Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työ hammashoitajalle

Vierailija
24.07.2023 |

Olen tehnyt vuosia hammashoitajan töitä. Ennen sitä työskentelin vanhuspaikoissa. Nyt alkaa taas tympimään. Jotain uutta olisi kiva kokeilla.

Opiskelu ollut myös mielessä, ehkä jotain muuta kuin sotea

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella helpompaa päiväduunia kohtuupalkalla kuin hammmashoitajan työ. Eihän se edes tee muuta kuin ojentaa eri välineitä ja pitää sitä imuletkua.

Ei kannata vaihtaa.

Vierailija
2/13 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekkiin lääketyöntekijäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella helpompaa päiväduunia kohtuupalkalla kuin hammmashoitajan työ. Eihän se edes tee muuta kuin ojentaa eri välineitä ja pitää sitä imuletkua.

Ei kannata vaihtaa.

Voi kuule vuosien aikana paljon on muuttunut. Muuttuva työpari jatkuvasti, joka hammaslääkärillä omat juttunsa ja sinun pitäisi tietää ja muistaa aina kaikki. Olen kokenut myös työpaikkakiusaamista aikanaan. Edellämainituista syistä. Mutta jos sua kiinnostaa niin opiskele ihmeessä tätä alaa.

Vierailija
4/13 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vaihtaa.

Jos työskentelee yksityisellä niin ei todellakaan ole päiväduuni...

Ja tuo "ojennella välineitä ja pitää imuletkua" ... Hammashoitaja valmistelee huoneen, tekee välisiivoukset, pitää paikat puhtaana, hakee tavaraa huoneeseen, kehittää röntgenkuvat... jne ... Lista jatkuu

Vierailija
5/13 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuuden kokoonpanohommat voisi sopia.

Vierailija
6/13 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vaihtaa.

Jos työskentelee yksityisellä niin ei todellakaan ole päiväduuni...

Ja tuo "ojennella välineitä ja pitää imuletkua" ... Hammashoitaja valmistelee huoneen, tekee välisiivoukset, pitää paikat puhtaana, hakee tavaraa huoneeseen, kehittää röntgenkuvat... jne ... Lista jatkuu

On myös vastaanotossa töissä ja antaa sen laskun. Mulle piti laittaa kruunut etuhampaisiin ja hän valmisteli sen väliaikaiset kruunun. Hän juoksi joka paikassa. 

Vierailija
7/13 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vaihtaa.

Saattaa tosiaan siinä potilaana maatessa vaikuttaa siltä mutta hammashoitaja työ on stressaavinta työtä mitä olen tehnyt ja, olen monenlaista työtä tehnyt. Se on "vähän" muutakin kuin välineiden ojentelua ja tehoimun pitelemistä. Työssä on tiukka minuuttiaikataulu, koko ajan pitää olla vähintään yhden askeleen lääkäriä edellä, hoitaa välineiden täydennys huoneeseen, jossain välissä tehdä tarjottimet valmiiksi ja potilasvaihdot ja joustaa niin perkeleesti lääkärin aikataulujen mukaan. Ja kaiken kruunaa vaikkapa aineissa tuleva särkypotilas joka on vaan pakko yrittää hoitaa jotenkin.

Vierailija
8/13 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh, kuulostaa hyvältä. Kerro lisää?

Vierailija
9/13 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoidun ammatti.

Vierailija
10/13 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vaihtaa.

Saattaa tosiaan siinä potilaana maatessa vaikuttaa siltä mutta hammashoitaja työ on stressaavinta työtä mitä olen tehnyt ja, olen monenlaista työtä tehnyt. Se on "vähän" muutakin kuin välineiden ojentelua ja tehoimun pitelemistä. Työssä on tiukka minuuttiaikataulu, koko ajan pitää olla vähintään yhden askeleen lääkäriä edellä, hoitaa välineiden täydennys huoneeseen, jossain välissä tehdä tarjottimet valmiiksi ja potilasvaihdot ja joustaa niin perkeleesti lääkärin aikataulujen mukaan. Ja kaiken kruunaa vaikkapa aineissa tuleva särkypotilas joka on vaan pakko yrittää hoitaa jotenkin.

Juu yhdessä paikassa kärvistelin pari kuukautta kunnes oli lähdettävä pois.

Vierailija
11/13 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko jotain lisäkoulutusta?

Vierailija
12/13 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana saa melkein päättää varmana tällä hetkellä minne menee... Vanhustyön, päiväkodit... Kaikkialla on pulaa

Vierailija
13/13 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressitasot tässä työssä kovilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi