50 vuotias ei ole mikään vanhus.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Ei se vanhus ole mutta vanha silti. Kyllä viiskymppisten ja sitä vanhempien surkeus työelämässä vaan on ikävä fakta, vaikka sitä miten yritetään häivyttää.
No se on hyvä, että sinäkin pummi joudut kohta töihin. Minä voinkin hyvin jäädä jo eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ylitin juuri kauhukseni 50 vuoden haamurajan, mutta en tunne itseäni millään tavalla vanhaksi. Kunto on hyvä, veriarvot pelkkää priimaa, enkä syö minkäänlaisia lääkityksiä. Edes silmälaseja en vielä tarvitse, vaikka ikänäöllä on jo iät ja ajat peloteltu. Ainoa ero minkä huomaan kolmekymppiseen itseeni verrattuna on hitaampi palautuminen fyysisestä rääkistä, lepopäiviä tarvitsen enemmän, mutta vauhti on edelleen sama.
Kokeileppas Cooperin testillä onko vauhtisi edelleen sama kuin kakskymppisenä
Oletpa typerä.
Typerää on väittää vauhdin olevan viiskymppisenä sama kuin kolmekymppisenä. Ei ole, ei missään mielessä eikä millään mittarilla mitattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan tutkimustenkin mukaan erittäin tuottavia töissä, ei sairastelua eikä työkyvyttömyyttä. Itsekin olen 50 v naisena saanut jokaisen työopaikan (asiantuntija) joita olen hakenut.
Kuinka monta paikkaa siis olet hakenut 50-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on firmassa kuusikymppinen Timpuri.
Ei pärjää nuoret työn laadussa eikä vauhdissa. Hoitaa samalla nokkamiehen hommat ja urakoiden laskennat.
Mutta ei pärjää Coopperissa tai Pleikassa sille 20 vuotiaalle.
Osaako edes video CV:tä tehdä...
Ohitan. 0 kommenttia.
- Keski-Eurooppaan
muuttava
keski-ikäinen
Minä olin vielä hyvässä kunnossa 50 veenä. Mutta kun täytin 59v. niin siitä se alamäki sitten on alkanut. Täytyy alkaa kuntoremontti. Jos meinaa sataseen päästä.