Miten pidätte pitkiä hiuksia öisin?
Mulla ollu lähes koko elämäni lyhyet/lyhyehköt hiukset mut nyt ne on päässy kasvamaan. Ne on alkanu häiritsemään öisin kun tuntuu et sitä hiusta on joka paikassa ja aina kun vaihtaa asentoa niin se hiusten järjestely ettei ole naamalla tai tukista mistään. Onko sellainen silkkinen yömyssy hyvä vai letti tai joku?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh naiset tykkäättekö kun mies vetää tukasta hellästi? ;)
Kyllä. Mun hiukset on vyötärömittaiset, miestä ei tosin ole ollut moneen vuoteen.
Olet varmasti kaunis :*
Se on just pahin vaihe, kun ne hiukset eivät ole enää lyhyet, mutta ei kunnolla pitkätkään. Silloin niitä hiuksia on vaikea laittaa järkevästi kiinni nukkumisen ajaksi. Kun pituutta tulee lisää, tulee uusia mahdollisuuksia, miten ne voi laittaa, ja muutenkin oppii elämään niiden kanssa.
Itse haluaisin leikata välillä hiukset lyhyiksi, mutta olen tehnyt sen niin monta kertaa, että en enää viitsi. Tämä johtuu nimenomaan siitä, että siinä pitkäksi kasvattamisessa on se ärsyttävä vaihe, kun niitä ei saa mitenkään siististi mihinkään.
Laitan etenkin kesäaikaan pitkät hiukset yöksi kahdelle löysähkölle letille. Silloin ne eivät häiritse nukkumista eivätkä hiosta niskaa.
Vierailija kirjoitti:
Letti on paras- se ei tee möykkyä niskaan niin kuin esim ponnari tekisi.
Ranskis on jees ja toinen hyvä on nuttura ihan päänpäällä. Jos tahtoo kiharat niin kummallakin tulee plus sillä että tekee vähän kuin nutturat prinsessa leia-tyyliin.
Vapaana, siirrän hiukset pois niskasta. Suortuvia siirrän pois kasvoilta tarpeen mukaan. Pidän useimmiten hiuksia kiinni päivän aikana. Yöllä haluan tuuletusta päänahkaan 👩
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli letillä, mutta alkoi tympäsemään ne letin "kiharat" aamuisin. Ja ohuen tukan latvat meni pompulasta kauheiksi, enkä halua leikata, kun hius kasvaa niin hitaasti. Nyt on siis auki ja olen tottunut. Nostan ne vaan tyynyllä ylös, pois niskasta.
Leikkaa nyt vaan ne kauheat latvat veks koska ei ne haperot ole mikään kaunistus eikä myöskään saa tukkaa näyttämään pidemmältä. Nim kokemusta on ;-)
Yöksi voi laittaa löysälle nutturalle päälaelle ja kun kieputtaa vähän ajatuksella niin aamuksi saa sellaiset kivat löysät laineet. Ranskalaisesta tulee herkästi vähän afro jos ei ole tosi löllö varsinkin siitä pelkästä lettiosasta.
Vetäsen ponnarin auki suihkussa iltaisin ja harjaan sen. Sen jälkeen nukun ihan normaalisti. Olen keski-ikäinen mies.
Löysällä letillä silloin, kun tukka on niin pitkä, että jää ikävästi itseni alle jumiin kylkeä kääntäessä.
Aloittajalta hyvä kysymys, välillä tekisi mieli leikkauttaa hiukset lyhyeksi kun nukkuessa meinaa silmiin ja suuhun hiukset tuppautua. Siksi varmaan ennenaikaan pidettiin yömyssyä ettei hiukset valtoimenaan naamalla ole. Voisikin yöksi jonkun yömyssyn hankkia, siihen kelpaisi sairaalan kertakäyttöinen suoja.
Vierailija kirjoitti:
Ooh naiset tykkäättekö kun mies vetää tukasta hellästi? ;)
En. Tykkään kyllä kun mies harjaa hiuksiani.
Levitän ne tyynylle kuin Rocn roll star.