Luulen, että mies ei osaa lämmittää taloa
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatte tosi onnelliselta pariskunnalta. Teillä on varmasti tosi mukavaa yhdessä. Ette tee mitään outoja paskatestejä ainakaan. Kuten testaa että tajuaako toinen että toinen lopetti talon lämmittämisen ja osaako se tehdä asialle jotain.
Päätin nyt kuitenkin testata, että onko tuo toinen luullut, että se lämpö tulee itsestään. Luulen oikeasti, että tuo ei vaan tajua, mitä pitää tehdä kun kerrostalosta muutti tänne. Ap.
Miksi olet noin vit tumainen? Miksi et voi vain opastaa?
Opastan heti kun kysyy tai ihmettelee asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Patterit päälle? Huono provo, kun tämä aloitus olisi pitänyt sinun älytä tehdä viimeistään lokakuussa.
On ne ihan pienellä päällä, minä laitoin silloin. Ja olen lämmittänyt takkaa välillä. Mutta nyt huomaa selvästi viilenemisen kun on enemmän pakkasta enkä takkaakaan lämmitä.
Siis mies on muuttanut sun taloon kerrostalosta ja sä päätät nöyryyttää sitä alleviivaamalla että se ei osaa lämmittää sun taloa ihan tuosta noin vaan? Ootpa tosi mukavan ja fiksun oloinen. Mies on tosi onnekas kun on saanut sut kumppaniksi.
Luulin, että kyseessä olisi puulämmitteinen talo. Silloin olisin ymmärtäny tuon "talon lämmittämisen". Pattereiden päälle laittamista en laske samaksi asiaksi.
Ruokitaan nyt trollia. Ehkä miehen mielestä on mukavan viileää. Paha sanoa kun et osaa puhua niin et voi kysyä häneltä. Itse pidän sisällä 17-18 astetta joka on juuri sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatte tosi onnelliselta pariskunnalta. Teillä on varmasti tosi mukavaa yhdessä. Ette tee mitään outoja paskatestejä ainakaan. Kuten testaa että tajuaako toinen että toinen lopetti talon lämmittämisen ja osaako se tehdä asialle jotain.
Päätin nyt kuitenkin testata, että onko tuo toinen luullut, että se lämpö tulee itsestään. Luulen oikeasti, että tuo ei vaan tajua, mitä pitää tehdä kun kerrostalosta muutti tänne. Ap.
Niin mäkin testaisin että tajuaako mitään tehdä. Miehillä on niin hidas se järjenjuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinäkään et osaa. Opetelkaa yhdessä.
Minä olen se, joka on aina lämmittänyt. Nyt lopetin ja testaan että huomaako mies ja miten reagoi.
Naisilla on usein nopeammin kylmä kuin miehillä, saatat joutua odottamaan hetken. Jos lämpötila ei ole talon rakenteille haitaksi, miehesi varmaan vain pukee lisää vaatetta.
Ihanko totta, olet ap siis valinnut itsellesi noin tyhmän miehen . Meidän 10vuotiaat osaa latoa puut uuniin ja sytyttää tulen ,ihan peliitkin tajuavat avata. Niin ja hipaista patterit auki, että tulee lämpöä.
Voiko olla vielä noin tyhmiä ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaukolämpö ja hyvin lämmittää sen kummempia miettimättä. Välillä päästän lisää vettä putkistoon ja se siitä.
Täytyy osata laittaa patterit päälle. Mieheni ei ole tajunnut sitäkään. Ap.
Terveen kuuloinen meininki teillä, varmaan onnentäyteinen pitkä liitto tiedossa. Kommunikaatio pelaa, ja passiivis-aggressiivisuus loistaa poissaolollaan... eiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se, joka on aina lämmittänyt. Nyt lopetin ja testaan että huomaako mies ja miten reagoi.
