Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen
Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista.
Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta.
Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.
Kommentit (356)
Kyllä mummo tietää mistä papan villasukat on peräisin, mutta eipä hätää ja pappa pataan. Keitto on ikuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana - 16 sivua keskustelua miten antaa villasukat ?!
Se on kuule haastavampaa kuin pilhun anto.
Kyllä villasukkien antoon tarvitaan ammattitutkinto. Huurana voi heilua kukavaan.
Kerro MITEN pettäjän kanssa voi olla hyvää seksiä ja mukavaa ajanvietettä sen lomassa? Tietysti ehkä jos ajattelee ainoastaan alapäällään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes ymmärrä tuollaista asennetta, että nainen on vain joku mälli ämpäri. Meillä on miehen kanssa nautinnollista seksiä ja molemmat saa sen mitä haluaa. Miksi vain mies olisi saavana osapuolena? Eikä salasuhde tarkoita aina sitä, että kyse olisi pelkästä seksistä.
Ap
Suurin osa keskustelijoista ajattelee, että nainen antaa ja mies saa
No, nainen saa seksyä ja mies saa seksyä, ja mies lähtee kotiinsa puolisonsa luo. Nainen pesee tuheronsa, ja alkaa kutomaan sukkia rakkaalleen. =D
Ottaisiko tussun rakkaan vai laukeaisiko rassun tukkaan. Valintoja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ole huoletta ap. Asioilla on taipumus järjestyä. Hyvä esimerkki on ihan sinun tilannettasi vastaava tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo
Ehdotatko siis, että ap:n salarakas kertoo puolisolleen, että sai villasukat kulkukissalta? Sehän on tavallaan tottakin.
Voe kääkkistä! Popparit loppui.
Vierailija kirjoitti:
"Metsästysseuran naiset kutoi."
Metsästysseurat nyt on maalaisten parinvaihtokerhoja. Sukat voi laittaa isoon koriin, joka heppu sukat nostettuaan muuttokoot kutojan verkkoon. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies sulta mitään sukkia halua 🤣 Sinä ole pelkkä mälli ämpäri, johon tehdään tarpeet. Ymmärrä asemasi.
No mies on kyllä itse sanonut, että hän tarvitsisi villasukat jos toisetkin. Ei meidän suhde pelkkää seksiä ole.
Ap
Ehkä kudot sukat myös vaimolle, tulee asiat reilusti selväksi.
Nyt mä tajusin! Se mies on koti tonttu ja haluat vapauttaa sen palveluksesta. Olisit nyt heti kertonut.
Ehdotatko siis, että ap:n salarakas kertoo puolisolleen, että sai villasukat kulkukissalta? Sehän on tavallaan tottakin.
Vierailija kirjoitti:
Ole huoletta ap. Asioilla on taipumus järjestyä. Hyvä esimerkki on ihan sinun tilannettasi vastaava tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo
Nyt en kyllä ihan tajunnut tarinan pointtia. Tarkoitatko siis, että ap:n pitäisi tehdä villasukista keittoa ja tarjoilla sitä salarakkaan puolisolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes ymmärrä tuollaista asennetta, että nainen on vain joku mälli ämpäri. Meillä on miehen kanssa nautinnollista seksiä ja molemmat saa sen mitä haluaa. Miksi vain mies olisi saavana osapuolena? Eikä salasuhde tarkoita aina sitä, että kyse olisi pelkästä seksistä.
Ap
Suurin osa keskustelijoista ajattelee, että nainen antaa ja mies saa.
Suurin osa toisista naisista ajattelee, että seksi heidän kanssaan on ainutlaatuisen hyvää ja nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että olet ollut isätön ja nyt sitten tämmöinen juttu.Jotain vailla kasvu jäänyt.
Laita sukka ainakin yhteen jalkaan ei taudit leviä. Voi olla useampi kutoja kiikarissa
En ole isätön. Mulla on hyvä isä.
Ap
ehkä äitisi sitten neuloi villasukkia naapurin isännille? Noin isältä salaa
Poikamiehet panee ilman vaatimuksia. Kokemusta hanki tiedät mitä hyvä seksi on. Ukkeli tilttaa sun tykö siinäpä selität sitten puolisolle, tahdoin vaan lainata. Sellasta sattuu.
Ap, toviottavasti ehdit ottaa Jeesuksen sydämeesi ennen kuin saat kutsun Taivaan kotiin, ettet joudu kadotukseen ja viettämään iäisyyttäsi Tulisessa järvessä.
Okei. Myönnän. Aloitus oli trolli ja hyvin otti tulta alleen pienen alun kankeuden jälkeen. Juttu on siis osittain totta. Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja se on kestänyt n. puolitoista vuotta. Totta on sekin, että mä neulon villasukkia. Miehelle en kuitenkaan ole tekemässä sukkia enkä tiedä hänen villasukkatilannettaan. Mies käy kyllä metsässä, mutta huolehtikoot itse sukistaan. Äitinsä on iäkäs toki, mutta asuu edelleen yksin. Sitä en tiedä osaako tai pystyykö tekemään sukkia enkä tiedä osaako miehen avovaimo tehdä sukkia.
Totta on sekin, että en halua miestä omakseni. Kuka muka haluaisi tuollaista pettävää miestä? Mä haluan hyvää seksiä mieheltä ja en mitään muuta.
Mies on vielä tänään tulossa käymään. Naidaan oikein kunnolla, saunotaan ja naidaan uudestaan. Miehen puoliso on toisella paikkakunnalla aikuisten lastensa luona joten meillä on mukavasti aikaa miehen kanssa.
Pus pus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Poikamiehet panee ilman vaatimuksia. Kokemusta hanki tiedät mitä hyvä seksi on. Ukkeli tilttaa sun tykö siinäpä selität sitten puolisolle, tahdoin vaan lainata. Sellasta sattuu.
No mutta tuo mieshän oli vain mittauttamassa jalkaansa AP:n luona
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä tajusin! Se mies on koti tonttu ja haluat vapauttaa sen palveluksesta. Olisit nyt heti kertonut.
Voi voi. On rankkaa olla tonttumies.
Mikä tässä nyt on ongelma jos sä kuitenkin kudot niitä sukkia jatkuvasti? Teet miesten sukat, kysyt siltä salarakkaaltasi onko niille tarvetta, jos ei niin annat jollekin toiselle. Miksi teet tästä niin ison asian kun et todellakaan rakasta miestä?