Keski-ikäinen nainen, teitkö
nuorempana ulkonäöllesi jotain, mikä nyt harmittaa?
Kommentit (28)
En itse, mutta moni ystävä on ollut kova ottamaan aurinkoa. Viisikymppisenä näyttävät kymmenen vuotta ikäistään vanhemmilta. Mikään määrä kalliita voiteita ei kompensoi auringon aiheuttamia tuhoja iholle.
Joo... Söin suomimammojen lailla kuin syöttöporsss
En. Onneksi ymmärsin lopettaa kokonaan auringon palvomisen ja sen vuoksi saan nauttia sileästä ihosta kun muilla, auringon ystävillä, tilanne on heikko.
Vierailija kirjoitti:
Se harmittaa että värjäsin nuorena hiuksia vahvoilla väreillä ja nyt on hiukset harvenneet.
Et ole tietoinen siitä, että hiukset ohenevat ja harvenevat normaalistikin ikääntyessä? Erityisesti vaihdevuosien jälkeen estrogeenin puutteessa.
Värjäys ei vaikuta karvatuppeen.
Vierailija kirjoitti:
Hannu, sinulta ei kysytty. Tosi on, että olet sika.
Huomiohuoriksen miljoonas naisviha-aloitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannu, sinulta ei kysytty. Tosi on, että olet sika.
Hannu on naapurihuoneessasi. Voittekin kohta mennä kahdestaan pelaamaan Heitä Sikaa.
Vierailija kirjoitti:
En itse, mutta moni ystävä on ollut kova ottamaan aurinkoa. Viisikymppisenä näyttävät kymmenen vuotta ikäistään vanhemmilta. Mikään määrä kalliita voiteita ei kompensoi auringon aiheuttamia tuhoja iholle.
Tää on aika yleistä. Itse 40-vuotiaana olen aika järkyttynyt kuinka vanhalta 30-40 -vuotiaat naiset näyttää. Itse saan jatkuvasti ihmettelyjä iästäni, koska lievästä ylipainosta ja risuparrasta huolimatta näytän kuulemma ikäistäni nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Huomiohuoriksen miljoonas naisviha-aloitus
Taisi osua arkaan paikkaan. Eikait miehet sinua vanginneet aurinkoon, tai käskenyt hakata ihoa täyteen leimoja ja värjäämään hiuksia.
Couperosan hoitaminen ilmeisesti väärin, sittemmin hoitamatta jättäminen. Toisaalta en tiedä voiko tämän kanssa voittaa vaikka teksisi mitä.
Nykyajan keski-ikäiset naiset eivät ole nuorempana olleet kauneustoimenpiteiden uhreja.
Ei tavallisilla naisilla ennen ollut yleistä ottaa tatuointeja, täytteitä eikö tekolisukkeita plastiikkakirurgiasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Se harmittaa että värjäsin nuorena hiuksia vahvoilla väreillä ja nyt on hiukset harvenneet.
Vanhimmat hiukset ovat korkeintaan 7 vuotta vanhoja. Sinulla ei siis todennäköisesti ole päässä enää niitä hiuksia, joita värjäsit nuorena. Värjääminen ei siis voi olla syynä harventumiseen
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan keski-ikäiset naiset eivät ole nuorempana olleet kauneustoimenpiteiden uhreja.
Ei tavallisilla naisilla ennen ollut yleistä ottaa tatuointeja, täytteitä eikö tekolisukkeita plastiikkakirurgiasta puhumattakaan.
No minä nypin kulmakarvani liian ohuiksi nuorena. Nyt ne eivät enää kasva ja ovat aukkoiset ja harvat.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvojen nyppiminen, solarium, 5 korvalävistystä...onhan noita.
Olisi pitänyt harrastaa enemmän liikuntaa. Esim joogaajat voi olla tikissä vielä 60-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Couperosan hoitaminen ilmeisesti väärin, sittemmin hoitamatta jättäminen. Toisaalta en tiedä voiko tämän kanssa voittaa vaikka teksisi mitä.
En usko, että voi. Minä käytin apteekin perusvoiteita aina ja olen hyvin vähän ottanut aurinkoa. Silti muuttui ruusufinniksi stressin seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaverini kävi suurennuttamassa rintansa Millenniumin aikaan, se oli ihan yleistä. Hän oli silloin 30 v ja on nyt 55 v.
80 v äitini kävi kosmeettisessa kirurgiassa jo 90-luvulla, sekin oli jo silloin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaverini kävi suurennuttamassa rintansa Millenniumin aikaan, se oli ihan yleistä. Hän oli silloin 30 v ja on nyt 55 v.
80 v äitini kävi kosmeettisessa kirurgiassa jo 90-luvulla, sekin oli jo silloin yleistä.
Ei se ollut yleistä siinä määrin mitä nykyään. Kai ymmärrät suurehkon aste-eron nykyajan ja menneisyyden välillä tässä.