Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ehdotti treffejä Rossoon!!!

Vierailija
05.01.2025 |

Voitteko kuvitella:

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen naiseen. Nainen on ihan hyväpalkkaisessa työssä. Hän kutsui minut treffeille ja lupasi tarjota. Hän ehdotti, että mentäisiin treffeille Rossoon! Siis kenen mielestä Rosson kaltainen ketjumättöruokapaikka voi olla paras paikka ensitreffeille, varsinkin jos haluaa tehdä vaikutuksen treffikumppaniin? En tiedä onko se nainen ihan mun tyylinen kuitenkaan...

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä vähintään pitää olla joku Tomi Björkin fine dining -ravintola, johon kehtaa sun kaltaisen upean miehen viedä treffeille.

Vierailija
2/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esson baari olisi kieltämättä parempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo tapaamispaikka, pääsee hyvin julkisilla tai on parkkitilaa? Menussa valinnanvaraa eikä tosiaan mikään kova hintataso - ehkei se treffikumppani ole varma oletko sä hänen tasoisensa kumppani kuitenkaan... 

Vierailija
4/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sinä et ole naisen tyyppinen, joten kannattaa kieltäytyä tai sanoa naiselle kuten tänne kirjoitit, niin hän tajuaa tehneensä virheen.

Vierailija
5/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko

6/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotin eläinpuistoon, onko se parempi? 🐻🦉😃

Vierailija
7/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tarjoutuisi maksaan mun sapuskat niin menisin vaikka grillille syömään makkararanskikset enkä valittaisi yhtään.

Vierailija
8/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin provoileva ketku! Lahjahevosen suuhun ei katsota.

Vierailija
9/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosson ruoka on niin surkeaa ja mautonta paskaa, että varmaan nainenklin on samanlainen eli väritön paska, jätä se sika

mieluummin ruokajonoon treffille kuin Rossoon!

Vierailija
10/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas tämä sama urpo!

Vierailija
11/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosso on katoavaa kansanperinnettä. raastepöytä on cool. Stadissa niitä ei ole niinpä kun olin duunikeikalla Seinäjoellä niin pakkohan sinne oli mennä pizzalle. Ihan ok edelleen.

Vierailija
12/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan se nyt lopulta ja kumminkaan ollut edes nainen, kerran se oli maksamassa ja tarjoamassa sen sapuskan niillä treffeillä? Vähän kuulostaa joltain utopialta.

T: se kuuluisa insinöörimies

Vierailija
13/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rosson salaatti on niin urpo, porkkanaraastetta ja 2 tomaattia eikä muuta

mieluummin vaikka ABClle reffille, on siellä sentään salaatti hyvä buffetissa ja ne burgeritkin on parempia kuin jossain mcdonaldsissa

Vierailija
14/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta unta näit?  Sinuun tehdä vaikutus🥵

Vierailija
15/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosso on katoavaa kansanperinnettä. raastepöytä on cool. Stadissa niitä ei ole niinpä kun olin duunikeikalla Seinäjoellä niin pakkohan sinne oli mennä pizzalle. Ihan ok edelleen.

Mä olen pizzojen suurkuluttaja, ja Rosson pizzat on tosiaan ookoo. Kattavat täytevaihtoehdot, on prosciutto, lohta, viikunaa, tuoreita juttuja. 

Vierailija
16/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä ehdotin eläinpuistoon, onko se parempi? 🐻🦉😃

Ainakin huomais tykkääkö eläimistä, se on tärkeä pointti. 

Vierailija
17/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta ihmiseltä, itse olisin ilahtunut. Tosin meillä ei pääkaupunkiseudulla ole Rossoja, eli se tekee siitä jopa kiinnostavan. Itse voisin ihan mielelläni käydä siellä. Kuvittelisin, että jutustelu sujuisi mukavasti punaviinin ja pitsan äärellä. 

Mutta enpä tiedä tuosta maksamisesta. Jos tuo on noin merkittävä osa päätöksentekoa ja arviota, niin itse kyllä hiukan kavahtaisin tilannetta. Minulle on aikoinaan terotettu, että itseään kunnioittava ihminen hoitaa itse oman osuutensa laskusta ja näin olen itse aina kaikissa seurueissa toiminut. Toki, jos tiedän seuralaisen rahatilanteen heikoksi tai vaikka juhlistetaan jotain, silloin tarjoudun maksamaan - mutta ekoilla treffeillä asia menee jo vähän periaatteen puolelle. 

Vierailija
18/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kuitenkin upgreidaus ABC:stä.

Vierailija
19/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä trolli. Tämä muuten naisen kirjoittama.

Vierailija
20/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä AP itse ehdottaa jotain hienompaa ravintolaa, mutta sitten sun pitää itse maksaa oma ruokasi ja myös tarjota naiselle. 

Se nainen varmaan ehdotti Rossoa siksi, koska hänellä ei ole varaa viedä miestä treffeille kalliimpaan paikkaan.Rosso on kuitenkin kohtuuhintainen paikka. Mun mielestä sekin on varsin anteliasta tarjota 30€ hintainen ateria tuntemattomalle miehelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä