Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurimmat kondomit ranskalaismiehille.

Vierailija
02.12.2008 |

Iltapäivälehti uutisoi, että 10 tuhatta miestä 25 maassa on antanut mittansa, ranskalaisilla keskimäärin 15,48 cm ja kreikkalaisilla keskimäärin 3 senttiä lyhempi eli 12,48 cm. Tuota en kyllä ihan heti usko. Olen kokenut oman 16 senttiseni aina lyhyehköksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittauksen nollapiste ei ole häpyluussa vaan siinä mihin kondomikin päälle asetettuna jää. Väärästä mittaustavasta tulee helposti pari senttiä liikaa pituutta.

Vierailija
2/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittauksen nollapiste ei ole häpyluussa vaan siinä mihin kondomikin päälle asetettuna jää. Väärästä mittaustavasta tulee helposti pari senttiä liikaa pituutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitataanko se levossa vai juhlakunnossa?????????????????

Vierailija
4/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän tyypillisesti pienimmätkin ovat yli 30 cm!

Vierailija
5/6 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin todellista faktaa, joka ei perustu mihinkään epämääräisiin kyselyihin eikä mittauksiin, vaan markkinatietoon. Kaikkialla maailmassa nimittäin kaupasta saa sitä mitä ihmiset ostavat.. Supermarketin kondomikylly kertoo, minkäkokoisia kondomeita menee.

Olen aloittanut seksielämän Suomessa. Sen kummemmin mittailematta olen ostanut kaupasta kondomeita ja aina ne ovat sopineet.

Oleskelin jossain välissä pidemmän aikaa Ranskassa ja matkatavarana mukana viedyt kondomit loppuivat. Piti käydä kaupassa. Ei tullut edes mieleen, että kondomi voi olla liian pieni, mutta niin vain jäi sillä kertaa panematta, kun kondomia ei tahtonut saada päälle lainkaan ja lopultakin se ylsi niin lyhyen matkaa vartta pitkin, etten uskonut pysyvän paikallaan. Useammastakin kaupasta piti käydä katselemassa, ennen kuin löysin sieltä riittävän isoja.

Mutta oli tässä se hyvä puoli, että vaikka yksi valmiiksi lämmitelty seksikerta jäi kesken, niin tyttö paloi halusta uusintaan kanssani nähtyään omin silmin, etten sopinut hänen kotikaupunkinsa kondomeihin ;)

Parhain Terveisin,

Omasta mielestään ihan tavallisen kokoinen suomalainen mies.

Vierailija
6/6 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti tuossa yllä olevassa tekstissä. Todellakin paras mittari on siinä että ostaa ulkomailla paikallisesta kaupasta kortsun niin näkee ne todelliset koot mitkä menee eniten kaupaksi. Nimittäin yllätyin viimeksi itsekin Portugalissa käydessäni että olivat kumit siellä omituisen tiukkoja vaikka minullakin mielestäni on aika keskiverto kalu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan