Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen
Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista.
Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta.
Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.
Kommentit (356)
Nyt parhaat metsästäjän sukkamallit kehiin arvon leidit! Kerätään ohjeita tähän ketjuun
Vierailija kirjoitti:
Mietipäs arvon sala"rakas" asiaa vaikka siltä kantilta, että mitä lahjoja olet saanut tältä päiviesi valolta. Mitään? Hmmm. Mutta kiitos päivän parhaasta aloituksesta, tässä on saanut nauraa vallan makiasti :-D
Sinuna tekisin ainakin viidet sukkaparit ja käärisin ne kauniisti vaaleanpunaiseen paperiin ja laittaisin postin toimitettavaksi. Eiköhän haluamasi huomio ole taattu, suunnalta tai toiselta.
Sain mieheltä kesällä synttärilahjaksi erään korusarjan korvikset. Hän multa kysyi mitä toivoisin ja mä hänelle kerroin. Joululahjaksi sain saman sarjan kaulakorun.
Ap
Kuin paljon lankaa menee sukkapariin?
Jos mä veisin Pertin nyt pysyvästi jatkohoitopaikkaan, niin varmaan laittaisin pyykitkin muovipussiin. Ei toi vosu kuitenkaan taida huolia. Tää kuorsaakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä veisin Pertin nyt pysyvästi jatkohoitopaikkaan, niin varmaan laittaisin pyykitkin muovipussiin. Ei toi vosu kuitenkaan taida huolia. Tää kuorsaakin.
Sama homma täällä. Voi noita Perttiparkoja. Voisivat ihan itse siirtyä toisaalle, mutta ei, liian vaikeaa ja vaivalloista. Eikä kukaan tarjoa hyvää loppuelämän kotia.
Vierailija kirjoitti:
Kuin paljon lankaa menee sukkapariin?
Riippuu jalan koosta, varren pituudesta ja langasta. Helposti menee 150-200g miehen pitkävartisiin villasukkiin jos on iso jalka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipäs arvon sala"rakas" asiaa vaikka siltä kantilta, että mitä lahjoja olet saanut tältä päiviesi valolta. Mitään? Hmmm. Mutta kiitos päivän parhaasta aloituksesta, tässä on saanut nauraa vallan makiasti :-D
Sinuna tekisin ainakin viidet sukkaparit ja käärisin ne kauniisti vaaleanpunaiseen paperiin ja laittaisin postin toimitettavaksi. Eiköhän haluamasi huomio ole taattu, suunnalta tai toiselta.
Sain mieheltä kesällä synttärilahjaksi erään korusarjan korvikset. Hän multa kysyi mitä toivoisin ja mä hänelle kerroin. Joululahjaksi sain saman sarjan kaulakorun.
Ap
Voin pistää kaikki mieheltä saadut mauttomat korut sen mukaan. On kultaa ja kiviä. En itse tee niillä mitään.
Kierrätys kunniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Teidän suhde on muutakin kuin seksiä pyörit miehen ja tämän vaimon kodissa (saatko jotain kicksejä tästä? koetko että sillä erityisesti häpäiset vaimoa vai miksi sinne haluat?), juttelette miehen harrastuksista, tämän vaimosta, äidistä ja tämän terveydentilasta sekä aiemmista harrastuksista, hankitte lahjoja toisillenne.
Mikä tässä sitten oli se juttu mikä erottaa tämän parisuhteesta jollaista et miehen kanssa haluaisi?
Se että sä haluat satuttaa miehen vaimoa ja nautit siitä ajatuksesta?
Kuin kauan aikaa kutomiseen menee? Jos nyt ois vaikka semmoinen 46 koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vau, jotain kusisia statement-koruja alennuksesta :-D Pidä ihmeessä kiinni tuollaisesta ajatustenlukijasta, jolle täytyy tavata, mitä toivoo. Tuskin avovaimo joutui tyytymään kissankultaan.
Olet upea ihminen ja mahtava nainen. Älä kuuntele näitä inseleitä (mies ja nais sellaisia) vaan tee ne sukat, sun suunnitelma oli hyvä. Toivottavasti olette onnellisia vielä pitkään, jopa ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Teidän suhde on muutakin kuin seksiä pyörit miehen ja tämän vaimon kodissa (saatko jotain kicksejä tästä? koetko että sillä erityisesti häpäiset vaimoa vai miksi sinne haluat?), juttelette miehen
No kokee tietysti. Miksi kukaan tuollaista muuten tekisi. Paha ihminen joka ei välitä toisten tunteista. Tekee väärin ja tietää sen.
Teepä sellaiset pienet söpöt pinkit vauvan sukat, jotka voi vaikka autoon ripustaa maskotiksi. Voisi könsikäs herkistyä ajatukselle, että jospa vielä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Teidän suhde on muutakin kuin seksiä pyörit miehen ja tämän vaimon kodissa (saatko jotain kicksejä tästä? koetko että sillä erityisesti häpäiset vaimoa vai miksi sinne haluat?), juttelette miehen
Niin kyse on seksisuhde mukavalla lisällä. Ei mitään muuta eikä siitä mitään muuta koskaan tulekaan. En nauti siitä, että miehen avovaimo kärsisi tästä jos tietäisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt parhaat metsästäjän sukkamallit kehiin arvon leidit! Kerätään ohjeita tähän ketjuun
Oikeasti lämpimät pitäisi olla joko tosi paksua lankaa tai vähän huovutetut. Itse teen tosi paljon sukkia, mutta pakkasilla laitan Helsingin villasukkatehtaan sukat kenkään. Ei ole mainos! Mutta ovat tiiviit ja paksut, toisin kuin itse tehdyt.
Vierailija kirjoitti:
Teepä sellaiset pienet söpöt pinkit vauvan sukat, jotka voi vaikka autoon ripustaa maskotiksi. Voisi könsikäs herkistyä ajatukselle, että jospa vielä..
Miksi mun pitäisi lapsi haluta tuon miehen kanssa? Tai ylipäätään kenenkään kanssa? Mulla on jo aikuinen lapsi enkä tarvitse lisää lapsia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuin kauan aikaa kutomiseen menee? Jos nyt ois vaikka semmoinen 46 koko.
Mä olen töissä ja opiskelen niin mun aika on rajoitettua. Viikossa ehkä saisin aikaiseksi tuon koon sukat jos on aikaa ja jaksamista.
Ap
On yleinen luulo, että vaimoille valehdellaan paljon. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa, sillä rakastajattaret saavat kuulla huomattavasti enemmän muunneltua totuutta. Sivusuhteessa mies voi kuvitella itsensä ja elämänsä vapaasti. Suhteen kiihkeys perustuu juuri tähän ideaan itsestä suurempana ja parempana versiona. Kyseessä on esitys eli moderni kosioriitti.