Luulen, että mies ei osaa lämmittää taloa
Kommentit (45)
No kyllä minäkin ihmettelen, etteikö mies ole sen vertaa kiinnostunut asumastaan talosta, että ottaisi selvää miten sitä lämmitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patterit päälle? Huono provo, kun tämä aloitus olisi pitänyt sinun älytä tehdä viimeistään lokakuussa.
On ne ihan pienellä päällä, minä laitoin silloin. Ja olen lämmittänyt takkaa välillä. Mutta nyt huomaa selvästi viilenemisen kun on enemmän pakkasta enkä takkaakaan lämmitä.
Ehkä se sun mies huomaa, pelaa vaan samaa peliä ja testaa kuinka kusipäinen olet? Toimintasi kuulostaa narsistisen exäni aivoituksilta. Oletko vähän sellaista eksyttäjätyyppiä?
Mitä kusipäisyyttä on se, että minä en halua olla ainoa tässä talossa, joka vastaa lämmityksestä?
Oletko siis koskaan keskustellut miehen kanssa siitä, että kummankin pitää huolehtia lämmityksestä ja näyttänyt hänelle, miten se tehdään? Tekstisistäsi tulee kuva, että et ole.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minäkin ihmettelen, etteikö mies ole sen vertaa kiinnostunut asumastaan talosta, että ottaisi selvää miten sitä lämmitetään.
On jo kerrottu, että mies muutti sinne kerrostalosta. Hän ei siis tiedä, miten omakotitaloja lämmitetään, eikä ap viitsi ilkeyttään kertoa sitä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patterit päälle? Huono provo, kun tämä aloitus olisi pitänyt sinun älytä tehdä viimeistään lokakuussa.
On ne ihan pienellä päällä, minä laitoin silloin. Ja olen lämmittänyt takkaa välillä. Mutta nyt huomaa selvästi viilenemisen kun on enemmän pakkasta enkä takkaakaan lämmitä.
Ehkä se sun mies huomaa, pelaa vaan samaa peliä ja testaa kuinka kusipäinen olet? Toimintasi kuulostaa narsistisen exäni aivoituksilta. Oletko vähän sellaista eksyttäjätyyppiä?
Mitä kusipäisyyttä on se, että minä en halua olla ainoa tässä talossa, joka vastaa lämmityksestä?
Oletko siis koskaan keskustellut miehen kanssa siitä, että kummankin pitää huol
En oikeastaan, kun olen vaan aina tullut tehneeksi sen itse kun talo alkaa viiletä. Nyt vaan aloin ihmettelemään että miten mies ei ole koskaan ollut aloitteelinen ja lämmittänyt silloin kun alkaa viiletä. Tai edes laittanut pattereita isommalle.
Tässä on tullut kuva, että ap ei ole käynyt miehen kanssa ensin keskustelua siitä, että tällaiset työt kuuluvat molemmille ja näyttänyt, miten taloa lämmitetään. Hän kun epäilee, ettei mies osaa lämmittää taloa, kun on kerrostalosta sinne muuttanut. Eri asia siis kuin se, että olisi miehen kanssa monta kertaa sovittu, että kumpikin tekee kqikkien osaamattomat kotityöt x y ja z, eikä mies silti viitsi tehdä. Ap kuulostaa nyt jopa ilkeältä.