Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ymmärtää miten jotkut saa lyhyessä ajassa kymmeniä kiloja painoa

Vierailija
05.01.2025 |

Itse en saa edes yhtä kiloa lisää vaikka kuinka yritän. 

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtatsapiini. Voit valittaa uniongelmia ja masennusta lääkärille.

Vierailija
22/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt konvehteja ja muita suklaaherkkuja noin kolme kiloa joulusta alkaen. Paino on noussut vain puoli kiloa, vaikka lisäksi olen syönyt ruokaa normaali määrät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lihoan tosi helposti, tämän näki jo lapsena, lihosin 2 vuotiaana 2 viikon hoidossa mummilla 7 kiloa joka kesä. Siellä vähän enemmän jäätelöä, lettuja ym.

Yhtäkkiä tuli varmaan +20kg vuodessa kun vaihdoin salaattiruokavalion esim kiinalaiseen. Eli vaikka olin ylipainon rajoilla, söin lähes pelkkää salaaattia, ei lainkaan sokeria ym. Sitten lihosin yhtäkkiä 20kg kun en jaksanut enää "kituuttaa" vaan söin esim kiinalaista ruokaaa ym

Liikutko yhtään? Tuohan on sinänsä kätevää, tulee halvaksi eläminen

Vierailija
24/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski on syntynyt läskiksi. Se on se juttu.

Läski on jo syntyessään 5-6 kiloinen möllykkä. 

Perseenrepijä?

Yh naisilta kannattaa varovasti tiedustella lastensa syntymäpainoja. Ihan vain näin vinkkinä.

Vierailija
25/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirtazapin, sillä saa lyhyessä ajassa paljon painoa.

Komppaaan tätä. Tämä lääke vei kylläisyyden tunteen ihan kerta kaikkiaan. Yksi myslikulhollinen ei riittänyt. Piti syödä toinenkin kulhollinen. Sitten vielä pari leipää sen jälkeen, niin johan alkoi vähitellen tuntua siltä että ei ole nälkä.

En koske tuohon lääkkeeseen enää pitkällä tikkullakaan ja nyt paino ei heittelehdi vaan on pysynyt tasaisena, vaikka välillä herkuttelee reilumminkin.

Vierailija
26/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen hommaahan tuo on. 

Vierailija
27/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski on syntynyt läskiksi. Se on se juttu.

Läski on jo syntyessään 5-6 kiloinen möllykkä. 

Perseenrepijä?

Yh naisilta kannattaa varovasti tiedustella lastensa syntymäpainoja. Ihan vain näin vinkkinä.

Niinpä. Kiva nainen voi olla pahimmillaan melkoinen rotko.

Vierailija
28/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nuku, lihot. 

Vierailija
29/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lihoan tosi helposti, tämän näki jo lapsena, lihosin 2 vuotiaana 2 viikon hoidossa mummilla 7 kiloa joka kesä. Siellä vähän enemmän jäätelöä, lettuja ym.

Yhtäkkiä tuli varmaan +20kg vuodessa kun vaihdoin salaattiruokavalion esim kiinalaiseen. Eli vaikka olin ylipainon rajoilla, söin lähes pelkkää salaaattia, ei lainkaan sokeria ym. Sitten lihosin yhtäkkiä 20kg kun en jaksanut enää "kituuttaa" vaan söin esim kiinalaista ruokaaa ym

Tämä taitaa olla joku pohjoisen ihmisen piirre, sietää huonosti tiettyjä sokereita/hiilihydraatteja. Turpoaa helposti niistä. Vaatii luultavasti jonkun synnynnäisen (yli) herkkyyden, että voi turvota tällä tavalla. Tekee järkeä, jos ajattelee, että napapiirille sopeutuneella ihmisellä on tällainen ominaisuus ja kyky varastoida ravintoa.

Vierailija
30/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäät suolaa aina ruokalusikallisen jokaiseen ruokaan mitä syöt, juot 2-4 litraa limsaa tai coca-colaa ruokajuomana ja pidät pizzapäivän joka ilta syöden yhden perhepizzan muun ruuan lisäksi ja pyydät siihen extrajuuston, et liiku lainkaan. Pitäisi jo viikon jälkeen olla ainakin se 1 kg tullut.

