Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut 14 vuotta vanhempaan mieheen. Arvot samat miten nappaan miehen parisuhteeseen?

Vierailija
03.01.2025 |

Vinkkejä, neuvoja?

N40

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsältä ja vakavalta kuulostat..

Vierailija
62/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 54 v mies. Luuri käteen, soitat ja kerrot asiasi. Ei tällä eikä tuollakaan iällä enää jaksa mitään teinipelleilyä. M58

Ei ole noin yksinkertaista. Ollaan ajoittan työn kautta tekemisissä ja silloin mies saattaa kosketella reittä yms. Puhelin yhteydessä oltiin,mutta pääasiassa Minä olen se kysyjä osapuoli. En paljon edes tekstaa, ettei tule "epätoivoinen riippa" olo.

Ap

Olet liian vanha ja mies tuntee olonsa tukalaksi lähentelyjesi takia. Katsele yli 20 vuotta vanhempia, niin voi napata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 54 v mies. Luuri käteen, soitat ja kerrot asiasi. Ei tällä eikä tuollakaan iällä enää jaksa mitään teinipelleilyä. M58

Ei ole noin yksinkertaista. Ollaan ajoittan työn kautta tekemisissä ja silloin mies saattaa kosketella reittä yms. Puhelin yhteydessä oltiin,mutta pääasiassa Minä olen se kysyjä osapuoli. En paljon edes tekstaa, ettei tule "epätoivoinen riippa" olo.

Ap

Olet liian vanha ja mies tuntee olonsa tukalaksi lähentelyjesi takia. Katsele yli 20 vuotta vanhempia, niin voi napata.

No en ole itse lähennellyt, lähtenyt ihan miehestä koskettelu. 

Ap

Vierailija
64/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

40 v nainen on ainakin jonkinlainen aikuinen eikä teinityttö. Ota nyt se luuri käteen ja soita sille miehelle. Itse tosin asettaisin etusijalle old school kirjeen. Mutta ehkä joku toinen antaa parempia neuvoja. Onnea ja menestystä hankkeelle! M58

Jep, vaimo ilahtuu varmasti, kun postilaatikkoon ilmestyy ruusunpunainen parfymoitu kirje miehelle osoitettu

No olisi ainakin isoin este hoidettu alta :D

Ap

Vierailija
65/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä soita, mies on käpälöimässä jonkun muun reittä. Tyypillinen lähmijämies, hankkii runkkumateriaalia lähmimällä, mutta ei halua parisuhdetta.

Vierailija
66/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin härkää sarvista. Pyydä vaikka kahville ja kerro asiasi.

Siitä se selviää onko kiinnostus molemminpuolista.

Vierailija
67/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi. Ei tuon ikäinen nainen tee yli viisikymppisellä löllömulkulla yhtään mitään. Varsinkaan jos se pettäisi nykyistä puolisoaan, se pettäisi suakin. Sormettaisi jotain teiniä kohta autossa.

Oletko ikinä koettanut ottaa suihin velttomunalta? Ei tule mitään siitäkään. On kuin lehmän nänniä yrittäisi. Isot pojat on kertoneet, PS:n puoluetomiston väki. Sitähän ne toisilleen tekee torstaisin.

Vierailija
68/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä! Menee todella pahasti ohi aiheen, mutta ärsyttää suunnattomasti nykyinen tapa puhua "housua, paitaa, kenkää..."

Vierailija
69/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kosketella reittä?

Vierailija
70/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jos olet muka ihastunut tohon lääppijään, mikset ole kosketellut takaisin? Toihan on seksuaalista häirintää muutoin. 

Vierailija
71/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitätön ikäero, etenkin tuossa iässä. Eipä tuossa kummempaa pähkäiltävää. Lähesty miestä ja ilmaise kiinnostuksesi. 

En ota kantaa kannattaako lähestyä, mutta juuri tuossa iässä ikäeron merkitys alkaa kasvaa eksponentiaalisesti. 

Miten niin, keski-ikäiset on kaikki jo toinen jalka haudassa, eli 40-65-vuotiaat.

Vierailija
72/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin härkää sarvista. Pyydä vaikka kahville ja kerro asiasi.

Siitä se selviää onko kiinnostus molemminpuolista.

Eikö viina olisi tässä tapauksessa parempi juoma.

Vierailija
73/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitätön ikäero, etenkin tuossa iässä. Eipä tuossa kummempaa pähkäiltävää. Lähesty miestä ja ilmaise kiinnostuksesi. 

En ota kantaa kannattaako lähestyä, mutta juuri tuossa iässä ikäeron merkitys alkaa kasvaa eksponentiaalisesti. 

Miten niin, keski-ikäiset on kaikki jo toinen jalka haudassa, eli 40-65-vuotiaat.

Samaa mieltä. Ihmettelinkin, kun 40v Marin on "nuori"

Keski-ikäsiä ja "elämä ohi" kenenkään meistä on turha haavailla 25 vuotiaista.

Ap

Vierailija
74/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä voinut ihastua minuun? Meillä olisi ollut mukavaa yhdessä. - M47

Vierailija
75/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jos olet muka ihastunut tohon lääppijään, mikset ole kosketellu

Olen, mutta asiallisiin paikkoihin,olkapäät ja selkä.

Ap

Vierailija
76/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti mies ymmärtää pysyä kaukana sinusta

Vierailija
77/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Ei tuon ikäinen nainen tee yli viisikymppisellä löllömulkulla yhtään mitään. Varsinkaan jos se pettäisi nykyistä puolisoaan, se pettäisi suakin. Sormettaisi jotain teiniä kohta autossa.

Oletko ikinä koettanut ottaa suihin velttomunalta? Ei tule mitään siitäkään. On kuin lehmän nänniä yrittäisi. Isot pojat on kertoneet, PS:n puoluetomiston väki. Sitähän ne toisilleen tekee torstaisin.

Mies on ihana! Vaihtaisit mielipidettä, jos tapaisitte. Saattaisit jopa ihastua

Ap

Vierailija
78/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat aikuisia ihmisiä eikä tuo ikäero ole mikään ihmeellinen teidän iässänne. Soitat hänelle ja kysyt haluaako tavata. Siitä eteenpäin joudut kyllä pärjäämään itse.

Vierailija
79/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sinulle hyvä mieli jos saat vaikutettua toisten elämään huonosti sen takia että itsellä on "paha mieli"? Onko sinulla sisäinen tyhjyys sisälläsi ja ainoa mikä auttaa on aiheuttaa toisille mahdollisimman paljon kärsimystä? Koetko olevasi uhri vaikka oma toimintasi on ollut epämoraalista? Onko sisäinen maailmasi täysi vastakohta ulkokuoreesi mitä tuot esille (arvot, moraali, rehellisyys..)? Kuuluuko toimintatapoihisi manipulointi ja valehtelu joka päiväisessä elämässä? Jos vastaat useampaan kyllä, tässä on kysymys jostain muusta kuin siitä että et ole nyt saanut tätä miestä napattua. 

Vierailija
80/82 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti mies ymmärtää pysyä kaukana sinusta

Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan