Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen

Vierailija
04.01.2025 |

Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista. 

Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta. 

Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.

Kommentit (356)

Vierailija
161/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin kautta oon tilannut ittelleni halvalla naisten omatekemiä sukkia jo 12 vuotta kun poikamies olen ja äiti pois menny jo 2012. Menkää sinne, lähettää nopiasti kotiin suoraan tai smartpostiin.

Vierailija
162/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt parhaat metsästäjän sukkamallit kehiin arvon leidit! Kerätään ohjeita tähän ketjuun

Oikeasti lämpimät pitäisi olla joko tosi paksua lankaa tai vähän huovutetut. Itse teen tosi paljon sukkia, mutta pakkasilla laitan Helsingin villasukkatehtaan sukat kenkään. Ei ole mainos! Mutta ovat tiiviit ja paksut, toisin kuin itse tehdyt.

Saappaisiin tulevat sukat pitääkin olla tiiviit ja hyvin jalkaan istuvat. Sehän riippuu käsialasta onko ne hyvät saappaisiin vai ei. Löysällä käsialalla tehdyt sukat ei ole saapassukkia. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teepä sellaiset pienet söpöt pinkit vauvan sukat, jotka voi vaikka autoon ripustaa maskotiksi. Voisi könsikäs herkistyä ajatukselle, että jospa vielä..

Miksi mun pitäisi lapsi haluta tuon miehen kanssa? Tai ylipäätään kenenkään kanssa? Mulla on jo aikuinen lapsi enkä tarvitse lisää lapsia.

Ap

Tiedetään.  ; )

Vierailija
164/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teepä sellaiset pienet söpöt pinkit vauvan sukat, jotka voi vaikka autoon ripustaa maskotiksi. Voisi könsikäs herkistyä ajatukselle, että jospa vielä..

Miksi mun pitäisi lapsi haluta tuon miehen kanssa? Tai ylipäätään kenenkään kanssa? Mulla on jo aikuinen lapsi enkä tarvitse lisää lapsia.

Ap

Tiedetään.  ; )

Mitä sä luulet tietäväsi?

Ap

Vierailija
165/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle ei käy parisuhde edes eri osoitteissa asuen sen enempää kuin fwb-suhde sinkkumiehen kanssa. 

Sori vaan mutta ainoa kiva lisä mitä aloittaja tuntuu kaipaavan on tässä juuri se nautinto että saa satutettua miehen puolisoa. 

Mitään muuta syytä en keksi sille miksi joku tietoisesti haluaa suhteen parisuhteessa olevan ihmisen kanssa, vieläpä niin että haluaa käydä tämän kotona, tietää kaiken mahdollisen tämän elämästä, harrastuksista, sukulaisista, saada ja antaa lahjoja jne. 

Vierailija
166/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudo sille mittojen mukaan tehty kalukukkaro etteivät vehkeet palellu pakkasella.

Paljon helpompi selittää vaimolle

Vierailija
167/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi sinua saa käyttää hyväksi? Miksi et ole se jota mies rakastaa pelkästään? Miksi sinusta on ok että mies saa palveluja sekä sinulta että vaimolta ja pitää siis pientä haaremia? Miksi et laita itseäsi ykköseksi ja etsi vapaata miestä? Ja miksi hitossa kudot vielä sukkia tällaisella häntäheikille? Ootko ihan kunnossa????

Miksi miehen pitäisi mua rakastaa? En mäkään häntä rakasta. En mä halua parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa. 

Ap

Tee sellaiset sukat, joihin on kirjottu "en mä sua rakasta".

Vierailija
168/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että AP koki tarpeelliseksi nostaa tämän sukka-gaten esiin vauva-palstalla, kertoo siitä että hänellä on kaikista kielloista huolimatta omalta puoleltaan vakava suhde metsästäjämiehen kanssa. Jos tämä ihana salasuhde olisi vaan pelkkää seksiä, mitä väliä jostain sukkaparista ja siitä, miten mies sen saa?

Tämä tarinan kaari on niin tuttu, että kaikki sen tietää: nainen ihastuu mieheen, suostuu sänkyyn, seksi on kivaa, samalla tunteet kehittyy mutta yksipuolisesti. Siinä sitä sitten mietitään omatekoisia sukkia myöten, että miten kengittää varattu mies itselle. 

Avautuminen vauva-palstalla on sitä varten, että saisi positiivisia kommentteja tuohon surkuteltavaan salasuhteeseen. Vaan eipä niitäkään kovin montaa ole. 

Kudo AP sukkia vaikka säkillinen, ei ne sulle miestä tuosta tee. 

Vierailija
169/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole miehelle vähän kiusallista, kun hän pitää niitä sukkia kotona jaloissaan ja ne muistuttavat koko ajan salarakkaasta. Voi tulla syyllisyyden tunteita ja muuta.

Sukat olisi kylläkin metsäreissuja varten eikä kotona pidettäväksi. 

Ap

Tarkoitat ksi mällireissuja.. mällireisduja sinun luo.

Vierailija
170/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle ei käy parisuhde edes eri osoitteissa asuen sen enempää kuin fwb-suhde sinkkumiehen kanssa. 

Sori vaan mutta ainoa kiva lisä mitä aloittaja tuntuu kaipaavan on tässä juuri se nautinto että saa satutettua miehen puolisoa. 

