Olenko ainoa jota ei kiinnosta vähänkään nuoremmat miehet?
Aivan sama onko 23, 33, vai 43. Aina ollut näin. Yhtään nuorempi niin ei kiitos.
Kommentit (53)
En tunne ketään joka olisi ollut viisi+ vuotta itseään nuoremman miehen kanssa pitkään tai lyhyemmin.
Erika Vikman ja Susanna Penttilä edustaa vastakkaisia seksuaalisuuksia. Omat mieltymykset kullakin.
Fantasioissa voi olla kaikkea mutta käytännössä olisi kamala stressi oman vartalon kanssa jos toinen olisi nuorempi.
Tykkään kyllä itsekin kypsemmistä miehistä.
M44
Et ole! Alle 26 vuotiaat naiset taas kiinnostaa! T: M65+
Näin minäkin vannoin melkein kuusikymppiseksi. Sitten tuli 17v. nuorempi, joka vei jalat alta. Siis todellakin kunnioitan nuorta miestäni, vaikka ajattelin, että ovat kaikki niin ärsyttävän lapsellisia. En voinut ottaa sellaista tosissani ja pelkäsin, että jopa omanikäiseni joku päivä vaihtaisi nuorempaan. Nyt ei pelota. Meillä on vahva suhde ja hauskaa yhdessä. Emme yritä selittää ikäämme muuksi kuin mitä se on.
Jokainen tykkää mistä tykkää. Ei sitä tarvitse kenellekään niin paljon selitellä tai perustella.
Et ole, itsella on kolme poikaa ja ei tule mieleenkään katsella nuoria miehiä deittailumielessä ja itse siis eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tykkää mistä tykkää. Ei sitä tarvitse kenellekään niin paljon selitellä tai perustella.
Julkisuudesta saa kuvan että on tosi yleistä. Melkein huono omatunto jos ei edes päiväunissa pysty kokemaan halua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuudesta saa kuvan että on tosi yleistä. Melkein huono omatunto jos ei edes päiväunissa pysty kokemaan halua siihen.
Niillä jutuilla markkinoidaan of:ia ja muuta vastaavaa, ei ne totta ole.
Ei todellakaan kiinnosta nuoret miehet. Ei osaamista, ei ymmärrystä, ei kokemusta, ei karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman ja Susanna Penttilä edustaa vastakkaisia seksuaalisuuksia. Omat mieltymykset kullakin.
Paitsi että kumpikin on vaan wanna be sexy
Olet sitten aina ollut niin vanha, että 43 on nuori?
Kuulostaa vanhan MIEHEN tekstiltä.
Minä olen aina vähän vierastanut nuorempia miehiä. Kolme viimeisintä miestä, joihin minulla on ollut jonkinlainen suhde, ovat olleet minua 1-2 vuotta nuorempia, mutta jotenkin olen pärjännyt asian kanssa.
Mulle vaan nuorempia, kiitos. Mutta ei liian nuoria, -5v hyvä
Vierailija kirjoitti:
Mulle vaan nuorempia, kiitos. Mutta ei liian nuoria, -5v hyvä
Mitä eroa siinä sitten on jos on itse vaikka 45 ja mies 40?
Olet.