Kuka haluis nuolla just nyt
märkää pillua? Täällä yks joka ihan kiimassa oottaa, että joku tulis hoiteleen. Kerro mitä tekisit mulle?
Kommentit (128)
..ja kiitos ihanasta aamuhetkestä....
Oliko toinen käsi housussa kun näitä kirjoittelitte?
..kiirettä, mutta huomenna aamusta.....
J36
:-)
Nää ei kiinnosta. Mä ajattelen jos tuo anonyymi kirjoittaja on esimerkiksi itsensä huonoon kuntoon päästänyt ylipainoinen työpaikkani yksin huoltava horo.
Vauhdikkasti on aamu alkanut, kova tohina aina, että saa kaikki
aamuisin lähtövalmiiksi. Ja töissäkin tuntuu olevan kovin kiireistä, mutta...
MIten itselläsi on lähtenyt päivä käyntiin?
n34
Vierailija:
Nää ei kiinnosta. Mä ajattelen jos tuo anonyymi kirjoittaja on esimerkiksi itsensä huonoon kuntoon päästänyt ylipainoinen työpaikkani yksin huoltava horo.
Komppaan! Ei taatusti ainakaa mikää makeen näkönen, hyväkroppainen, timmi misu... :) mutta näinhän hekin saavat huomiota ja tyydytettyä seksinälkäänsä. Ja kohta n34 vastaa, että hänellä on erittäin kiihkeä seksielämä, timmi vartalo, tiukka p illu jne...
...tohinalla, täytyy myöntää mut se pitää pirteenä :-)
J36
hei, oikeesti annetaan nyt vaan n34 ja j36 nautiskella kirjoittelustaan. ei se väärin ole jos tahtoo kiihottaa itseään noin, mie arvostan. ehkäpä he joskus siirtävät kirjoitukset käytännön tasolle.
nuokohan ne halusivat toisenkin miehen mukaan? m27
Miten sulla J36 on iltapäivän aikataulu, jos vaikka keksittäis jotain
kivaa pe kunniaksi?
Luulisin, että siinä 14 paikkeilla olisin täällä kuulolla...
n34
..palataan klo 14 aikoihin. Perjantain kevennys kuulostaa loistavalta idealta
J36
Kaiken lisäksi hupaissa kun täällä itse hihittelee että oikeasti nuokin voi olla vaikka toinen 60v mies ja toinen 12v poika:)
Vierailija:
hei, oikeesti annetaan nyt vaan n34 ja j36 nautiskella kirjoittelustaan. ei se väärin ole jos tahtoo kiihottaa itseään noin, mie arvostan. ehkäpä he joskus siirtävät kirjoitukset käytännön tasolle.
MIkä olisi kiva perjantain kevennys?
n34
..hetki vaikka porealtaassa, vai oliko sulla jotain muuta mielessä?
J36
...höyryävä lämmin vesi on valmiina. Sopivan tuoksuinen kylpyvaahdon tuoksu täyyttää huoneen.
- Saanhan riisua sinut...pyydän ja tulen eteesi...
J36
Seison edessäsi. Päälläni on tyköistuvat farkut, musta T-paita, neuletakin
olen jo riisunut aiemmin pois... valkoiset alushousut ja valkoiset liivit...
n34
täälläkin tuli. näyttö ja näppis on ihan spermassa, samoin vastapäinen seinä. hiiri ei liiku enää kun sekin on mälliä täynnä. uuh ja nyt tulee lisää, enää ei saa selvää näppäimistön kirjaimistakaan ja nyt tuli taas.. napit juuttuu pohjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj