Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen
Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista.
Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta.
Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.
Kommentit (356)
Vierailija kirjoitti:
Ap on vallanhaluinen, haluaa nähdä mielessään, kuinka Mies kulkee metsällä hänen tekemissä salaisissa sukissa.
No höpöhöpö. Ei ole mistään tuollaisesta lapsellisuudesta kyse. Mä vain tykkään tehdä villasukkia ja ajattelin, että teen sellaiset myös miehelle joka niitä tarvitsee. Ei kaikki ole aina jotakin vallanhalua tms. Aika surullista jos elät elämääsi tuolla ajattelutavalla.
Ap
Paras provo aikoihin.
Kiitos nauruista!
Ai että, mies on oikea onnenpekka. Kaksi vosua nus..vana ja toinen tekee vielä lämpimät villasukat. Jos olisin tuo mies laittaisin nämä uudet villasukat jalkaani ja hoitelisin avokin kiihkeästi, mielessä kuumat tulevat hetket Ap:n kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhissä perheissä on erodraamoja. Jos mies metsästää, niin sillä on metsää. Jo tuo kertoo, että eroa ei tule, vaikka vaimolle soittaisit.
Todennäköisesti vaimo vittuilisi sinulle.
Miksi miehen pitäisi erota AVOvaimostaan? En mä tuota miestä omakseni halua, olen sen jo monta kertaa kertonut tässä ketjussa. Ei miehen puoliso omista mitään talosta yms.
Ap
Mä olen varmaan vanhanaikainen mutta mä ajattelen että ihmisen, sukupuolesta riippumatta kannattaa erota puolisostaan siinä vaiheessa kun on alkamassa käydä panemassa jotain muuta. Jos ei sitten reilusti sovita kumppanin kanssa avoimesta suhteesta.
Enemmän mä ihmettelen miksi miehen kannattaa tuossa jatkaa parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Ei mies sulta mitään sukkia halua 🤣 Sinä ole pelkkä mälli ämpäri, johon tehdään tarpeet. Ymmärrä asemasi.
Aika rumasti sanottu. Miehessä se vika on kun juoksee muiden naisten perässä. Mies on mätisäkki ja sekaisin kuin seinäkello. Miestä vie hänen kulkusensa. Nainen on pelkkä uhri. Tällaisistä miehistä on syytä pysyä kaukana. He eivät kykene sitoutumaan ja muodostamaan kestävää tasapainoista parisuhdetta vaan vietit vie ja hän tahtoo rakastella usramman naisen kanssa eikä ilmeisesti tunne minkäänlaista syyllisyyttä. Kerro hänen vaimolleen millaisen ihmisen kanssa hän on tekemisissä tai vielä parempaa: tee mies mustasukkaiseksi. Kerrot että olet löytänyt paremman miehen ja jätät hänet tylysti. Saa mies maistaa omaa lääkettään.
Sieltä vaan jonon jatkoksi, varmasti saa hyvän mielen
Vierailija kirjoitti:
Ai että, mies on oikea onnenpekka. Kaksi vosua nus..vana ja toinen tekee vielä lämpimät villasukat. Jos olisin tuo mies laittaisin nämä uudet villasukat jalkaani ja hoitelisin avokin kiihkeästi, mielessä kuumat tulevat hetket Ap:n kanssa
Mä heittäisin lastit villasukkaan.
Miksi sinä AP alennut olemaan toiselle hätäpillu? Et ole hänelle tärkeä etkä arvokas. Tuskin haluaa pillulta sukkia saada, eiköhän vaimo osaa sellaiset antaa jos tarve on. Itsesi sinä tuossa rikot.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä AP alennut olemaan toiselle hätäpillu? Et ole hänelle tärkeä etkä arvokas. Tuskin haluaa pillulta sukkia saada, eiköhän vaimo osaa sellaiset antaa jos tarve on. Itsesi sinä tuossa rikot.
Mikä ihmeen hätäpillu? Miksi teille joillekin seksi on edelleen sellaista, että vain mies saa? Yhtälailla mä käytän miestä hyväkseni, että saan seksissä sen mitä haluan. Ei meidän seksissä ole kyse vain miehen tyydytyksestä enkä koskaan suostuisi seksiin yhdenkään miehen kanssa jos en itsekin saisi nautintoa. Miten rikon itseni jos en edes halua parisuhdetta enkä koskaan huolisi tätä miestä omakseni?
Ap
Meidänkin Pertti saa tulla panemaan, jos daami soittaa. Lupaan kyyditä pihalle ja odottaa autossa.
Miten on avovaimo jos ei asu yhdessä? Eikö se juuri oli sen määritelmä? Sinua on nyt ehkä puijattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies sulta mitään sukkia halua 🤣 Sinä ole pelkkä mälli ämpäri, johon tehdään tarpeet. Ymmärrä asemasi.
Aika rumasti sanottu. Miehessä se vika on kun juoksee muiden naisten perässä. Mies on mätisäkki ja sekaisin kuin seinäkello. Miestä vie hänen kulkusensa. Nainen on pelkkä uhri. Tällaisistä miehistä on syytä pysyä kaukana. He eivät kykene sitoutumaan ja muodostamaan kestävää tasapainoista parisuhdetta vaan vietit vie ja hän tahtoo rakastella usramman naisen kanssa eikä ilmeisesti tunne minkäänlaista syyllisyyttä. Kerro hänen vaimolleen millaisen ihmisen kanssa hän on tekemisissä tai vielä parempaa: tee mies mustasukkaiseksi. Kerrot että olet löytänyt paremman miehen ja jätät hänet tylysti. Saa mies maistaa omaa lääkettään.
