Olenko ainoa jota ei kiinnosta vähänkään nuoremmat miehet?
Aivan sama onko 23, 33, vai 43. Aina ollut näin. Yhtään nuorempi niin ei kiitos.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kiinnosta (reilusti) nuoremmat ollenkaan siinä mielessä. Voivat olla söpön ja kivan näköisiä, mutta ei yhtään tule sellaista oloa että kokisin mitään seks uaalista vetovoimaa heitä kohtaan. Tuntuvat jotenkin poikasilta.
Max pari vuotta vois olla mua nuorempi, jos ei näytä ihan siloposkelta. Ylöspäin saa sitten olla miltei 20 v. vanhempikin, jos on pitänyt kropastaan huolta ja on luonteeltaan vielä iloinen ja kiinnostunut elämästä.
N43
Naamassa kurtut kyllä näkyy, miesrinnat putoaa alas ym.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnosta nuoret miehet. Ei osaamista, ei ymmärrystä, ei kokemusta, ei karismaa.
Riippuu miehen iästä, kyllä 50 v miehellä on kaikkea tuota, siis älykkäällä miehellä. Ainakin omalla
Eihän ketään kiinnosta nuoret miehet. Sen takia ne lähetetään ensimmäisenä sotaan.
Miehet vanhenee muutenkin nopeammin. Kaukaa viisas nainen ottaa itseään nuoremman puolison jos vaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kiinnosta (reilusti) nuoremmat ollenkaan siinä mielessä. Voivat olla söpön ja kivan näköisiä, mutta ei yhtään tule sellaista oloa että kokisin mitään seks uaalista vetovoimaa heitä kohtaan. Tuntuvat jotenkin poikasilta.
Max pari vuotta vois olla mua nuorempi, jos ei näytä ihan siloposkelta. Ylöspäin saa sitten olla miltei 20 v. vanhempikin, jos on pitänyt kropastaan huolta ja on luonteeltaan vielä iloinen ja kiinnostunut elämästä.
N43
20 v , yöks !
+19 vuotta omaan ikään. Ihanan viriili ja paljon nähnyt mies. Sytyttää edelleen 10v jälkeen.
N38
Vierailija kirjoitti:
Fantasioissa voi olla kaikkea mutta käytännössä olisi kamala stressi oman vartalon kanssa jos toinen olisi nuorempi.
Totta. Viisi vuotta nuorempi ehkä max.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka on kiinnostunut vanhemmista naisista, se on iso hälytysmerkki. Ovat ihan pöpejä tämän asian kanssa.
Naiselle suurin haaste elämässä on kunnioittaa miestään ja olla kävelemättä yli. Ikäero tässä asiassa tekee suhteesta melkein mahdotonta.
Hah 🤣
Mulla ollut tähän saakka aina noin. Kunnes tuli poikkeus sääntöön vastaan ja viihdyn erään muutaman vuoden nuoremman tyypin seurassa loistavasti :) Hänen ansiostaan muutenkin on nuoremmat alkaneet kiinnostaa, toki katsotaan tämä kortti ensin kunnolla loppuun :) N33
Vierailija kirjoitti:
Fantasioissa voi olla kaikkea mutta käytännössä olisi kamala stressi oman vartalon kanssa jos toinen olisi nuorempi.
Ei se huonovartaloinen nainen kiihota yhtään sen enempää vanhempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
+19 vuotta omaan ikään. Ihanan viriili ja paljon nähnyt mies. Sytyttää edelleen 10v jälkeen.
N38
Eipä tarvitse odottaa toista 10 v, kun huomaat😁
Älä puhu paskaa. Kyllä sua kiinnostaa just ne. Haluat vain hyötyä miesten ponnisteluista ja jos mies olisi kauniimpi se olisi vaikeampaa.
Jos selität tollasia poliisille, sut pitäisi pidättää niinku muutkin naishuijarit.
Esim. minulla on 8 v nuorempi .😊