Tapailemani mies ottaa yhteyttä vain kun hänelle sopii. Pitäisikö unohtaa?
Pidän hänestä kovasti, on erilainen persoonaltaan. Meistä ei tule koskaan paria ja olemme siitä varmasti samaa mieltä mutta ystävinä olisi mukava pysyä.
Hän kuitenkin saattaa kadota pitkäksi aikaa joka on tavallaan minulle ok mutta nykyään minulla on alkanut tulemaan välillä huoli onko kunnossa.
En halua olla mikään roikkuja mutta jos itse laitan viestiä miten hänellä menee niin tulee sellainen olo, että hän saattaa jopa ahdistua siitä, joten odotan, että laittaa minulle välillä viestiä.
Meillä ei ole seksisuhdetta mutta ei täysin platonistakaan.
Tämä mysteerisyys saa miettimään vain, että jaksanko hiljaiseloa vai pitäisikö vain lopettaa tapailu ja yhteydenotto tyystin.
Kommentit (69)
Mitä teette, kun tapailette? Ette siis koskaan ole olleet sängyssä?
Hän on varmaan varattu mies ja tiedät sen, eikö vain.
Ne on just tommosia kylmää kuumaa tyyppejä ja vastailevat just silloin ku itseä hotsittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko edes nähneet ikinä? Miehesi on player
Vietämme välillä yhteisiä iltoja ja välillä kirjoittelemme. Miehen ehdoilla kuitenkin. Laittaa viestiä kun laittaa, jos laittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ne on just tommosia kylmää kuumaa tyyppejä ja vastailevat just silloin ku itseä hotsittaa.
Ei ole varattu, tiedän sen. On meillä läheisyyttä kun näemme mutta ei varsinaisesti seksiä.
Kylmää-kuumaa tämä on.
Haluaisin pysyä ystävinä mutta en ehkä jaksaisi kuitenkaan miettiä aina, että olemmeko me ystäviä vai onko jotain sattunut tai eikö halua olla tekemisissä. Se tässä eniten häiritsee kun en ole aivan varma hänen näkökannastaan.
Ap
Tuo on pidemmän päälle tosi rasittavaa. Eikä tule muuttumaan. Tavallaan alistut tähän kun jatkat yhteydenpitoa.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Kannattaa lopettaa ennen kuin hermo menee lopullisesti. Monet miehet toimivat noin, omien tarpeidensa ja impulssienssa näkökulmasta. Unohda koko hemmo, ei tunnu välittävän sinusta juurikaan.
Mitä sä tuosta saat?
Lopeta miehen tapailu ja älä enää ikinä vastaa hänelle. Estä hänet. Olet vapaa ja löydät paremman.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Kannattaa lopettaa ennen kuin hermo menee lopullisesti. Monet miehet toimivat noin, omien tarpeidensa ja impulssienssa näkökulmasta. Unohda koko hemmo, ei tunnu välittävän sinusta juurikaan.
Mitä sä tuosta saat?
Olen itsekin aika introvertti ja viihdyn itsekseni, joten ajatuksen tasolla tämä suhde olisi mieleinen. Saada välillä samanhenkistä seuraa mutta kieltämättä tämä on itselleni liiankin epävarmaa ja saa paljon pohtimaan, että mikä juttu. Taitaa olla helpompi vain kokonaan irroittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietämme välillä yhteisiä iltoja ja välillä kirjoittelemme. Miehen ehdoilla kuitenkin. Laittaa viestiä kun laittaa, jos laittaa.
Ap
Mitä ihmettä sinä saat tästä?
Jos haluat nauttia loppuelämäsi välttelevästä kiintymyssuhteesta ja sitoutumattomuudesta, olet vahvoilla.
Jos haluat jotain muuta, unohda tuo ukkeli ja laita itsesi likoon selvittäessäsi, mitä haluat.
Ystäväni tapaili tuollaista kylmää-kuumaa tyyppiä. Eivät edes seurustelleet. Oli kuitenkin sen verran manipulatiivinen ukko, että kesti ystävällä hetki päästä irti ja yli. En voi kuulemani perusteella kuin kehottaa karttamaan tollasta patologista tunnekäytöstä
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pidemmän päälle tosi rasittavaa. Eikä tule muuttumaan. Tavallaan alistut tähän kun jatkat yhteydenpitoa.
Niin. Hävettää kun edes menin kysymään miten hänellä menee. Aloin vain miettimään onko kunnossa ja todennäköisesti tietenkin on.
Tämä tässä juuri ärsyttää kun ei tiedä yhtään mitä haluaa. Minun pitäisi miettiä mitä itse nyt haluan ja jaksanko tällaista. Todennäköisesti en jaksa.
Ap
Miksi ei ole puolessa vuodessa ollut vielä seksiä? Onko suutelua kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole puolessa vuodessa ollut vielä seksiä? Onko suutelua kuitenkin?
Minä en ole vastannut tuohon kysymykseen kauan olemme tunteneet tai tapailleet.
Ap
Siis mitä ihmettä? Elätteletkö salaa, että teistä tulisi jotain enemmän kuin vain tapailukumppani? Näköjään elättelet jotain toiveita, koska muuten sua ei asia häiritsisi, jos et hänestä yhtäkkiä kuule päiviin.
Ota samanlainen asenne kuin hänellä. Ala matkimaan hänen käytöstään. Ja hyväksy se, että hän on tyyliltään välttelevä eli avoidant attachment style. Netti pullollaan näitä.
Ne on just näitä kylmää kuumaa kohtelijoita.
Toinen ihmistyyppi, jotka antaa kylmää kuumaa, on narsistiset ihmiset.
Koukuttavat toisen tuolla kohtelulla, verrattavissa huumeaddiktioon tai rahapeleihin. Kun ikinä et voi tietää saatko hyvää vai etkö saa ja sitten kun saat, on dopamiinit taas katossa ja olet koukussa seuraavaan epävarmaan annokseen.
Minulle tekee eräs noin että ottaa yhteyttä mutta silloin kuin itse käyttäydyn passiivisesti
Lopeta. Tuollaisesta miehestä ei ole kuin haittaa. Miksi riokut hänen persoonassaan? Leivänmuru miellyttävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varattu, tiedän sen. On meillä läheisyyttä kun näemme mutta ei varsinaisesti seksiä.
Kylmää-kuumaa tämä on.
Haluaisin pysyä ystävinä mutta en ehkä jaksaisi kuitenkaan miettiä aina, että olemmeko me ystäviä vai onko jotain sattunut tai eikö halua olla tekemisissä. Se tässä eniten häiritsee kun en ole aivan varma hänen näkökannastaan.
Ap
Ihan sama mitä hän sinusta ajattelee jos kohtelee kuin roskaa, miten nyt tekee.