Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen

Vierailija
04.01.2025 |

Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista. 

Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta. 

Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.

Kommentit (356)

Vierailija
101/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain köyhissä perheissä on erodraamoja. Jos mies metsästää, niin sillä on metsää. Jo tuo kertoo, että eroa ei tule, vaikka vaimolle soittaisit.

Todennäköisesti vaimo vittuilisi sinulle.

Vierailija
102/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies sulta mitään sukkia halua 🤣 Sinä ole pelkkä mälli ämpäri, johon tehdään tarpeet. Ymmärrä asemasi.

No mies on kyllä itse sanonut, että hän tarvitsisi villasukat jos toisetkin. Ei meidän suhde pelkkää seksiä ole. 

Ap

Myös villasukkia. 

Ihanan kuumaa 🔥

On. Niin kuumaa että mies joutaa metsällekin, vaikka on vaimo ja ap odottaa vuoroaan sukkakutimensa kanssa.

Sukan kutimet ja kukan sutimet. Sellaista se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet nyt ne sukat eläkä tuollaisia mieti. Kyllä se mies osaa piilottaa tai sit ei. 

Vierailija
104/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ongelma jos et halua miestä itsellesi? Selittäköön mitä haluaa. Tietysti teet sukat.

Vierailija
105/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt ihan itse päättää mitä teet.

Vierailija
106/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vallanhaluinen, haluaa nähdä mielessään,  kuinka Mies kulkee metsällä hänen tekemissä salaisissa sukissa. 

Vierailija
107/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin nyt miettimään kun neulomista harrastavana olen lahjoitellut sukkia esimerkiksi lasteni koulun henkilökunnalle, harrastusohjaajille, taksikuskeille, äidistäni huolehtineille kotihoidon työntekijöille jne. 

Kuinkahan monen monta parisuhdekriisiä olen aiheuttanut miespuolisille sukkien saajille kun vaimot ovat epäilleet salarakkaiden niitä neuloneen? 

Vierailija
108/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme porukkaa täällä. Moni, moni ihminen pettää. Monella on salarakas. Ei se ole keneltäkään pois, riippumatta onko kyseessä seksisuhde tai vähän syvempi sellainen. Mielestäni avioliitto on vanhanaikainen, kulunut instituutio.

AP, kudo ihmeessä ne sukat, kiva lahjahan tuo on. Mies saa itse keksiä selityksen, jos sitä kotona vaaditaan. 

Mikä ihmeen rakas? Tai salarakas? Jos kyse on vain panemisesta.

No sitähän se salarakas tarkoittaa.

Ei tarkoita. Naiset ei vain halua kutsua itseään hu#raksi, joka ei edes saa maksua reikänsä käytöstä. 

Vierailija
109/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele. Nauraisin itseni kuoliaaksi, jos näkisin mieheni villasukkia piilottamassa. Kaikkea sitä leipä elättää.

Vierailija
110/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain köyhissä perheissä on erodraamoja. Jos mies metsästää, niin sillä on metsää. Jo tuo kertoo, että eroa ei tule, vaikka vaimolle soittaisit.

Mä voisin naureskella ja kysyä, että saako Pertti tulla panemaan huomenna klo 14.

Vierailija
111/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on vallanhaluinen, haluaa nähdä mielessään,  kuinka Mies kulkee metsällä hänen tekemissä salaisissa sukissa. 

On siinä meillä varsinainen Robin Hood.

Vierailija
112/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi erota AVOvaimostaan? En mä tuota miestä omakseni halua, olen sen jo monta kertaa kertonut tässä ketjussa. Ei miehen puoliso omista mitään talosta yms.

Ap

Vierailija
113/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen villasukat.

Ap

Vierailija
114/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin naureskella ja kysyä, että saako Pertti tulla panemaan huomenna klo 14.

Meidän Pertti on käytettävissä 24/7 ja siksi hänellä on paljon hoitoja. Ainoat kriteerit hoidoille että kaikki reiät käytettävissä ja naamalle saa ruiskuttaa vapaasti.

Vierailija
115/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen villasukat.

Ap

Jeees. Sillä lailla!

Vierailija
116/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies sulta mitään sukkia halua 🤣 Sinä ole pelkkä mälli ämpäri, johon tehdään tarpeet. Ymmärrä asemasi.

Ja sinäkö et ole? Sinä olet se, jota petetään. 🤣 Joka pidetään vain siksi, että arki hoituu.

Voi harmi. En ole minkäänlaisessa parisuhteessa ollut kohta 10 vuoteen. 

Niin, ja juuri siksi minun arkeni toimii mainiosti. 

Vierailija
117/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nyt varavitulla pohtimista illaksi.

Vierailija
118/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs vaimo ei ikinä kerro miehelle huomanneensa jotain. Asia pelataan selän takana.

Vierailija
119/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne sukat pesisi, mies itsekö? Tuskin.

Mies osaa kyllä ihan itse pestä pyykkiä. Ei ole mikään avuton tollo.

Ap

ei ole avuton tollo mutta metsästäjänä ja metsätöitä tekevänä ei kykene hankkimaan tarvitsemiaan villasukkia ilman äitiään tai vaimoaan?

Vierailija
120/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä valmiit sukat. Viesti on kaunis ja ajatus tärkein.

https://www.amazon.com/Crazy-Dog-T-Shirts-Novelty-Footwear/dp/B0CNKS2ZGN