Naisilla on usein nopeammin kylmä kuin miehillä, saatat joutua odottamaan hetken. Jos lämpötila ei ole talon rakenteille haitaksi, miehesi varmaan vain pukee lisää vaatetta.
Miksi sä jankutat tuollaista, että naisilla on nopeammin kylmä kuin miehillä? Ei se noin yksioikoisesti mene. Mä olen aina tarjennut hyvin ja exä taas oli se joka paleli. Verenkierrosta se on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patterit päälle? Huono provo, kun tämä aloitus olisi pitänyt sinun älytä tehdä viimeistään lokakuussa.
On ne ihan pienellä päällä, minä laitoin silloin. Ja olen lämmittänyt takkaa välillä. Mutta nyt huomaa selvästi viilenemisen kun on enemmän pakkasta enkä takkaakaan lämmitä.
Ehkä se sun mies huomaa, pelaa vaan samaa peliä ja testaa kuinka kusipäinen olet? Toimintasi kuulostaa narsistisen exäni aivoituksilta. Oletko vähän sellaista eksyttäjätyyppiä?
Jos ei ole koskaan ilmannut pattereita, ei sitä välttämättä osaa tehdä, Onkohan tässä ongelman syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä jankutat tuollaista, että naisilla on nopeammin kylmä kuin miehillä? Ei se noin yksioikoisesti mene. Mä olen aina tarjennut hyvin ja exä taas oli se joka paleli. Verenkierrosta se on kiinni.
Jankutan? Ihan ekaa kertaa kirjoitin. Ja toki jonkin verran on yksilöstä riippuvaista, mutten tiennyt että täällä pitää niin kattavia selontekoja tehdä jotta voi kommentoida. Muutenkin vaikuttaa siltä että tämän parin kohdalla tuo ero toteutuu juuri noin, ettei miehellä ole vielä kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patterit pienellä päällä, mitä tämä oikein tarkoittaa?
Oli sitten kyse sähkö tai vesikiertoisista pattereista, termostaatti huolehtii että teho on riittävä, ei niitä tarvitse roplata.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kyseessä olisi puulämmitteinen talo. Silloin olisin ymmärtäny tuon "talon lämmittämisen". Pattereiden päälle laittamista en laske samaksi asiaksi.
No kun mies ei taida tajuta kumpaakaan asiaa. On siis sekä puu- että sähkölämmitys. Ei tämä mitään miehen kiusaanista ole, kun ei mies edes taida tajuta koko asiaa. Ap.
Mikäs nyt palstalaisilla on ääni kellossa? Tämähän on yleensä juuri se, mitä täällä neuvotaan silloin, kun mies ei hoida osuuttaan kotitöistä, eli naiselle sanotaan että jättää vaan tekemättä ja katsoo missä vaiheessa mies havahtuu. Ap tekee nyt juuri noin ja syytetään v**tumaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se sun mies huomaa, pelaa vaan samaa peliä ja testaa kuinka kusipäinen olet? Toimintasi kuulostaa narsistisen exäni aivoituksilta. Oletko vähän sellaista eksyttäjätyyppiä?
Mitä kusipäisyyttä on se, että minä en halua olla ainoa tässä talossa, joka vastaa lämmityksestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patterit pienellä päällä, mitä tämä oikein tarkoittaa?
Oli sitten kyse sähkö tai vesikiertoisista pattereista, termostaatti huolehtii että teho on riittävä, ei niitä tarvitse roplata.
Termostaatti asetettu +16 asteeseen. Takalla on saanut tuohon sitten lisää lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta, olet ap siis valinnut itsellesi noin tyhmän miehen . Meidän 10vuotiaat osaa latoa puut uuniin ja sytyttää tulen ,ihan peliitkin tajuavat avata. Niin ja hipaista patterit auki, että tulee lämpöä.
Voiko olla vielä noin tyhmiä ihmisiä
No sitä minä juuri tässä.mietin, että miksi ei huolehdi lämmityksestä, eikö osaa vai eikö viitsi.