Tinder nainen saapui tapaamiseen kuoma saappaat jalassa
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oliko harmaat lökäpöksyt jalas se on suomi mammojen nyky tyyli mikä on erittäin tehokas karkoittamaan miehet.
No mitä vit? Aina saanu oli housut mitkä hyvänsä :D taitaa olla sinun ongelma
siel yks verkkari sankari suuttu.mun virolaisella vaimolla on farkut jalassa eikä ole ryhävalas niinkun sä.
Etkö suomalaista naista oo saanut?
en ole halunnut punkeroa verkkari sankaria vaan tyylikkään naisen kuka osaa pukeutua.
Oletus sitten, että itselläsikin on se kauluspaita, siistit housut tai farkut, nahkakengät, villakangastakki, villahuiv
usko jo etten halua suomalaista verkkareissa heiluvaa läskiä.
No sitten pitäisi luopua itsekkin niistä lököttävistä farkuista, kulahtaneesta tribalihupparista ja linttaan astutuista tennareista. Pitäisi lopettaa se Karhun latkiminen joka ilta ja harrastaa muutakin kuin parvekkeella röökaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oliko harmaat lökäpöksyt jalas se on suomi mammojen nyky tyyli mikä on erittäin tehokas karkoittamaan miehet.
No mitä vit? Aina saanu oli housut mitkä hyvänsä :D taitaa olla sinun ongelma
siel yks verkkari sankari suuttu.mun virolaisella vaimolla on farkut jalassa eikä ole ryhävalas niinkun sä.
Etkö suomalaista naista oo saanut?
en ole halunnut punkeroa verkkari sankaria vaan tyylikkään naisen kuka osaa pukeutua.
Oletus sitten, että itselläsikin on se kauluspaita, siistit housut t
usko jo ettei kiinosta suomi punkero.onko sun vaikea käsittää.?.kaverilla taikku nainen mikä kans tyylikäs nainen.puhutko aina pelkää paskaa? vai tuleeko suusta milloinkaa mitään asiaa en ole maistanut kuin yhden tupakan joskus nuorena.
Thaikut pukeutuu nakinkuoritrikooseen kesät talvet. Kiva jos tyylikkyys on jollekkin sitä.
suomi punkero itkee harmaissa lökäpöksyissä .ei vois vähempää kiinostaa suomi valas.
Vierailija kirjoitti:
Thaikut pukeutuu nakinkuoritrikooseen kesät talvet. Kiva jos tyylikkyys on jollekkin sitä.
huomattavasti tyylikkäämpiä kun verkkareissa heiluva lihava suomi valas.
farkutkin mahtuvat heidän päälle.
Vierailija kirjoitti:
suomi punkero itkee harmaissa lökäpöksyissä .ei vois vähempää kiinostaa suomi valas.
Toi thaikkunainen pukeutuu jee jee on vähän sellanen kerro olevasi juntti kertomatta olevasi juntti. Ihan ok sakkia, mutta eivät kyllä mene samaan lauseeseen sanan tyylikäs kanssa.
Jos etsii tyylikästä pukeutumista, niin sitten joku Ranska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi thaikkunainen pukeutuu jee jee on vähän sellanen kerro olevasi juntti kertomatta olevasi juntti. Ihan ok sakkia, mutta eivät kyllä mene samaan lauseeseen sanan tyylikäs kanssa.
laihduta ja hanki farkut sinäkin voit löytää miehen.mut oot laiska ja lihava vittuumainen punkero.
Vierailija kirjoitti:
Jos etsii tyylikästä pukeutumista, niin sitten joku Ranska.
kyllä nekin satakertaa seksikkäämpiä kun verkkarit jalassa lyllertävä suomi valas.
thaikku naiset ovat älyttömän nättejä ja hyvä vartaloisia.
Minä olen ylpeä verkkareissa lyllertävä Suomi-valas ja ei kiinnosta nää palstan jankkaavat ä l y k ä ä p i ö ukon rotjakkeet!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa valmistetut kengät. Tehdaskin Suomessa.
Eli tukee suomalaista työtä.
Ei ole enää Suomessa valmistetut.
Minä olen ollut useammin kuin kerran treffeillä joille nainen tuli tennareissa jotka näyttivät lenkkikengiltä tai lastenkengiltä.
121212
Siinä mielessä turn off, että kuomat ovat Kiinassa vastuuttomasti valmistettuja.
Näiden miesten kannattaa nyt heti lopettaa treffailu. Näkeehän sen, ettei tuosta mitään tule.
Aika tietämätön nainen, koska kuomat valmistetaan nykyisin Aasiassa ties missä pajoissa.
Kuomat ovat vihoviimeiset jalkineet liukkaalla. Olen kaatunut kuomilla niin, että selästä murtui luu. Sen jälkeen en ole kuomia talvella käyttänyt.