Puhut pskaa 🙂

Tai ehkä tuo naisilla on eri asia.

4000-4500 kaloria on normi kulutus ollut itselläni päivässä ja tuosta nyt ei sellaista määrää saa millään.

Ei tuolla tule viikossa kiloakaan, päin vastoin lähtisi ja enemmän kuin kilo. 

Olet 2 metriä pitkä, 100 kg painava ja juokset 2h joka päivä?

Noup.

191/94 ruumiillinen työ ja käyn salilla 4-5 x viikko. Ei ehdi läski tarttumaan. En to

Vastakohtienmies?

Vierailija
31/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nuku, lihot. 

Höpöhöpö. Ei melkein mitään vaikutusta asiaan. 

Vierailija
32/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leponex

Risperdal

Abilify

Vierailija
33/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on tehokkaampi ruoansulatus, ja sen seurauksena ruoalla parempi hyötysuhde kuin toisilla. Kenelläkään ei kaikki syödyn ruoan ravintoaineet imeydy kroppaan. 

Siihen vaikuttaa mm. geenit, suoliston mikrobikanta ja se, mitä syö/juo.

Esim. mikrokiteisen selluloosan on todettu tehostavan ravintoaineiden imeytymistä elimistöön. Tuota mikrokiteistä selluloosaa on täyteaineena mm. monissa lääkkeissä, sekä laihduttajille suunnatuissa "kevyttuotteissa".

https://forest.fi/fi/artikkeli/tutkija-lihoi-6-kiloa-kolmessa-kuukaudes…

Vierailija
34/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ruokavalio kunnossa eikä sitä tarvi muuttaa niin silti olen saanut parissa kk painon 94 kilosta 76 kiloon. Jätin vain päivittäiswn ryyppäämisen. Sitten aloin taas ryypätä kunnes jätin sen taas. Olen monta kertaa elämässäni tiputtanu kymmeniä kiloja lyhyessä ajassa tekemättä mitään isoja muutoksia.

Vierailija
35/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäät suolaa aina ruokalusikallisen jokaiseen ruokaan mitä syöt, juot 2-4 litraa limsaa tai coca-colaa ruokajuomana ja pidät pizzapäivän joka ilta syöden yhden perhepizzan muun ruuan lisäksi ja pyydät siihen extrajuuston, et liiku lainkaan. Pitäisi jo viikon jälkeen olla ainakin se 1 kg tullut.

Puhut pskaa 🙂

Tai ehkä tuo naisilla on eri asia.

4000-4500 kaloria on normi kulutus ollut itselläni päivässä ja tuosta nyt ei sellaista määrää saa millään.

Ei tuolla tule viikossa kiloakaan, päin vastoin lähtisi ja enemmän kuin kilo. 

Muun tavanomaisen ruokasi lisäksi oli nämä ohjeet

Vierailija
36/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda normaalin ruoan tilalle laihdutustuotteet. Syö sama määrä kuin ennenkin. Lihot varmasti.

Vierailija
37/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa se paino koostuu pääasiassa nesteesta ja kun lopettaa alkoholin juonnin niin se paino tippuu nopeasti ja reilusti

Vierailija
38/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirtazapin, sillä saa lyhyessä ajassa paljon painoa.

En lihonut silläkään.

eri.

Vierailija
39/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nuku, lihot. 

Ei toimi. Lasten kanssa valvoin monta vuotta ja laihduin luurangoksi.

Vierailija
40/67 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lihoin kun olin sairastelukierteessä enkä voinut ja jaksanut liikkua entiseen malliin. Välillä en saanut syötyä mitään ja paino tippui, mutta sitten kun taas söin, niin paino kohosi entistä ylemmäs. Samaan aikaan fyysinen työ muuttui istumispainotteisemmaksi. Enkä edes syö viikoittain, saati päivittäin roskaruokaa tai juo limsoja/mehuja, ja kasviksiakin syön heittämällä sen puoli kiloa päivässä. Ei se lyhyellä naisihmisellä paljon vaadi että syö enemmän kuin kuluttaa.

Raskasta on kun peruskunto huonontunut paljon ja samaan aikaan paino noussut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi