Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että mies ei osaa lämmittää taloa

Vierailija
04.01.2025 |

Alkaa olla jo kylmä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinäkään et osaa. Opetelkaa yhdessä. 

Vierailija
2/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinäkään et osaa. Opetelkaa yhdessä. 

Minä olen se, joka on aina lämmittänyt. Nyt lopetin ja testaan että huomaako mies ja miten reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mulukulla lämmitetä, ei muuta kuin pannu tulille ja pirtti lämpimäksi.

Vierailija
4/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaan ilmastotietoinen

Vierailija
5/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko mykkiä? Kirjoita sille viesti jos ette osaa puhua.  

Vierailija
6/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaukolämpö ja hyvin lämmittää sen kummempia miettimättä. Välillä päästän lisää vettä putkistoon ja se siitä. 

Vierailija
7/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaukolämpö ja hyvin lämmittää sen kummempia miettimättä. Välillä päästän lisää vettä putkistoon ja se siitä. 

Täytyy osata laittaa patterit päälle. Mieheni ei ole tajunnut sitäkään. Ap.

Vierailija
8/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun tarkoitus on testata, huomaako itse ettei aina ravitsemus joka asiasta sanoa.

Vierailija
9/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun tarkoitus on testata, huomaako itse ettei aina ravitsemus joka asiasta sanoa.

ravitsemus = tarvitse. Autocorrect

Vierailija
10/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia nyt palelee keskellä kesääkin vaikka ulkona on muutenkin kuuma. Ja ilmeisesti miehesi maksaa yksin lämmitys kustannukset?

Vierailija
11/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kädetön? Mä nainen asun yksin omakotitalossa ja ihan itse laitoin patterit päälle. Myös miehen kanssa tässä asuessa osasin säätää pattereita sään mukaan.

Kaikesta ihmiset sitten jaksaakin trollata. Vmp.

Vierailija
12/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia nyt palelee keskellä kesääkin vaikka ulkona on muutenkin kuuma. Ja ilmeisesti miehesi maksaa yksin lämmitys kustannukset?

Miksi te jotkut yleistätte noin lapsellisesti? Ei kaikki naiset palele. Idioottimaista edes kuvitella tuollaista. 

Vierailija
13/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kädetön? Mä nainen asun yksin omakotitalossa ja ihan itse laitoin patterit päälle. Myös miehen kanssa tässä asuessa osasin säätää pattereita sään mukaan.

Kaikesta ihmiset sitten jaksaakin trollata. Vmp.

Valitettavasti tämä ei ole trolli. Minä olen meillä se, joka on lämmittänyt takan ja laittanut (sähkö)pattereita kovemmalle, kun on tarvinnut. Palellaan nyt sitten niin kauan kuin mies huomaa, että jotain tarttis tehdä. Pidän nyt pattereissa kuitenkin sen verran lämpöä, ettei putket jäädy.

Vierailija
14/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä ei vielä edes pattereita laiteta päälle ja katotaan mihin asti selvitään, laitetaanko ollenkaan. Sisällä nyt 19 astetta. Ilppi päällä ja varaava takka lämpenee. Istun viltin alla sohvalla. 

Vierailija
15/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattereiden runkkaaminen auttaa asiaa. Kun ottaa termostaatin irti ja runkkaa sitä piikkiä ja laittaa CRCtä, niin sitten se ei jumita. Kun piikki on jumissa, niin patteri on kiinni ja on ihan sama miten sitä termostaatin nuppia pyörittää. Nyt kaikki joukolla runkkaamaan pattereita.

Vierailija
16/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte tosi onnelliselta pariskunnalta. Teillä on varmasti tosi mukavaa yhdessä. Ette tee mitään outoja paskatestejä ainakaan. Kuten testaa että tajuaako toinen että toinen lopetti talon lämmittämisen ja osaako se tehdä asialle jotain. 

Vierailija
17/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä ei vielä edes pattereita laiteta päälle ja katotaan mihin asti selvitään, laitetaanko ollenkaan. Sisällä nyt 19 astetta. Ilppi päällä ja varaava takka lämpenee. Istun viltin alla sohvalla. 

Jos mulla ei olisi patterit päällä, niin olisi varmaan lähellä nollaa lämpötila. Nytkin on keittiössä 17,8 lämmintä vaikka on kaukolämpö päällä.

Vierailija
18/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä miehen tehtävä on taloa lämmittää ja se onkin hänen lempiharrastus halkojen tekoa myöten. En asuisi omakotitalossa sellaisen miehen kanssa jota ei talonmiehen työt kiinnosta.

Vierailija
19/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatte tosi onnelliselta pariskunnalta. Teillä on varmasti tosi mukavaa yhdessä. Ette tee mitään outoja paskatestejä ainakaan. Kuten testaa että tajuaako toinen että toinen lopetti talon lämmittämisen ja osaako se tehdä asialle jotain. 

Päätin nyt kuitenkin testata, että onko tuo toinen luullut, että se lämpö tulee itsestään. Luulen oikeasti, että tuo ei vaan tajua, mitä pitää tehdä kun kerrostalosta muutti tänne. Ap.

Vierailija
20/45 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätin nyt kuitenkin testata, että onko tuo toinen luullut, että se lämpö tulee itsestään. Luulen oikeasti, että tuo ei vaan tajua, mitä pitää tehdä kun kerrostalosta muutti tänne. Ap.

Miksi olet noin vit tumainen? Miksi et voi vain opastaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä