Miten 30-v ihminen on voinut nussia 30 eri kumppania?
Jos on aloittanut seksin vaikka 15-vuotiaana, niin se tekee keskimäärin 2 kumppania per vuosi. Jos on edes muutaman kerran ollut vakavassa, pitemmässä suhteessa, niin vapaisiin vuosiin mahtuu huomattavasti useampi kumppani kuin kaksi.
Jokainen toki tekee omat elämänvalintansa, mutta aika erikoista tuo on. Mikä ihme saa ihmisen vaihtamaan seksikumppania kuin sukkia? Minä en samaan ikään mennessä ole edes suudellut kuin ehkä kymmentä miestä. Seksiä olen harrastanut kahden kanssa.
Kommentit (24)
Mulla tuttuja joilla oli ennen 18 vuotta ollut 70 kumppania. Itsellä ei 28-vuotiaana ole ollut kuin 5, mutta ei se minusta nyt niin outoa ole. Kyllä niitä 1 kumppaneita mahtuu vuoteen aika monta jos sinkkuna elelee.
Mä oon 35 ja mulla about 60 seksikumppania ollu. Olin 5 vuotta sinkkuna ja hyvin ehdin ;)
Itse hiukan vanhempi ja kumppaneita oikeesti paljon, lähes 200
Eikä kaikki olleet mitään yhden yönjuttuja, ei vaan ollut kovin pitkiä seurustelusuhteita. Eihän siitä nyt tullut kuin kuusi per vuosi, noin 2 kk:n välein uusi mies siis... Eikä se musta nyt niin paljolta tuntunut.
yli 500 seksikumppania ehkä jopa yli tuhat. Ei toki ole rehvastelun paikka.
Lisäksi noin 25-vuotiaaksi saakka oli vain yksi kumppani.
Revipä tästä.
Mutta minusta 30 tyyppiä 30-vuotiaalla on oikeestaan aika vähän... ainakin kun (sinkku)ystäviäni tunnen... ei lainkaan erikoista, et tyyppi bilettää 2-5 kertaa viikossa ja kuukaudessa on 2-20 tyyppiä joista hehkuttaa :) Silti en pidä ystäviäni omituisina ja huonoina. Joillakin on vain eri elämäntyyli ja kiinostuksen kohteet :) Jokainen eläkööt omaa elämää jonka parhaaksi katsoo :)
Ihmettelen nimenomaan tuota ajatusta, että sinkkuna ollessa pukkaa väkisinkin uutta miestä joka viikko. Outoa. Olen minäkin ollut sinkku nelisen vuotta putkeen, mutta ei olisi tullut mieleenkään panna kaikkea mikä liikkuu. Baareissakin kävin, mutta en yhden illan juttuja etsimässä. Minulle sinkkuaika oli Sen Oikean odottamista (siis oli elämässäni toki muutakin, mutta tällä saralla näin), ja noteerasin oikeastaan vain miehet, joihin pystyin suhtautumaan edes jonkinlaisella vakavuudella. Ja silloinkin aloitin tutustumisen muualta kuin sängyn pohjalta.
ap
Niin kai sitä kaikki etsii sitä suurta rakkautta. Mulle sinkkuvuosien aikana kertyi kymmeniä seksisuhteita. Ennen sitä seurustelin 3v ja nykyisen miehen kanssa yhdessä on olut 12 v. Välivuodet siinä välillä oli kyllä aika menoa, ei ole sittemmin tarvinnut erilaisten kokemusten perään haikailla, kun melko varmasti tietää, ettei mistään järisyttävästä ole jäänyt paitsi. Mulla ainakin seksi kuuluu aika olennaisena osana elämään, enkä olisi sinkkuvuosiakaan pystynyt selibaatissa viettämään. Ei kai tuo 30 nykypäivänä ole mikään ihme, nykyään vain naisetkin uskaltaa myöntää pitävänsä seksistä, eikä heti leimata huoraksi vaikka kumppaneita on kertynyt yli 2.
