En voi ymmärtää miten jotkut saa lyhyessä ajassa kymmeniä kiloja painoa
Itse en saa edes yhtä kiloa lisää vaikka kuinka yritän.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Mirtazapin, sillä saa lyhyessä ajassa paljon painoa.
Minä laihduin. Kolme kuukautta käytin.
No älä ymmärrä, ei ole sinun asiasi ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut lääkkeet lihottaa ja turvottaa tosi paljon. Ole onnellinen että et liho äläkä missään nimessä mollaa lihoneita. Nim. lihonut 13 kg vaikka en paljoo enää syö paitsi lääkkeitä.
Seliseli.
Hyvä seliseli, ole tyytyväinen että et näköjään vielä joudu syömään kyseisiä lääkkeitä. Mutta muista mollauksies keskellä että joskus ehkä joudut.
Vierailija kirjoitti:
Stressi lihottaa nopeasti.
Tai laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut lääkkeet lihottaa ja turvottaa tosi paljon. Ole onnellinen että et liho äläkä missään nimessä mollaa lihoneita. Nim. lihonut 13 kg vaikka en paljoo enää syö paitsi lääkkeitä.
Seliseli.
Tunnen useita, itseni mukaan lukien, jotka ovat lihoneet nopeasti ja rajusti Deprakine epilepsialääkkeellä. Sellaisetkin jotka ovst olleet aina hoikkia.
Lihoin lähes 20kg 2 kuukauden aikana, ja lääke lopetettiin sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäät suolaa aina ruokalusikallisen jokaiseen ruokaan mitä syöt, juot 2-4 litraa limsaa tai coca-colaa ruokajuomana ja pidät pizzapäivän joka ilta syöden yhden perhepizzan muun ruuan lisäksi ja pyydät siihen extrajuuston, et liiku lainkaan. Pitäisi jo viikon jälkeen olla ainakin se 1 kg tullut.
Puhut pskaa 🙂
Tai ehkä tuo naisilla on eri asia.
4000-4500 kaloria on normi kulutus ollut itselläni päivässä ja tuosta nyt ei sellaista määrää saa millään.
Ei tuolla tule viikossa kiloakaan, päin vastoin lähtisi ja enemmän kuin kilo.
"Muun ruuan lisäksi" Osaatko lukea?
En minä vaan liho. Syön myös oikeaa ruokaa ja juon pari litraa cokista joka päivä. Saan joka päivä yli 3500 kaloria, mutta olen aina ollut joko alipainoinen tai normaalipainon alarajalla.