Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää kun olen niin tyhmä

Vierailija
15.09.2023 |

Peruskoulun suoritin tyydyttävästi, matematiikassa olen surkea, kielissä olen huono kuullun ymmärtämisessä ja kirjoittamisessa... lukiota en suorittanut loppuun koska en vain osannut. En uskalla hakea yhteishaussa mihinkään kun minulla on vielä ihan p*ska itsetunto ja sitten se että kuinka tyhmä olen. Onko musta mihinkään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Sinusta on johonkin !

Vierailija
2/11 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sulla on jotakin vahvuuksia. Eikä tuo sun teksti ole sillä lailla huonoa, mitä aivan umpityhmä ihminen kirjoittaisi. Onko sulla mitään harrastusta tai kiinnostuksen kohteita? Useinhan ihminen on hyvä siinä, mitä tykkää tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sentään kaikista tyhmin ole, tiedostat puutteesi itsekin.

Vierailija
4/11 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mitä sä tykkäät tehdä, ehkä se on sun vahvuus?

Kaikkien ei tarvitse kulkea samoja polkuja vaikka joskus tuntuu, että kaikki muut osaa kaiken paremmin.

Mulla on itsellä ollut sama fiilis lapsuudesta asti. Yritän kovasti, mutta kaikki jää vähän kesken ja keskityn epäolennaiseen ja unelmoimiseen. Olen kuitenkin aika taitava itseoppinut käsityöläinen, koska siitä pidän kovasti ja hieman pystyn myymäänkin käsitöitäni.

Nyt vasta 36-vuotiaana olen pääsemässä adhd-tutkimuksiin. Olen ihan oppikirja esimerkki add-tytöstä.

Minkä ikäinen sä olet? Olet nuori vielä kuitenkin, ehdit oppia ja taitaa vielä vaikka mitä.

Vierailija
5/11 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltaja on sinun ammattisi. Työnkuvia on monia, pyykinlajittelusta ruoka-annosten jakamiseen.

Vierailija
6/11 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mitä sä tykkäät tehdä, ehkä se on sun vahvuus?

Kaikkien ei tarvitse kulkea samoja polkuja vaikka joskus tuntuu, että kaikki muut osaa kaiken paremmin.

Mulla on itsellä ollut sama fiilis lapsuudesta asti. Yritän kovasti, mutta kaikki jää vähän kesken ja keskityn epäolennaiseen ja unelmoimiseen. Olen kuitenkin aika taitava itseoppinut käsityöläinen, koska siitä pidän kovasti ja hieman pystyn myymäänkin käsitöitäni.

Nyt vasta 36-vuotiaana olen pääsemässä adhd-tutkimuksiin. Olen ihan oppikirja esimerkki add-tytöstä.

Minkä ikäinen sä olet? Olet nuori vielä kuitenkin, ehdit oppia ja taitaa vielä vaikka mitä.

No en ole mikään nuori enää, 37-vuotias. Minua kiinnostaa kaikki missä vaaditaan juuri amk- tai ylioppilastutkinto mutta kun taidot ja äly ei riitä siihen. Tämä masentaa hirveästi koska joudun sellaisiin ammatteihin joissa en viihdy. Kuvataide kiinnostaa mutta se on lähinnä harrastus minulle eikä se työllistä. Ap

Vierailija
7/11 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoshuoltaja on sinun ammattisi. Työnkuvia on monia, pyykinlajittelusta ruoka-annosten jakamiseen.

Työ on fyysistä ei tarvitse käydä salilla ja sinulla on toisen asteen tutkinto minkä tarvitset jos haluat kokeilla joskus AMK:a

Vierailija
8/11 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä, että et ole lukutyyppiä. Ei se haittaa, sulla on varmasti muuta vahvuuksia :)

Oletko miettinyt ammattikoulua, mikä ala sua kiinnostaisi?

Nykyään otetaan aika hyvin huomioon oppilaiden tilanteen hopsin mukaan ja oppisopimuksella esim on vähemmän sitä luokassa istumista ja lukemista.

Mitä sä harrastat?

Vierailija
9/11 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota mahdollista käydä vaikka nettilukiota jos yo-lakki on sulle tärkeä. Aikuislukiossa on sit lähiopetustakin.

Vierailija
10/11 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut itsetuntoa/ itsearvostusta ollenkaan.

Siinä ei muulla tiedolla tehnyt mitään kun joutui riistetyksi.

Keskity ensin itsetunnon nostamiseen. Sitten muukin sujuu.

Vierailija
11/11 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuota mahdollista käydä vaikka nettilukiota jos yo-lakki on sulle tärkeä. Aikuislukiossa on sit lähiopetustakin.

Minusta tuntuu etten pääse lukiota läpi. Ap