Tinder nainen saapui tapaamiseen kuoma saappaat jalassa
Kommentit (77)
Ei se mitään ap, ei se mitään. Siitä se lähtee -sun elämä kohti sellaisen kumppanin löytämistä, jossa kaikki on kohdallaan! Ei mitään käytännöllistä jyväjemmarityyliä Kuoma-saappaineen, joka ei kyllä saa viisariasi värähtämään, ei sinua liian paljon matalampi tai korkeampi äo, ja mitä kaikkia näitä nyt on! Ensimmäinen askel on funtsia, mitä haluaisit unelmakumppanissasi. Hauska tämä aloitus!
tosi mies ei kuoma saappaita pelkää
Köyhä tai tyylitajuton mamma. Ei treffeille mennä Kuomissa, ellei ole ulkoilutreffit. Älä sekaannu. Ilmeisesti köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Kuoma-naisesta kannattaisi pitää kiinni. On Tinder-treffeillä hänellä tosiaan itsetuntoa ilmestyä Suomen talven liukkailla järkevissä jalkineissa. Vaan kun ei miehelle hyvä kelpaa. Laittanet seuraavalla kerralla naiselle vaatimukseksi kuomattomuuden. Tämä oli nyt sellainen hupisketsin aiheeksi sopiva juttu. Tai tekeekö Kalevauva tästä ehkä biisin?
Kuomat ei ole liukkailla edes järkevät vaan Ice bugit. Muuten samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
oliko harmaat lökäpöksyt jalas se on suomi mammojen nyky tyyli mikä on erittäin tehokas karkoittamaan miehet.
No mitä vit? Aina saanu oli housut mitkä hyvänsä :D taitaa olla sinun ongelma
siel yks verkkari sankari suuttu.mun virolaisella vaimolla on farkut jalassa eikä ole ryhävalas niinkun sä.
Onko virolainen golddiggeri? Huonompi juttu jos oot köyhä.
Nadia
Itse et osaa edes kirjoittaa, joten ei kannata arvostella.
Virheesi ovat niin pahoja, että koulut ovat näköjään jääneet käyttämättä. Vahingossa ei voi kirjoittaa noin paljon virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oliko harmaat lökäpöksyt jalas se on suomi mammojen nyky tyyli mikä on erittäin tehokas karkoittamaan miehet.
siel yks verkkari sankari suuttu.mun virolaisella vaimolla on farkut jalassa eikä ole ryhävalas niinkun sä.
Etkö suomalaista naista oo saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jalassa oli raappahousut. Lisäksi nauroi vaivaannuttavan äänekkäästi.
Oliko ihan ne klsssikot, joissa edessä luukku? Nauroi matalalta röhöttäen?Tykkäätkö transnaista?
Luukkupöksyt on pitkä, haalarimainen alusasu, jonka peffassa on luukku että pääsee kääkkäsemään pöntölle. Näin tarkenee käydä talvellakin ulkohuussissa. Housujen edessä olevaa napitettavaa halkiota kutsutaan sepalukseksi.
Nainen mun makuuni! Oisin myös ostanut uudet kuomat (huom vanhojen yli 15 vuotta kestäneiden) tilalle. 90 euroa. Harmi ettei kokoa löytynyt, on niin kysytyt.
Minulla on kuomat ja miehelläni croksit. Entä sitten?
On meillä toki muitakin kenkiä, kalliita ja tyylikkäitäkin.
Jos kengistä katsotaan aivokapasiteettiä., niin oi ja voi miten pinnallista.
T. Kaks maisteria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoma-naisesta kannattaisi pitää kiinni. On Tinder-treffeillä hänellä tosiaan itsetuntoa ilmestyä Suomen talven liukkailla järkevissä jalkineissa. Vaan kun ei miehelle hyvä kelpaa. Laittanet seuraavalla kerralla naiselle vaatimukseksi kuomattomuuden. Tämä oli nyt sellainen hupisketsin aiheeksi sopiva juttu. Tai tekeekö Kalevauva tästä ehkä biisin?
Kuomat ei ole liukkailla edes järkevät vaan Ice bugit. Muuten samaa mieltä.
Itseasiassa ne ei ole huonoimmastakaan päästä liukkailla. Mutta saappaat ja korkokengät on.
Meillä pakkasta - 26. Jos näillä tienoin treffailitte niin ihn järkevää käyttää kuomia.
Kuomalla on kyllä tosi kivan näköisiä saappaita.
Mitä väliä vaikka olisi ollut crocsit. Vaimoni löysin ilman kenkiä. Tapasimme uimahallissa. Nyt melkein 28 vuotta yhdessä takana.
Siis tarkoitus oli aloittaa kahvilasta ja jatkaa illaksi ravintolaan.
Kohteliaana miehenä keksin tekosyyn karata paikalta.
Siis naisen piti olla urheilullinen ja hoikka, ei ollut.
Eli ei pelkät kuomat pelästyttänyt, miksi huijata ja tuhlata kaikkien aikaa?
Sain onneksi uuden seuralaisen pikahälyytyksellä illaksi ravintolaan, ja tämä ei tule paikalle kuomat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä tai tyylitajuton mamma. Ei treffeille mennä Kuomissa, ellei ole ulkoilutreffit. Älä sekaannu. Ilmeisesti köyhä.
Päälle satasen ainakin nuo Kuomat jotka itse haluaisin. Valkoiset toppavarrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole halunnut punkeroa verkkari sankaria vaan tyylikkään naisen kuka osaa pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole halunnut punkeroa verkkari sankaria vaan tyylikkään naisen kuka osaa pukeutua.
Oletus sitten, että itselläsikin on se kauluspaita, siistit housut tai farkut, nahkakengät, villakangastakki, villahuivi siististi pujotettuna kaula-aukkoon, hiukset leikattu kuukauden sisään, parta ajettu tai trimmattu, hampaat suoristettu ja että hymyilet kun tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletus sitten, että itselläsikin on se kauluspaita, siistit housut tai farkut, nahkakengät, villakangastakki, villahuivi siististi pujotettuna kaula-aukkoon, hiukset leika
usko jo etten halua suomalaista verkkareissa heiluvaa läskiä.