Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies ihastui minuun ja nyt kiukuttelee kun kerroin olevani rakastunut toiseen

Vierailija
04.01.2025 |

Olimme siis tätä ennen kavereita, itse sinkku ja mies varattu. Mies ihastui minuun. Nyt kun kerroin, että olen tavannut jonkun johon olen rakastunut, hän kiukuttelee jatkuvasti. Olemme siis edelleen jossain määrin kavereina yhteydessä. Vaikka meillä ei ollut suhdetta eikä kumpikaan sitä halunnut. Silti häntä harmittaa jostain syystä, että en enää olekaan sinkku.

Selityksiä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen.

Vierailija
2/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on pillun perässä, niin se ei tarkoita sitä, että hän olisi ihastunut sinuun ap.

Vierailija
4/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime sen pipulia sieltä tulee sulle tsipulia

Vierailija
5/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on pillun perässä, niin se ei tarkoita sitä, että hän olisi ihastunut sinuun ap.

Okei, mutta kun ei ollut minkään perässä, teki hyvin selväksi ettei aio pettää vaimoaan ja minä tein selväksi ettei se minun kanssani edes onnistuisi.

Joten miksi hän kiukuttelee?

Vierailija
6/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on pitänyt sinua varalla, ja nyt se oli sulkeutui. Kiukuttaa.

Vierailija
7/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mutta kun ei ollut minkään perässä, teki hyvin selväksi ettei aio pettää vaimoaan ja minä tein selväksi ettei se minun kanssani edes onnistuisi.

Ymmärrätkö mikä on manipulointi? Taidat olla vielä kokematon ihmissuhteissa.

- eri

Vierailija
8/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen mies tällä kertaa Porvoosta.

Vierailija
9/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

No on kyllä harvinaisen huonoa manipulointia tuo kiukuttelu, koska se on vain ärsyttävää ja ajaa minua vain kauemmas, niin etten viitsi välttämättä olla enää edes kavereita.

Vierailija
10/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Älä turhaan noin tyhmälle yritä selittää. Ei hän ymmärrä kuitenkaan.

Vierailija
11/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Älä turhaan noin tyhmälle yritä selittää. Ei hän ymmärrä kuitenkaan.

Eli kuvittelet, että kun varattu mies kiukuttelee ärsyttävästi kuin pikkulapsi, niin se jotenkin vaikuttaisi minuun? Joo ei. Saa vain miettimään, etten jaksa häntä edes kaverina.

Vierailija
12/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hällä oli odotuksia sinua kohtaan. On laittanut aikaansa ja ehkäpä rahaakin? sinuun.

Nyt ei saakkaan mitään vaivanpalkkaa, tietty vatuttaa.

Tästä taas näkee että miehet ei naiskavereita tartte. Paljastuu lopulta kuitenkin että ovat vaan pill un perään.

Vierailija
13/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen ja kokee, että menetti sinut (ja luultavasti myös hänen mielestään mahdolliauuden seksiin)

Vierailija
14/14 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten annat jonkun vieraan, parisuhteessa olevan ukkelin, vaikuttaa noin että edes alennut miettimään tuommoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän