Olenko ainoa jota ei kiinnosta vähänkään nuoremmat miehet?
Aivan sama onko 23, 33, vai 43. Aina ollut näin. Yhtään nuorempi niin ei kiitos.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle vaan nuorempia, kiitos. Mutta ei liian nuoria, -5v hyvä
Mitä eroa siinä sitten on jos on itse vaikka 45 ja mies 40?
Ei paljon mutta jos mies olisikin jo 50 niin verrattuna nelikymppiseen ero on iso.
Vierailija kirjoitti:
Et ole, itsella on kolme poikaa ja ei tule mieleenkään katsella nuoria miehiä deittailumielessä ja itse siis eronnut.
Meno mahtaa olla melkoinen kotona kun ei ulkopuolisia tee mieli ollenkaan. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Et ole, itsella on kolme poikaa ja ei tule mieleenkään katsella nuoria miehiä deittailumielessä ja itse siis eronnut.
Tämä varmasti vaikuttaa asiaan. Ei miehetkään haaveile nuorista naisista jos kotona on heitä ja kavereitaan.
Minusta taas on tosi outoa arvottaa ihmisiä niiden syntymävuoden perusteella. Ei minua kiinnosta kenenkään ikä, se ihminen kiinnostaa.
Susanna Penttilä tapailee useita 30 nuorempia miehiä
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000010392268.html
*30 vuotta
Juu ei kiinnosta (reilusti) nuoremmat ollenkaan siinä mielessä. Voivat olla söpön ja kivan näköisiä, mutta ei yhtään tule sellaista oloa että kokisin mitään seks uaalista vetovoimaa heitä kohtaan. Tuntuvat jotenkin poikasilta.
Max pari vuotta vois olla mua nuorempi, jos ei näytä ihan siloposkelta. Ylöspäin saa sitten olla miltei 20 v. vanhempikin, jos on pitänyt kropastaan huolta ja on luonteeltaan vielä iloinen ja kiinnostunut elämästä.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle vaan nuorempia, kiitos. Mutta ei liian nuoria, -5v hyvä
Mitä eroa siinä sitten on jos on itse vaikka 45 ja mies 40?
Ei paljon mutta jos mies olisikin jo 50 niin verrattuna nelikymppiseen ero on iso.
Ja näet sen eron mistä?
Vierailija kirjoitti:
Fantasioissa voi olla kaikkea mutta käytännössä olisi kamala stressi oman vartalon kanssa jos toinen olisi nuorempi.
Turhaa! Ne kehuu aivan maasta taivaisiin!
EHKÄ jos olisi paha ikäkriisi niin saattaisi alkaa kiinnostaa EHKÄ
Minusta itsenikin ikäiset miehet ovat aina tuntuneet ihan lapsilta, eivät säväytä. Kaikki kumppanini ovatkin olleet tasaisesti 8-9 vuotta itseäni vanhempia. N37
MIehenä kiinnostaa nuoret naiset
M55+
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla lähinnä of-mainostusta
No todellakin olet! Nuoret just parhaita, kuka vanhalla mitään tekee
Eipä yhtään kiinnosta nuoremmat miehet eikä vanhemmat. t. Käyrä-Jore
Lähes kaikki naiset haluavat saman ikäisiä tai vanhempia miehiä.
Mies joka on kiinnostunut vanhemmista naisista, se on iso hälytysmerkki. Ovat ihan pöpejä tämän asian kanssa.
Naiselle suurin haaste elämässä on kunnioittaa miestään ja olla kävelemättä yli. Ikäero tässä asiassa tekee suhteesta melkein mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas on tosi outoa arvottaa ihmisiä niiden syntymävuoden perusteella. Ei minua kiinnosta kenenkään ikä, se ihminen kiinnostaa.
Niin samaa mieltä!!!!
En tajua yhtään kuinka pelkkä ikä on joillekin niin tärkeää.
Kyllä mulle on tärkeintä se ihminen!!
Varmaankin. Mulla on nuorempi mies ja olen ollut vain tyytyväinen sen puolesta.
Mun ystävä on ollut jo kahdeksan vuotta yhdessä 14 vuotta nuoremman miehen kanssa. Sukulaismies on ollut melkein 30 vuotta yhdessä 19 vuotta vanhemman naisen kanssa. Tiedän useita naisia jotka ovat olleet yhdessä nuoremman miehen kanssa, jotkut pitkäänkin ja lapsiakin saatu.