hyvä tähän, kaikki kumppanit ovat tykänneet.

Vierailija
56/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en osaa laittaa vieraille naisille tarpeeksi liukkaria, jos sitä tarvitaan, kun oma rakas on tuollainen aina liukas. Ollaan vitsailtu, että hänellä on aina lämmin kiuas, kun kosteutta riittää, vierailla naisilla joskus jatkuvalämmitteinen malli. Etenkin kortsun kanssa monen muun kanssa liukkaria on tarvittu ja olisi itse pitänyt hoksata kysellä ja lisätä ennen kuin nainen joutuu pyytämään. 

Mielestäni on fiksun ja taitavan miehen merkki, että osaa itse kysyä...itse en aina tajua, kun kortsun läpi ei välttämättä heti huomaa kosteuden puutetta. Niin ja eräs vaimon kanssa touhunnut mies tiesi myös sen, että liukkarin käyttö estää kortsun puhkeamista, käytti sitä hiukan, vaikkei liukkauden puolesta olisi tarvinnut.

Pieni pisara liukkaria kondomin sisällä tekee kaiken myös mukavammaksi miehelle! Ja todellakin haluan naisena käyttää jonkinlaista liukastetta ulkopuolellekin jos kondomia käytetään, sillä se ei ole muuten niin pehmeä ja kitkaton kuin pelkkä peniksen iho.

Vierailija
57/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on täällä nuoremmillakin :) Miten nuo liukkarikammoiset edes käyttävät käsiään, ihan kuivana vaan vai? Huh, en kyllä antaisi käsihoitoa peniksellekään ilman liukastetta, esim. kookosöljy on todella hyvä tähän, kaikki kumppanit ovat tykänneet.

Kun on hyväilty/halailtu/pussailtu, niin ei se enää kuiva ole, ihan valmis ja kostea miehen kosketukselle. 

Vierailija
58/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä mikään liukkarikammoinen ole ja liukkari on käytössä anaaliseksissä. Olen kuitenkin jo valmiiksi märkä siinä kohtaa kun miehen sormet eksyy pilluun niin ei siinä kyllä mitään liukkaria tarvita. Eikä ole kyllä yksikään mies vaatinut liukkaria kun olen käsihoitoa antanut. 

Vierailija
59/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain, joka ei ole kauhean hyvä sängyssä 😂 

Sun kommentista näkee, että sä et ole kauhean hyvä sängyssä 😂

Vierailija
60/66 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 60 v elänyt, enkä ole koskaan liukuvoidetta käyttänyt, olenko outo nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän