Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen

Vierailija
04.01.2025 |

Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista. 

Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta. 

Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.

Kommentit (356)

Vierailija
61/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pitäisi valita vaimonsa vai sinut, niin mitä veikkaat, kumpaan teistä valinta päätyisi?

Miksi miehen pitäisi mut valita kun en mä edes halua häntä omakseni?

Ap

Vierailija
62/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttava saa joka joulu uudet sukat. Vaimo ei huomaa mitään. Mikä stalkkeri miehesi vaimo oikein on?

Tämä, mä en huomaisi . 

Mä olisin huomannut, koska pyykkäsin ja lajittelin meillä miehenkin sukat ja kalsarit. Mutta mulle olisi mennyt läpi, että ne on miehen äidin tai jonkun sukulaisen antamat.

Itse en salarakkaalleni neuloisi villasukkia vaikka olenkin taitava käsistäni. Ironisesti voisin virkata jonkun munakukkaron. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole miehelle vähän kiusallista, kun hän pitää niitä sukkia kotona jaloissaan ja ne muistuttavat koko ajan salarakkaasta. Voi tulla syyllisyyden tunteita ja muuta.

Sukat olisi kylläkin metsäreissuja varten eikä kotona pidettäväksi. 

Ap

Ihan kaikki sukat tulee kyllä kotiin miehen ja koiran ja metsästyssaaliin kanssa. Kaikki mun miehen sukat on tiedossa ja uudet aiheuttaisi kysymyksiä.

Niin? Koitas ihan ajatuksella lukea mihin viestiin vastasin. Mies käyttää villasukkia metsäreissuilla eikä kotona. Kotona käyttää tavallisia sukkia tai on paljasjaloin.

Ap

Vierailija
64/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos  se vaan käyttäisi niitä silloin kun panee sua, niin ei olisi vaimosta pelkoa. Vai?

Pistä ohje Strömsöön. "Salarakkaan paremmat panosukat"

Vierailija
65/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri heitti aina salarakkaalta saamansa lahjat roskiin, miksi ottaa turhaa kiinnijäämisen riskiä?

Vierailija
66/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme porukkaa täällä. Moni, moni ihminen pettää. Monella on salarakas. Ei se ole keneltäkään pois, riippumatta onko kyseessä seksisuhde tai vähän syvempi sellainen. Mielestäni avioliitto on vanhanaikainen, kulunut instituutio.

AP, kudo ihmeessä ne sukat, kiva lahjahan tuo on. Mies saa itse keksiä selityksen, jos sitä kotona vaaditaan. 

Mikä ihmeen rakas? Tai salarakas? Jos kyse on vain panemisesta.

No sitähän se salarakas tarkoittaa.

Vierailija
67/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähinnä ilahtuisin, jos mieheni onnistuisi saamaan käsityötaitoisen rakastajattaren. Saisi tulla kahville ja opettaa kantapään neulomiseen.

Vierailija
68/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole miehelle vähän kiusallista, kun hän pitää niitä sukkia kotona jaloissaan ja ne muistuttavat koko ajan salarakkaasta. Voi tulla syyllisyyden tunteita ja muuta.

Ap

Ihan kaikki sukat tulee kyllä kotiin miehen ja koiran ja metsästyssaaliin kanssa. Kaikki mun miehen sukat on tiedossa ja uudet aiheuttaisi kysymyksiä.

Niin? Koitas ihan ajatuksella lukea mihin viestiin vastasin. Mies käyttää villasukkia metsäreissuilla eikä kotona. Kotona käyttää tavallisia sukkia tai on paljasjaloin.

Ap

Jepulis. Sukat voi piilottaa kakkoseen. Kukaan ei löydä.

Vierailija
69/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähinnä ilahtuisin, jos mieheni onnistuisi saamaan käsityötaitoisen rakastajattaren. Saisi tulla kahville ja opettaa kantapään neulomiseen.

Useampi kärpänen yhdellä iskulla! Tai panolla, miten vaan X-D

Vierailija
70/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos  se vaan käyttäisi niitä silloin kun panee sua, niin ei olisi vaimosta pelkoa. Vai?

Niissä vois olla semmonen kirkkovene printti. Perinnetyyliin. Tumput kans ja pipa!

Vierailija
71/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi vaimona tietävänikään. Mitään en huomaisi. Tuo nahjus eroaa ainoastaan, jos minä päätän.

Vierailija
72/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanut työkaverilta, ostanu myyjäisistä. Ostanu työkaverilta.

Olisi vielä oudompaa jos mies selittäisi ostaneensa villasukkia myyjäisistä tai keltä vaan. :D Jos olis äitiltään saanut, niin menis läpi.

Vierailija
73/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No neulo ne sukat sitten!

Mä en edes tiedä minkälaisia sukkia mun salarakas käyttää. Sen teidän että hän on kuumaverinen kuten itsekin, ja on kotona mahdollisimman vähissä vaatteissa. 

Pitääpä kysyä kun hän soittaa minulle kohta, haluaisiko hän villasukat. 

Vierailija
74/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia saa vaikkapa Prismasta. Mies varmaan osaa käydä kaupassa?

Vierailija
75/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä vois olla semmonen kirkkovene printti. Perinnetyyliin. Tumput kans ja pipa!

Wanhemman wäinämöisen lakki ristiviillolla

Vierailija
77/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin! Hyvät lapaset ja pipo! Oranssina niin näkyy metsässäkin kauas, eikä kukaan salarakasta hirvenä ammu! Kotiin mennessä voi vaihtaa kotisukat jalkaan ja pipon ja jemmata ap:ltä saadut piiloon.

Vierailija
78/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmat panosukat!😄😄

Vierailija
79/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaisi opettaa kantapään tekoa vaikka se mulle helppo homma onkin tehdä. :D En ole opettajatyyppiä ja menisi vain hermot. Joskus koitin opettaa yhdelle ihmiselle kuinka tehdään isoäidinneliö eikä siitä mitään tullut.

Ap

Vierailija
80/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olis hyvä malli.

https://assets.meillakotona.fi/w7lrg8grgqb7/3114JxczHhgCh6coVBrc5f/df6a…

Mix dissaat? Turhis on ihq.