Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen

Vierailija
04.01.2025 |

Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista. 

Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta. 

Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.

Kommentit (356)

Vierailija
181/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä nyt ole lapsellinen. Jos mies ei ole tehnyt virallista suhteestanne puoleentoista vuoteen niin ei tee koskaan.

Ei ole sinun asiasi häntä sukissa pitää. Jos tarvii oikeasti sukat niin varmasti perheessä

asiasta on mainittu ja vaimo hankkii miehelleen ne sukat.

Käyttäydyt kuin teini ikäinen joka kutoo idolilleen sukkia. Kats kun et osta nallea.

Miksi miehen pitäisi tehdä suhteesta virallista? En mä edes halua sellaista. En ole mikään teini vaan ihan aikuinen nainen joka neuloo sukkia koko ajan. 

Ap

Vierailija
182/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle ei käy parisuhde edes eri osoitteissa asuen sen enempää kuin fwb-suhde sinkkumiehen kanssa. 

Sori vaan mutta ainoa kiva lisä mitä aloittaja tuntuu kaipaavan on tässä juuri se nautinto että saa satutettua miehen puolisoa. 

Mitään muuta syytä en keksi sille miksi joku tietoisesti haluaa suhteen parisuhteessa olevan ihmisen kanssa, vieläpä niin että haluaa käydä tämän kotona, tietää kaiken mahdollisen tämän elämästä, harrastuksista, sukulaisista, saada ja antaa lahjoja jne. 

Älä oleta yhtään mitään. Mua ei kiinnosta miehen puolison tuntemukset. Se mitä tästä suhteesta saan on  hyvä seksi ja mukava yhdessäolo. Kummallista olettaa, että mua vittujakaan kiinnostaisi satuttaa yhtään ketään. Mä haen oman nautintoni mieheltä joka sitä mulla haluaa antaa. On miehen ongelma puo

No voi että. Kestä se.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olisit aikuinen nainen et kyselisi täällä tällaisia.

Vierailija
184/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle ei käy parisuhde edes eri osoitteissa asuen sen enempää kuin fwb-suhde sinkkumiehen kanssa. 

Sori vaan mutta ainoa kiva lisä mitä aloittaja tuntuu kaipaavan on tässä juuri se nautinto että saa satutettua miehen puolisoa. 

Mitään muuta syytä en keksi sille miksi joku tietoisesti haluaa suhteen parisuhteessa olevan ihmisen kanssa, vieläpä niin että haluaa käydä tämän kotona, tietää kaiken mahdollisen tämän elämästä, harrastuksista, sukulaisista, saada ja antaa lahjoja jne. 

Älä oleta yhtään mitään. Mua ei kiinnosta miehen puolison tuntemukset. Se mitä tästä suhteesta saan on  hyvä seksi ja mukava yhdessäolo. Kummallista olettaa, että mua vittujakaan kiinnostaisi satuttaa yhtään ketään. Mä haen oman nautintoni mieheltä joka sitä mulla haluaa antaa. On miehen ongelma puolisonsa tunteet jos saa tietää. 

Ap

Sulla ei selkeästikään ole kokemusta siitä, mitä kolmannelle pyörälle voi tapahtua, jos petetty saa tietää. Siinä vaiheessa ne petetyn tunteet on jo sinunkin ongelma.

Vierailija
185/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi sinua saa käyttää hyväksi? Miksi et ole se jota mies rakastaa pelkästään? Miksi sinusta on ok että mies saa palveluja sekä sinulta että vaimolta ja pitää siis pientä haaremia? Miksi et laita itseäsi ykköseksi ja etsi vapaata miestä? Ja miksi hitossa kudot vielä sukkia tällaisella häntäheikille? Ootko ihan kunnossa????

Miksi miehen pitäisi mua rakastaa? En mäkään häntä rakasta. En mä halua parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa. 

Ap

Tee sellaiset sukat, joihin on kirjottu "en mä sua rakasta".

Tai 'kultsi mulla on kondylooma.'

Mulla ei ole kondyloomaa tai muitakaan tauteja. Jos sä jakaat itseäsi kaikille tautipesille, niin älä oleta muidenkin tekevän niin.

Ap

Vierailija
186/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin käy sääliksi.

