Keski-ikäinen nainen, teitkö
nuorempana ulkonäöllesi jotain, mikä nyt harmittaa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan keski-ikäiset naiset eivät ole nuorempana olleet kauneustoimenpiteiden uhreja.
Ei tavallisilla naisilla ennen ollut yleistä ottaa tatuointeja, täytteitä eikö tekolisukkeita plastiikkakirurgiasta puhumattakaan.
No minä nypin kulmakarvani liian ohuiksi nuorena. Nyt ne eivät enää kasva ja ovat aukkoiset ja harvat.
N50+
Sama täällä:)
N56V
No eikös se tule iän myötä? En nyppinyt ohueksi ja silti ovat nyt tuollaiset...
En, paitsi aurinkovoidetta olis aina saanut olla naamas. En tosin tarkoituksella ole auringossa oleskellut, mutta aina sitä vahingossa sai.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt harrastaa enemmän liikuntaa. Esim joogaajat voi olla tikissä vielä 60-vuotiaana.
Mäkin harmittelen tätä. Huomasin vasta nelikymppisenä, että mun lihakset kasvaa todella helpolla ja olisin voinut olla kunnon fitnesskissa nuorempana enkä vaan laiha rimpula. Tatuointi kaduttaa myös, mutta se on onneksi niin pieni, että saa poistettua kohtuullisen helposti. Eikä se ole erityisen rumakaan, mutta en halua olla tatuoitu enää nykyään.
Minä nypin kulmakarvat viiruiksi ainoastaan kerran ja sellaisiksi ne sitten jäivät. Kauhulla katselen nykypäivän trendejä, kun koskaan ei voi tietää miten esim. täyteaineet ym. omalla kohdalla käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se harmittaa että värjäsin nuorena hiuksia vahvoilla väreillä ja nyt on hiukset harvenneet.
Et ole tietoinen siitä, että hiukset ohenevat ja harvenevat normaalistikin ikääntyessä? Erityisesti vaihdevuosien jälkeen estrogeenin puutteessa.
Värjäys ei vaikuta karvatuppeen.
Näin on, mutta ennen hiusvärit todella olivat vahvoja ja sisälsivät kemikaaleja jotka nykyään on haitallisina kielletty. Tunnen useammankin hiuksiaan vuosikymmeniä mustaksi värjänneen jotka ovat lopulta herkistyneet kaikille hiusväreille. Voihan olla että karvatupet ovatkin pitkässä värjäyskierteessä vahingoittuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se harmittaa että värjäsin nuorena hiuksia vahvoilla väreillä ja nyt on hiukset harvenneet.
Et ole tietoinen siitä, että hiukset ohenevat ja harvenevat normaalistikin ikääntyessä? Erityisesti vaihdevuosien jälkeen estrogeenin puutteessa.
Värjäys ei vaikuta karvatuppeen.
Itselläni on käynyt päin vastoin. Eli kuukautisten loputtua varastorauta on korjaantunut, ja hiukset ovat paksuuntuneet.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt harrastaa enemmän liikuntaa. Esim joogaajat voi olla tikissä vielä 60-vuotiaana.
Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Aloitin nelikymppisenä laihaläskinä liikuntaharrastukset ensimmäistä kertaa elämässäni ja oon tikissä näin 56v.
Sama täällä:)
N56V