Mitään muuta syytä en keksi sille miksi joku tietoisesti haluaa suhteen parisuhteessa olevan ihmisen kanssa, vieläpä niin että haluaa käydä tämän kotona, tietää kaiken mahdollisen tämän elämästä, harrastuksista, sukulaisista, saada ja antaa lahjoja jne. 

Älä oleta yhtään mitään. Mua ei kiinnosta miehen puolison tuntemukset. Se mitä tästä suhteesta saan on  hyvä seksi ja mukava yhdessäolo. Kummallista olettaa, että mua vittujakaan kiinnostaisi satuttaa yhtään ketään. Mä haen oman nautintoni mieheltä joka sitä mulla haluaa antaa. On miehen ongelma puolisonsa tunteet jos saa tietää. 

Ap

Vierailija
171/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedetään.  ; )

Mitä sä luulet tietäväsi?

Ap

Ei me luulla me tiedetään. Sinähän se luule, olevasi muutakin kuin mällisanko.

Vierailija
172/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eksäni salarakas, joka askarteli avaimenperän miehen avainnippuun. Varmasti koki jotain ylemmyydentunnetta, kun hänen tekemä avaimenperä roikkui samassa nipussa yhteisen kotimme avaimen kanssa.

Antoi myös oman lapsensa valokuvan miehelleni ja se löytyi miehen lompakosta :D

Ihan pimeä akka

Vierailija
173/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin käy sääliksi.

Vierailija
174/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Älä nyt ole lapsellinen. Jos mies ei ole tehnyt virallista suhteestanne puoleentoista vuoteen niin ei tee koskaan.

Ei ole sinun asiasi häntä sukissa pitää. Jos tarvii oikeasti sukat niin varmasti perheessä

asiasta on mainittu ja vaimo hankkii miehelleen ne sukat.

Käyttäydyt kuin teini ikäinen joka kutoo idolilleen sukkia. Kats kun et osta nallea.

Vierailija
175/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat upeaa seksiä joltain ikälopulta pettäjältä. Kyse on oltava yli 50v miehestä sen perusteella mitä kerroit. Eli sulla on aikuinen lapsi ja olet miestä nuorempi. Kuitenkin on niin tossu, että pitää vaimolle selittää uudet sukat, ja tarvitsee sulta vastauksen tähän? Kuulostaa joo tosi upealta. 

Vierailija
176/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo se, että AP koki tarpeelliseksi nostaa tämän sukka-gaten esiin vauva-palstalla, kertoo siitä että hänellä on kaikista kielloista huolimatta omalta puoleltaan vakava suhde metsästäjämiehen kanssa. Jos tämä ihana salasuhde olisi vaan pelkkää seksiä, mitä väliä jostain sukkaparista ja siitä, miten mies sen saa?

Tämä tarinan kaari on niin tuttu, että kaikki sen tietää: nainen ihastuu mieheen, suostuu sänkyyn, seksi on kivaa, samalla tunteet kehittyy mutta yksipuolisesti. Siinä sitä sitten mietitään omatekoisia sukkia myöten, että miten kengittää varattu mies itselle. 

Avautuminen vauva-palstalla on sitä varten, että saisi positiivisia kommentteja tuohon surkuteltavaan salasuhteeseen. Vaan eipä niitäkään kovin montaa ole. 

Kudo AP sukkia vaikka säkillinen, ei ne sulle miestä tuosta tee. 

Älä säkään oleta mitään. Ei, en halua tätä miestä omakseni. Mies on pettäjä eikä oikeasti edes ansaitse parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa. Mulla ei ole vakavaa suhdetta yhtään kenenkään kanssa vaan ole sinkku jolla on seksisuhde varatun miehen kanssa. 

Mä en halua yhtäkään miestä omakseni, mutta sukkia aion tehdä siitä huolimatta.

Ap

Vierailija
177/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi sinua saa käyttää hyväksi? Miksi et ole se jota mies rakastaa pelkästään? Miksi sinusta on ok että mies saa palveluja sekä sinulta että vaimolta ja pitää siis pientä haaremia? Miksi et laita itseäsi ykköseksi ja etsi vapaata miestä? Ja miksi hitossa kudot vielä sukkia tällaisella häntäheikille? Ootko ihan kunnossa????

Miksi miehen pitäisi mua rakastaa? En mäkään häntä rakasta. En mä halua parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa. 

Ap

Tee sellaiset sukat, joihin on kirjottu "en mä sua rakasta".

Tai 'kultsi mulla on kondylooma.'

Vierailija
178/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun ja tuli mieleen täällä aikoinaan kirjoitellut ammattivalittaja.

Ei ole aikoihin kirjoitellut, vai kirjoittaakohan nykyään nimettömänä.

Vierailija
179/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. En malta odottaa miten tämä päättyy. Oliko niitä poppareita? Voin syödä vaikka sukasta.

Vierailija
180/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä oleta yhtään mitään. Mua ei kiinnosta miehen puolison tuntemukset. Se mitä tästä suhteesta saan on  hyvä seksi ja mukava yhdessäolo. Kummallista olettaa, että mua vittujakaan kiinnostaisi satuttaa yhtään ketään. Mä haen oman nautintoni mieheltä joka sitä mulla haluaa antaa. On miehen ongelma puolisonsa tunteet jos saa tietää. 

Ap

Minä teen mitä haluan! Näin sanoo aina meidän 17-vuotias. Jotenkin tuttu kaiku tässä.