Tapailemani mies ottaa yhteyttä vain kun hänelle sopii. Pitäisikö unohtaa?
Pidän hänestä kovasti, on erilainen persoonaltaan. Meistä ei tule koskaan paria ja olemme siitä varmasti samaa mieltä mutta ystävinä olisi mukava pysyä.
Hän kuitenkin saattaa kadota pitkäksi aikaa joka on tavallaan minulle ok mutta nykyään minulla on alkanut tulemaan välillä huoli onko kunnossa.
En halua olla mikään roikkuja mutta jos itse laitan viestiä miten hänellä menee niin tulee sellainen olo, että hän saattaa jopa ahdistua siitä, joten odotan, että laittaa minulle välillä viestiä.
Meillä ei ole seksisuhdetta mutta ei täysin platonistakaan.
Tämä mysteerisyys saa miettimään vain, että jaksanko hiljaiseloa vai pitäisikö vain lopettaa tapailu ja yhteydenotto tyystin.
Kommentit (69)
Kuulostaa kyllä juuri että tuo "meidän näköinen suhde" on joku pieni suhdemuoto mutta ei kyllä mikään normaali parisuhde tule ikinä olemaan. Ja vähän juuri jotain tiettyä tarkoitusta varten miehelle, mikä se olisi? Miksi ei voi vain sopia normaalista ystävyyssuhteesta jos kyse on vain sellaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Kannattaa lopettaa ennen kuin hermo menee lopullisesti. Monet miehet toimivat noin, omien tarpeidensa ja impulssienssa näkökulmasta. Unohda koko hemmo, ei tunnu välittävän sinusta juurikaan.
Mitä sä tuosta saat?
Olen itsekin aika introvertti ja viihdyn itsekseni, joten ajatuksen tasolla tämä suhde olisi mieleinen. Saada välillä samanhenkistä seuraa mutta kieltämättä tämä on itselleni liiankin epävarmaa ja saa paljon pohtimaan, että mikä juttu. Taitaa olla helpompi vain kokonaan irroittaa.
Ap
Se on se juttu, että olet miehelle viihdyke silloin kun häntä huvittaa. Kun teillä ei mee huvitukset yksiin, kun haluaisit enemmän ja vakaampaa, niin tuossa roikkuminen vaan hajottaa sua lisää.
Eikö ihan jokaiseen ihmiseen oteta yhteyttä ensisijaisesti silloin kun itselle sopii? Työasiat yms tietysti pois lukien.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Kannattaa lopettaa ennen kuin hermo menee lopullisesti. Monet miehet toimivat noin, omien tarpeidensa ja impulssienssa näkökulmasta. Unohda koko hemmo, ei tunnu välittävän sinusta juurikaan.
Mitä sä tuosta saat?
Tämä. Parempiakin on, ota sellainen joka osoittaa välittävänsä.
Vierailija kirjoitti:
On-off-miehet kannattaa unohtaa. Eivät ne koskaan ota suhdetta vakavasti tai eivät oikeasti halua sitoutua. Miksi roikkua tuollaisissa miehissä.
Kyllä. Mitä tuollaisella tekee? Hanki mies joka on tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin.
Unohdin varmaan yhden oleellisen asian kertoa.
Hän on aiemmin tässä viime aikoina lähentynyt (ennen tätä) ja oikeasti maalaili suhteemme tulevaisuutta minulle. En minä täysin tosissani ottanut, oli jo ilta ja emme selvinpäin olleet enää. Kuitenkin siitä huolimatta on puhunut jo muille suhteestamme ja minä olisin halunnut vielä pitää tämän meidän välisenä.
Kun läheni, niin sitten kuitenkin minäkin lähennyin. Sitten vaipui kuoreensa, laittoi viestiä vain lyhyesti ja asiallisesti ja sitten katosi päiviksi kuitenkin antaen ymmärtää, että haluaa tavata vielä.
Mutta kaikki on niin epämääräistä, että olen joutunut hämilleni vaikka yritän järkeistää ajatukseni kaiken kaikkiaan ja antaa olla.
No, onneksi olimme vain ystävätasolla eikä suhde ehtinyt edetä paljoa.
Ap
Siis ystävätasolla, mutta silti et olisi halunnut paljastaa teidän "suhdetta"? En tajua. Väität ettei ole varattu?
Suomennos: En aio ottaa minkäänlaista vastuuta tai sitoutua tähän. Jos sinä toivot muutosta siihen, et noudata sitä erityistä "teidän juttua", ja sinähän haluat kuulua siihen pieneen kerhoon eikö niin?
Jätä taakse ja unohda, vaikka olisi erilaisuudessaan kuinka kiehtova.