Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten 30-v ihminen on voinut nussia 30 eri kumppania?

Vierailija
28.02.2007 |

Jos on aloittanut seksin vaikka 15-vuotiaana, niin se tekee keskimäärin 2 kumppania per vuosi. Jos on edes muutaman kerran ollut vakavassa, pitemmässä suhteessa, niin vapaisiin vuosiin mahtuu huomattavasti useampi kumppani kuin kaksi.

Jokainen toki tekee omat elämänvalintansa, mutta aika erikoista tuo on. Mikä ihme saa ihmisen vaihtamaan seksikumppania kuin sukkia? Minä en samaan ikään mennessä ole edes suudellut kuin ehkä kymmentä miestä. Seksiä olen harrastanut kahden kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut erittäin hyvän näköinen ja miesten mieleen, ihailoijoita riittänyt paljon, välillä kyllä liikaakin. Se aiheuttaa vain sen, et varaa valita parempia ukkoja. Rumat joutuvat tyytyvät huonompiin. Se ei silti poista sitä, etteikö seksipartnereita voi olla paljon. Aiheuttaa vain tuon valinnanvapauden. Ja tosiiaan minulla seksijuttuja yli 100

Vierailija
22/24 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viettää sinkkuelämää ja käy paljon baareissa niin äkkiäkös tuo määrä täyttyy.

Itelläni oli 21-vuotiaana ollut 25 kumppania. Silloin tapasin nykyisen aviomieheni eikä sen jälkeen ole sitten muita ollut.

Tuttavapiirissä on ihmisiä, joilla kumppaneita on satoja. Toisaalta myös niitä, joilla on ollut vain pari kumppania. Kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten, toisten naisten ja omastakin mielestä. :)

Vierailija
24/24 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up