Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen

Vierailija
04.01.2025 |

Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista. 

Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta. 

Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.

Kommentit (356)

Vierailija
81/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä, miksi mies olisi edes tilivelvollinen sukistaan tai muista vaatteista puolisolleen tai kenellekään. Vai onko tämä mies oletettu holhouksen alaisena? 

Meillä mies on aina hannkinut vaatteensa ja sukkansa itse. Enkä edes tiedä, kenen neulomia on hänen villasukkansa. Enkä itsekkään tee tiliä vaatteistani, kun suhde perustuu toisen luottamukseen ja arvostukseen. 

Vähän ohis mutta meillä ainakin vaatteita hankitaan sen verran harvoin että jos miehellä olis selvästi uudet sukat niin varmaan ihmettelisin että mistä tulleet. Ei siksi että olisi tilivelvollinen vaan ihan vaan yllättyisi. 

Vierailija
82/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole miehelle vähän kiusallista, kun hän pitää niitä sukkia kotona jaloissaan ja ne muistuttavat koko ajan salarakkaasta. Voi tulla syyllisyyden tunteita ja muuta.

Sukat olisi kylläkin metsäreissuja varten eikä kotona pidettäväksi. 

Ap

Ihan kaikki sukat tulee kyllä kotiin miehen ja koiran ja metsästyssaaliin kanssa. Kaikki mun miehen sukat on tiedossa ja uudet aiheuttaisi kysymyksiä.

Niin? Koitas ihan ajatuksella lukea mihin viestiin vastasin. Mies käyttää villasukkia metsäreissuilla eikä kotona. Kotona käyttää tavallisia sukkia tai on paljasjaloin.

Ap

No neulo ne sukat sitten!

Mä en edes tiedä minkälaisia sukkia

No edelleen mies käyttäisi sukkia metsäreissulla, ei kotona. Hän on kotona tavallisilla sukilla tai paljasjaloin. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olis hyvä malli.

https://assets.meillakotona.fi/w7lrg8grgqb7/3114JxczHhgCh6coVBrc5f/df6a…

Kiva malli, pirteä. Ja niin suomalaisen miehen näköinen.

Vierailija
84/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukkia saa vaikkapa Prismasta. Mies varmaan osaa käydä kaupassa?

Kaupan villasukat ja itse tehdyt sukat kyllä erottaa toisistaan. Kaupassa myynnissä halpiskamaa.

Ap

Vierailija
85/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi pukea ne vaikka hirvelle jalkaan. Siinähän häviää metsään elukan mukana.

Vierailija
86/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne sukat pesisi, mies itsekö? Tuskin.

Vierailija
87/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies sulta mitään sukkia halua 🤣 Sinä ole pelkkä mälli ämpäri, johon tehdään tarpeet. Ymmärrä asemasi.

No mies on kyllä itse sanonut, että hän tarvitsisi villasukat jos toisetkin. Ei meidän suhde pelkkää seksiä ole. 

Ap

Myös villasukkia. 

Ihanan kuumaa 🔥

Vierailija
88/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsellesi oma mies jolle teet sukkia. Vai eikö onnistu kun pitää muiden jämillä pyöriä? 

En mä halua parisuhdetta. Miksi ihmeessä mun pitäisi oma mies hankkia?

Ap

Miten olisi sitten toinen sinkku pariksi tuollaiseen fwb-suhteeseen?

Tai sitten vaan lopetat tuon miehen kanssa pelin ja olet reilusti yksin. Neulot niitä sukkia vaikka hyväntekeväisyyteen jos lähipiiristä ei muuten löydy sukitettavia. 

Pääasia että et jatka suhdetta parisuhteessa olevan pettäjän kanssa. 

Vierailija
89/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se heittää hoitoaineet sinne. Siistiä.

Vierailija
90/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne sukat miehen postilaatikkoon esimerkiksi tällaisella saatekirjeellä varustettuna: "Hei! Saatte nämä villasukat, koska minulla on tapana kutoa sukkia ja jättää niitä tuntemattomien ihmisten postilaatikkoihin! Jos ette itse tarvitse näitä, voitte antaa ne jollekin muulle! Annetaan hyvän kiertää! T: Salainen ystävä"

Vierailija
91/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs vaimo ei näe eikä huomaa mitään, mutta kysyt ottaako Janipetteri lisää pullaa. Näin pelataan omaisuus.

Vierailija
92/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan villasukat ja itse tehdyt sukat kyllä erottaa toisistaan. Kaupassa myynnissä halpiskamaa.

Ap

Halpaa vai kallista, siinäpä vasta pulma.

Vierailija
93/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsellesi oma mies jolle teet sukkia. Vai eikö onnistu kun pitää muiden jämillä pyöriä? 

En mä halua parisuhdetta. Miksi ihmeessä mun pitäisi oma mies hankkia?

Ap

Miten olisi sitten toinen sinkku pariksi tuollaiseen fwb-suhteeseen?

Tai sitten vaan lopetat tuon miehen kanssa pelin ja olet reilusti yksin. Neulot niitä sukkia vaikka hyväntekeväisyyteen jos lähipiiristä ei muuten löydy sukitettavia. 

Pääasia että et jatka suhdetta parisuhteessa olevan pettäjän kanssa. 

Mä saan mieheltä sellaista seksiä jota haluan eikä ole pelkoa, että mies haluaisi mitään vakavampaa. Sinkkumiesten kanssa on vaarana se, että alkavat haluta muutakin kuin pelkkää seksiä. Vaikka olen sinkku enkä halua parisuhdetta niin en halua olla ilman nautinnollista seksiä. 

Sukkia teen ihan kyllä myyntiin asti, että ei ole ongelma se, että ei olisi mitään mihin sukat saisi. 

Ap

Vierailija
94/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs vaimo ei näe eikä huomaa mitään, mutta kysyt ottaako Janipetteri lisää pullaa. Näin pelataan omaisuus.

Mies ei ole naimisissa ja hän omistaa ihan yksin talon, mökin, metsät yms. Mulle on ihan sama miehen omaisuus koska en mä hänestä miestä haluaisi.

Ap

Vierailija
95/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies sulta mitään sukkia halua 🤣 Sinä ole pelkkä mälli ämpäri, johon tehdään tarpeet. Ymmärrä asemasi.

No mies on kyllä itse sanonut, että hän tarvitsisi villasukat jos toisetkin. Ei meidän suhde pelkkää seksiä ole. 

Ap

Myös villasukkia. 

Ihanan kuumaa 🔥

On. Niin kuumaa että mies joutaa metsällekin, vaikka on vaimo ja ap odottaa vuoroaan sukkakutimensa kanssa.

Vierailija
96/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osaa kyllä ihan itse pestä pyykkiä. Ei ole mikään avuton tollo.

Ap

Vierailija
97/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein aikanaan pipon kun mies pyysi. Mies sanoi kotona ostaneensa. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
98/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Erilaisilla markkinoilla ja myyjäisissä on noita itse tehtyjä pilvin pimein. Älä tee ongelmaa asiasta joka ei ole ongelma.

Vierailija
99/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nus_si pois niin kauan kuin kiimaa riittää, mutta sukkien teko kuulostaa hieman överiltä. Saat pian kenkää perziille, kun alat muistuttaa liikaa mummoa.

Vierailija
100/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet pelkkä hätävittu. Tuskin tarvitsee sukkiasi mihinkään.