Tapailemani mies ottaa yhteyttä vain kun hänelle sopii. Pitäisikö unohtaa?
Pidän hänestä kovasti, on erilainen persoonaltaan. Meistä ei tule koskaan paria ja olemme siitä varmasti samaa mieltä mutta ystävinä olisi mukava pysyä.
Hän kuitenkin saattaa kadota pitkäksi aikaa joka on tavallaan minulle ok mutta nykyään minulla on alkanut tulemaan välillä huoli onko kunnossa.
En halua olla mikään roikkuja mutta jos itse laitan viestiä miten hänellä menee niin tulee sellainen olo, että hän saattaa jopa ahdistua siitä, joten odotan, että laittaa minulle välillä viestiä.
Meillä ei ole seksisuhdetta mutta ei täysin platonistakaan.
Tämä mysteerisyys saa miettimään vain, että jaksanko hiljaiseloa vai pitäisikö vain lopettaa tapailu ja yhteydenotto tyystin.
Kommentit (69)
Ei tuota jaksa. Tuo arpominen tulee uuvuttamaan sinut. Sillä kuten joku jo sanoi, ei se tule muuttumaan parempaan.
Ei sillä miehellä ole kiinnostusta. Uutta matoa koukkuun vaan.
Jos kyse on vain ystävyydestä sinunkin mielestä, niin tarvitseeko asiaa analysoida sitten noin paljon?
Miten moneksi kuukaudeksi miehellä on tapana kadota vai onko tämä taas sitä perusvalitusta, että ei 15 minuutissa vastaa, eikö se välitä.
Mieskin saattaa olla introvertti kuten sinä. Mutta sen lisäksi hän on selvästi pelimies. Ja sinä olet hänen pelinappulansa.
Minun tuttuni esitti ensin pitkään poloista rassukkaa. Ja normaalina empaattisena ihmisenä halusin tietenkin olla tukena vaikeuksissa. Siksi minulla kestikin todella kauan tajuta, että se rassukan esittäminen oli pelaamista. Sillä sai minut koukkuun ja hämättyä.
Sinulla on parempi tilanne, jos olet tajunnut tilanteen kuvion nopeammin kuin minä 8 vuodessa.
Milloin sinä otat häneen yhteyttä? Vastaus on, silloin kun sinulle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Miten moneksi kuukaudeksi miehellä on tapana kadota vai onko tämä taas sitä perusvalitusta, että ei 15 minuutissa vastaa, eikö se välitä.
Katoaa useaksi päiväksi. Joskus pariksi viikoksi. Eikä siinä mitään mutta tekee sen tavalla joka jättää ihmettelylle sijaa tai sitten ylianalysoin. Ehkä minulla on liikaa kuitenkin alkanut muodostumaan tunteita sittenkin.
Kiitän vastauksista. Sain pohdinnalleni päätöksen, etten aio enää haikailla enkä jaksa tätä. Ei vain sovi minulle.
Ap
No oletko itse kysellyt missä mennään? Laitatko ikinä viestiä ensin? Kysytkö miestä koskaan minnekään? Miksi et ole harrastanut seksiä hänen kanssaan?
Olisko parempi jos ottais yhteyttä silloin kun hänelle ei sovi kuten vaikkapa ollessaan kaupan kassalla tai vessassa paskalla ?
Mieheltä on tarkoituksellista (tiedostettua tai tiedostamatonta) tuo, että pitää pitkiä taukoja, jolloin saa sinut miettimään häntä. Ja ei vastaa viestiin, koska sillä saa sinut miettimään miksi ei vastaa ja saa sinut näin huolestumaan.
Kun on saanut sinut huolestumaan, niin silloin on saanut sinut koukutettua. Tuo on ihan perus manipulointitekniikkaa.
Olkoon mitä on, niin mies ei tarvitse sinua mihinkään. Olet hänen viihdykettään vain silloin, kun hänellä on muuten tylsää.
Jos tuon miehen kanssa yhteydenpito estää sinua löytämästä parisuhteeseen oikeasti kelpaavaa miestä niin jätä hänet.
Elämä on lyhyt joten tuollaiseen peliin osallistumiseen ei sinulla ole aikaa.