Kyllä. 

Vierailija
187/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä oleta yhtään mitään. Mua ei kiinnosta miehen puolison tuntemukset. Se mitä tästä suhteesta saan on  hyvä seksi ja mukava yhdessäolo. Kummallista olettaa, että mua vittujakaan kiinnostaisi satuttaa yhtään ketään. Mä haen oman nautintoni mieheltä joka sitä mulla haluaa antaa. On miehen ongelma puo

Ei ole mun ongelma siltikään. Mä en ole vastuussa miehen tekemisistä.

Ap

Vierailija
188/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole saanut siis tehtyä puolessatoista vuodessa, niin tuskin tulee enää valmista.

Vierailija
189/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran haluat tehdä sukkia miehelle kenelle sinä olet pelkkä mällisanko niin siitä vaan. 

Vierailija
190/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat upeaa seksiä joltain ikälopulta pettäjältä. Kyse on oltava yli 50v miehestä sen perusteella mitä kerroit. Eli sulla on aikuinen lapsi ja olet miestä nuorempi. Kuitenkin on niin tossu, että pitää vaimolle selittää uudet sukat, ja tarvitsee sulta vastauksen tähän? Kuulostaa joo tosi upealta. 

Luulen tämän olen olevan lähellä aloitusskenaariota.

Vierailija
191/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauletaan nyt kaikki yhdessä Aikuinen nainen. AP saa aloittaa.

Vierailija
192/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä oleta yhtään mitään. Mua ei kiinnosta miehen puolison tuntemukset. Se mitä tästä suhteesta saan on  hyvä seksi ja mukava yhdessäolo. Kummallista olettaa, että mua vittujakaan kiinnostaisi satuttaa yhtään ketään. Mä haen oman nautintoni mieheltä joka sitä mulla haluaa antaa. On miehen ongelma puolisonsa tunteet jos saa tietää. 

Ap

Mukavaan seksiin ja yhdessäoloon ilman sitoutumista ei tarvita toiselle puolisoa. Näitä juttuja voidaan sopia ihan sinkkujen kesken, mutta kun se ei kelpaa niin aika itsestäänselvää mikä se kiva pikkulisä sulle on. 

Positiivista tässä tietty on se jos oma lapsesi joskus päätyy suhteeseen jossa kumppaninsa n***ii muita heidän yhteisessä sängyssä sä pystyt suhtautumaan siihen noin asiallisesti ja käytännönläheisesti. Pystyt ymmärtämään ettei tämä sivusuhde todellakaan siinä lapsesi sängyssä ja lahjoja tämän puolisolle suunnitellessa todellakaan halunnut satuttaa lastasi eikä lapsesi tunteet kuulu hänelle, hän haki vain nautintoa ihmiseltä joka sitä hänelle halusi antaa. 

Vierailija
193/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lupaavalta. Kudotko mullekin?

Vierailija
194/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole saanut siis tehtyä puolessatoista vuodessa, niin tuskin tulee enää valmista.

Mä olen tehnyt aika monet sukat viimeisen puolentoista vuoden aikana. Miehen kanssa sukista tuli keskustelua ennen joulua.

Ap

Vierailija
195/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hinnasta sovitaan.

Ap

Vierailija
196/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kondyloomaa tai muitakaan tauteja. Jos sä jakaat itseäsi kaikille tautipesille, niin älä oleta muidenkin tekevän niin.

Ap

Minä  en ole täällä se epätoivoinen kuka huuraa varattun kanssa ja  viettää aikaa mällivakona.

Vierailija
197/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli erittäin viihdyttävä provo. Eikä edes sensuroitu. Aplodit mukavalle hyvän/pahan mielen ketjulle.

Vierailija
198/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ne sukat!!! Aikuinen mies!

Vierailija
199/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hinnasta sovitaan.

Ap

Pitääkö sua kyntää myös b-rappuun?

Vierailija
200/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsellesi oma mies jolle teet sukkia. Vai eikö onnistu kun pitää muiden jämillä pyöriä? 

En mä halua parisuhdetta. Miksi ihmeessä mun pitäisi oma mies hankkia?

Ap

Ei tarvitse haluta parisuhdetta, muttei myöskään saa olla varatun kanssa.