Mikä ihmeen uhri mä olen jos saan nautinnollista seksiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten on avovaimo jos ei asu yhdessä? Eikö se juuri oli sen määritelmä? Sinua on nyt ehkä puijattu.
Missä mä kirjoitin, että eivät asu yhdessä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pystynyt pitämään 1,5v salarakasta, mutta ei selittämään uusia sukkia.
Tämä kertoo kaiken oleellisen siitä kuinka merkityksellinen aloittaja on miehen elämässä. Häneen kiinnitetään huomattavasti vähemmän huumioa kuin pariin villasukkia.
Vierailija kirjoitti:
Meidänkin Pertti saa tulla panemaan, jos daami soittaa. Lupaan kyyditä pihalle ja odottaa autossa.
Hienoa! Ei kannata turhaan sammuttaa autoa. Tässä menee vain hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä unelmoit siitä että mies jäisi kotona kiinni. Sukkiahan nyt tulee vaikka työkavereilta ja naapureilta, ei tuo ole todellinen ongelma.
Enkä unelmoi. Miksi ihmeessä unelmoisin koska en halua tuota tai ketään muutakaan miestä itselleni.
Ei kaikki saa sukkia tuosta noin vain ja tämä mies on yksi niistä. On ihan itse asian sanonut ja kyllä mä olen nähnyt hänen jäljellä olevat villasukkansa kun olen hänen luonaan käynyt.
Ap
Uuden vuoden ennustus: Se on hyvä, ettet halua tuota miestä, koska hän tulee jättämään sinut kolmen kuukauden sisällä koska ei jaksa enää elää "valheiden verkossa". Mies ei myöskään tiedä miten tämän sinulle kertoisi draamaa aiheuttamatta. Hän pelkää että loukkaannut ja aiheutat sittenkin kohtauksen, kerrot ehkä hänen vaimolleen tai jäät roikkumaan vaikka olet vakuutellut hänelle että et halua häneltä vakisuhdetta. Hän kokee olevansa jumissa kahden huomionhakuisen "vaimon" välissä. Hän on väsynyt valehtelemaan joka suuntaan.
Todellisuudessa mies on jo pidemmän aikaa haaveillut eräästä naisesta, jota hän on katsellut jo pitempään. Nainen on miehen ikäluokkaa hienostunut, itsenäinen ja korkeakoulutettu. Hän pitää myös miestä viehättävänä mutta hänellä ei ole aikaa tapailla tai hän ei ole ainakaan vielä kiinnostunut tapailemaan ukkomiestä. Näen näiden kahden välillä voimakasta vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Pertti on todetusti nopea. Saattaa yrittää minuutin pidempään rakastajattaren kanssa. En ehdi kuunnella lukuakaan äänikirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hätäpillu? Miksi teille joillekin seksi on edelleen sellaista, että vain mies saa? Yhtälailla mä käytän miestä hyväkseni, että saan seksissä sen mitä haluan. Ei meidän seksissä ole kyse vain miehen tyydytyksestä enkä koskaan suostuisi seksiin yhdenkään miehen kanssa jos en itsekin saisi nautintoa. Miten rikon itseni jos en edes halua parisuhdetta enkä koskaan huolisi tätä miestä omakseni?
Ap
Nainen ei voi voittaa seksissä. Sinä olet miehelle pelkkä pillu ja luulet olevasi yläpuolella tuossa pelissä. Reppana, rikot vain toosasi ja itsetuntosi tuossa touhussa. Mies vaimonsa kanssa nauraa sinulle varmasti kotona. Kukaan ei halua ostaa limaisia villasukkiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki itsellesi oma mies jolle teet sukkia. Vai eikö onnistu kun pitää muiden jämillä pyöriä?
En mä halua parisuhdetta. Miksi ihmeessä mun pitäisi oma mies hankkia?
Ap
Miten olisi sitten toinen sinkku pariksi tuollaiseen fwb-suhteeseen?
Tai sitten vaan lopetat tuon miehen kanssa pelin ja olet reilusti yksin. Neulot niitä sukkia vaikka hyväntekeväisyyteen jos lähipiiristä ei muuten löydy sukitettavia.
Pääasia että et jatka suhdetta parisuhteessa olevan pettäjän kanssa.
Mä saan mieheltä sellaista seksiä jota haluan eikä ole pelkoa, että mies haluaisi mitään vakavampaa. Sinkkumiesten kanssa on vaarana se, että alkavat haluta muutakin kuin pelkkää seksiä. Vaikka olen sinkku enkä h
Jos olisit parisuhteessa sulle olisi ok että miehesi kävisi noin vieraissa? Pitäisit vain söpönä kun rakastajattarensa kanssa miettivät selityksiä lahjoille jota miehesi tältä saa?
Työnnä se sukkapuikko perseeseen. Siinä on sinulle arvoisesi rakastaja.