Ja on kolmekymppisenä ollut noin 30 eri miehen kanssa niin ei mun mielestä silloin ole vaihtanut MIESTÄ KUIN SUKKAA =) Siinähän on noin 2 per vuosi, aika hidasta mielestäni!!
Itsellä oli parikymppisenä ollut 20 kumppania! Suurimman osan kanssa yritettiin seurustella eli kyse ei ollut todellakaan vaan yhden yön suhteiden etsimisestä vaan hain koko ajan " sitä oikeaa" . Olen sellainen, joka ei hyppää sänkyyn eka kerralla, mutta esim parin vkon tuntemisen jälkeen voi jo kokeilla sitäkin =)
terveisin 22 kumppanin kanssa seksiä harrastanut 33-vuotias.
joka viikko en ole ikinä pannut eri miestä, mitenkään säännöllisesti. Joskus vain on tullut eksyttyä pehkuihin työkavereiden kanssa.
Minulle se oli sitä, että olin vapaa. Sain bailata kavereiden kanssa, deittailla miehiä, ja mennä sänkyyn sopivan oloisen miehen kanssa kun teki mieli seksiä.
Kaikki eivät etsi tai kaipaa parisuhdetta ollessaan sinkkuja. Minä en ainakaan kaivannut, en halunnut mitään vakavaa. Sitten eräänä iltana 7 vuotta sitten elämäni mies käveli vastaan, ja sinkkuilu+satunnaiset seksikumppanit jäivät samantien.
Vierailija:
Ihmettelen nimenomaan tuota ajatusta, että sinkkuna ollessa pukkaa väkisinkin uutta miestä joka viikko. Outoa. Olen minäkin ollut sinkku nelisen vuotta putkeen, mutta ei olisi tullut mieleenkään panna kaikkea mikä liikkuu. Baareissakin kävin, mutta en yhden illan juttuja etsimässä. Minulle sinkkuaika oli Sen Oikean odottamista (siis oli elämässäni toki muutakin, mutta tällä saralla näin), ja noteerasin oikeastaan vain miehet, joihin pystyin suhtautumaan edes jonkinlaisella vakavuudella. Ja silloinkin aloitin tutustumisen muualta kuin sängyn pohjalta.ap
Siihen mennessä olin seurustellut kaksi kertaa, ekalla kerralla puoli vuotta ja toisella kerralla 1½v. Jäi siis 9 sinkkuvuotta, seksikumppaneita on yli 30, tarkkaa määrää en ole laskenut. 3-4 miehen vuositahti sinkkuaikana ei mielestäni ole kukasta kukkaan lentämistä - sehän on seksiä joka kolmas tai neljäs kuukausi!
Kyllä monelle sinkulle niitä kumppaneita kertyy jo ihan yhden yön jutuistakin lukuisia.
Toisilla sitä ukkoa pakkaa päälle enemmän kun toisilla.
mutta on mut kyllä aika monta kertaa dumpattukin.
Olen seurustellut viiden miehen kanssa. Mulla on ollut muutama lyhyempi suhde takana, joiden aikana on tullut mentyä sänkyyn, mutta suhde on kuivunut kokoon nopeasti. Aika usein siksi, ettei mies ole kuitenkaan ollut musta niin kiinnostunut. Tai toisinpäin.
Sitten ihan perinteisiä yhden illan suhteita on takana ehkä 7 tai 8 koko elämän varrelta, vuosien 1990 ja 2007 välillä siis.
Baarissa kaikki on kauniita ja ei niin rumaa naista olekaan ettei häntä joku panisi. Jos on oikein ruma niin voi olla jopa tarvetta etsiä niitä miehiä joka paikasta että saa todistettua miten kelvollinen sitä kuitenkin on.
Sinkkuna juokset baareissa, niin äkkiäkös vuodessa pokia kertyy...