M59+
Siis, jos teillä ei ole seksiä, niin unohda välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoaa useaksi päiväksi. Joskus pariksi viikoksi. Eikä siinä mitään mutta tekee sen tavalla joka jättää ihmettelylle sijaa tai sitten ylianalysoin. Ehkä minulla on liikaa kuitenkin alkanut muodostumaan tunteita sittenkin.
Kiitän vastauksista. Sain pohdinnalleni päätöksen, etten aio enää haikailla enkä jaksa tätä. Ei vain sovi minulle.
Ap
Niinpä. Jos mies olisi vain introvertti, niin hän vastaisi sinulle, että nyt on kiirettä / kaipaa omaa aikaa. Joten palattaisko asiaan parin viikon päästä. Ja sinä ymmärtäisit kyllä ja asia olisi sinulle ok.
Mutta nyt mies jättää sijaa ihmettelylle, ja se juuri on sitä pelaamista. Hän asettaa sinut asemaan, jossa sinä et tiedä onko jotain sattunut, ja palataanko asiaan kahden tunnin vai kahden viikon päästä. Ja todellisuus on sitten myös ihan mitä tahansa tuolta väliltä.
Tuo ihmettely ja epätietoisuus aiheuttaa sinussa stressiä, vaikka miten yrittäisit olla ajattelematta asiaa. Kun jos on yhtään aktiivisuutta aivoissa, niin vähän vaikea on olla ajattelematta, että mistä siinä on kysymys.
On-off-miehet kannattaa unohtaa. Eivät ne koskaan ota suhdetta vakavasti tai eivät oikeasti halua sitoutua. Miksi roikkua tuollaisissa miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä on tarkoituksellista (tiedostettua tai tiedostamatonta) tuo, että pitää pitkiä taukoja, jolloin saa sinut miettimään häntä. Ja ei vastaa viestiin, koska sillä saa sinut miettimään miksi ei vastaa ja saa sinut näin huolestumaan.
Kun on saanut sinut huolestumaan, niin silloin on saanut sinut koukutettua. Tuo on ihan perus manipulointitekniikkaa.
Olkoon mitä on, niin mies ei tarvitse sinua mihinkään. Olet hänen viihdykettään vain silloin, kun hänellä on muuten tylsää.
Niin, enpä ole ajatellut asiaa näin mutta tuo voi olla paikkaansa pitävää. Etenkin kun olen pohtinut aiemminkin, että mikä juttu. Hänen mielensä ailahtelee enkä pidä siitä. On mukavaa seuraa kun tapaamme mutta yhtäkkiä kylmenee tai vaipuu omaan kuoreensa. Joka on tietenkin ok tietyllä tapaa mutta silti jokin häiritsee tässä.
En halua mitään tällaista, en halua tuntea itseäni tyhmäksi ihmissuhteen vuoksi.
Pakko se on nyt lopettaa tämä epämääräisyys ja jatkaa elämäänsä toivottavasti hyviä ihmisiä vielä kohdaten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niinpä. Jos mies olisi vain introvertti, niin hän vastaisi sinulle, että nyt on kiirettä / kaipaa omaa aikaa. Joten palattaisko asiaan parin viikon päästä. Ja sinä ymmärtäisit kyllä ja asia olisi sinulle ok.
Mutta nyt mies jättää sijaa ihmettelylle, ja se juuri on sitä
Juuri näin tämä nyt menee.
Olen huolissani olenko loukannut/onko sattunut jotain/eikö ole kiinnostunut/haluaako vain olla rauhassa. Tuolta väliltä ajatukset seilailee.
Onneksi kirjoitin aloituksen ja te ulkopuoliset näette tilanteen selvemmin. Pidän näistä antamistanne perusteluista ja uskon niiden paikkaansa pitävyyteen.
Ap
Onko mies työelämässä, opiskeleeko, mitä harrastaa, onko teillä paljon ikäeroa, onko mies varattu, asutteko kaukana toisistanne, missä olette tavanneet... nämä kun tiedän voin jotain sanoa tapauksesta.
Teillä ei näytä oikein arvot kohtaavan. Intoverttiys ei ole arvo, se on ominaisuus. Yhteinen arvomaailma on kaikenlaisissa ihmissuhteissa tärkeä.
Miks sua hävettää? Noinhan ystävät tekee. En mä ainakaan pidä aktiivisesti kaikkiin ystäviin yhteyttä, mut hauska niiltäkin on aina viestiä saada. Tulee itsekkin laitettua herkemmin jatkossa.