Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut 14 vuotta vanhempaan mieheen. Arvot samat miten nappaan miehen parisuhteeseen?

Vierailija
03.01.2025 |

Vinkkejä, neuvoja?

N40

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reijillä nam slurps😛

Vierailija
42/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, jos mies on koko ikänsä ollut vapaa vanhapoika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa etsiä nuorempaa

Ei etsi. Tai mikäli etsii, niin tulee pettymään ja jää parisuhteetta/seksittä ellei ole Danny. M50

Tiedätkö varmasti, moni nuorekas ja vireä katselee kolmekymppisiä

Se, että katselee ei tarkoita sitä, että olisi realistinen mahdollisuus saada kolmekymppistä. Ainoa toivo saada kolmekymppinen on olla Iso-D taikka huomattavan varakas. M50

Vierailija
44/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 54 v mies. Luuri käteen, soitat ja kerrot asiasi. Ei tällä eikä tuollakaan iällä enää jaksa mitään teinipelleilyä. M58

Ei ole noin yksinkertaista. Ollaan ajoittan työn kautta tekemisissä ja silloin mies saattaa kosketella reittä yms. Puhelin yhteydessä oltiin,mutta pääasiassa Minä olen se kysyjä osapuoli. En paljon edes tekstaa, ettei tule "epätoivoinen riippa" olo.

Ap

40 v nainen on ainakin jonkinlainen aikuinen eikä teinityttö. Ota nyt se luuri käteen ja soita sille miehelle. Itse tosin asettaisin etusijalle old school kirjeen. Mutta ehkä joku toinen antaa parempia neuvoja. Onnea ja menestystä hankkeelle! M58

Jep, vaimo ilahtuu varmasti, kun postilaatikkoon ilmestyy ruusunpunainen parfymoitu kirje miehelle osoitettuna.

Vierailija
45/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei enää seiso,siksi saat olla rauhassa

Jaa, mainitsi ettei oo seksiä vaimon kanssa. Ja sitten totesi,että vanhemmiten naiset ei kostu.

Ap

Jokaikinen mies sanoo sille kakkospanolleen noin. Ihan iästä tai totuudesta riippumatta.

Vierailija
46/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
47/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vain reilusti oma itsesi ja jaat kaikille vieraille, varmasti mies kiinnostuu, etenkin parisuhteesta ellei jopa naimisiin pääsisi ;) 

Vierailija
48/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nappaa mitenkään, koska olet se vanhempi mies ja tuo nuorempi nainen ei ole sinusta lainkaan kiinnostunut. 

Vierailija
49/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on naimisissa ihan omanikäisensä kanssa, kuten minäkin. 

Ap

Mitä ne teidän yhteiset arvonne ovat? Kahden avioliiton rikkominen?

Vierailija
50/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun olette parisuhteessa niin sinusta tulee se tylsä arkinen vaimo, ja mies etsii toista hauskanpitoon. Toki hänen mahdollisuutensa heikkenevät koko ajan, joten voi olla, että saatte vanheta yhdessä ihanan arkisesti.

Panosuhteeseen saat sen miehen helposti, mutta 95% tapauksista mies ei jätä vaimoaan. Haluavat niin sanotusti pitää kakun ja syödä sen. Vaimokultaan on totuttu, ja vaimo pitää kodin mukavana turvapaikkana. Vaikka intohimo ei niin leimuakaan. Sinä saat imartelua, ja jonkun aikaa seksiä. Mutta ei ne yli viisikymppiset enää mitään panokoneita ole.

Eivätkä yli viisikymppiset miehet enää halua mitään mullistuksia elämäänsä. Testosteroni alkaa olla loppuun kulutettu.

Mutta siitä vaan yrittämään. Jonkun aikaa on hauskaa. Terveisin vapaaehtoisesti toinen nainen, joka haluaa pientä hauskanpitoa ilman sitoumuksia tai yhteistä arkea. 

Vierailija
51/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on työkaveri ja on kosketellut reittäsi, niin on likainen vanha limanuljaska, voi naisparkaa joka on naimisissa tuollaisen törkyläjän kanssa.

Vierailija
52/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä ne teidän yhteiset arvonne ovat? Kahden avioliiton rikkominen?

Työ ja lapset. Ihastumiselle ei voi mitään, se on TUNNE.

Ap

Vierailija
53/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta mitä arvoja Ap jakaa tämän naimisissa olevan miehen kanssa? Kysyy täällä neuvoja miten pokata naimisissa olevaa miestä. No, eipä taida kumpikaan olla mikään kultakimpale, äijä koskettelee kollegan reittä (onpa ällö äijä) ja nelikymppinen nainen (joka on käänyt teinitytön tasolle) luulee olevansa lahkåja vanhemmille miehille. Apua, onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa?

En kuvittele olevani lahja kenellekään. Olen vain epätoivoisen ihastunut. 

Ap

Vierailija
54/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on työkaveri ja on kosketellut reittäsi, niin on likainen vanha limanuljaska, voi naisparkaa joka on naimisissa tuollaisen törkyläjän kanssa.

Onko miehet jotka koskettelee naista kauheimpia?

Vierailija
55/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tässä tapauksessa et nappaa mitään etkä ketään. ensin otat eron ja odotat, että mieskin ottaa. Varaudu siihen, ettei hän vaimoaan jätä.

En eroa turhaan..

Ap

Vierailija
56/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla kuin muutkin miehet: kiimaisella, monipuolisella ja halukkaalla seksillä.

Vierailija
57/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 54 v mies. Luuri käteen, soitat ja kerrot asiasi. Ei tällä eikä tuollakaan iällä enää jaksa mitään teinipelleilyä. M58

Ei ole noin yksinkertaista. Ollaan ajoittan työn kautta tekemisissä ja silloin mies saattaa kosketella reittä yms. Puhelin yhteydessä oltiin,mutta pääasiassa Minä olen se kysyjä osapuoli. En paljon edes tekstaa, ettei tule "epätoivoinen riippa" olo.

Ap

40 v nainen on ainakin jonkinlainen aikuinen eikä teinityttö. Ota nyt se luuri käteen ja soita sille miehelle. Itse tosin asettaisin etusijalle old school kirjeen. Mutta ehkä joku toinen antaa parempia neuvoja. Onnea ja menestystä hankkeelle! M58

40v naisella luulisi hälytyskellot soivan jos joku työ

No itse pukeudun asiallisesti. Enkä ole hihittelijä. Eikä tällaisesta ole nyt kyse.

Ap

Vierailija
58/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta mitä arvoja Ap jakaa tämän naimisissa olevan miehen kanssa? Kysyy täällä neuvoja miten pokata naimisissa olevaa miestä. No, eipä taida kumpikaan olla mikään kultakimpale, äijä koskettelee kollegan reittä (onpa ällö äijä) ja nelikymppinen nainen (joka on käänyt teinitytön tasolle) luulee olevansa lahkåja vanhemmille miehille. Apua, onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa?

En kuvittele olevani lahja kenellekään. Olen vain epätoivoisen ihastunut. 

Ap

Sua panettaa. Samoin sitä vanhaa miestä. Ehdota salasuhdetta. Saatte seksiä, ja molemmat ovat kotonaan onnellisempia. Jonkun aikaa. Intohimo loppuu teilläkin jossain kohtaa. Parempi, että panette pari kertaa ja palaatte omiin elämiinne, kuin että kuvittelette olevanne rakastuneita. 

Itse ollut sivusuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa seitsemän vuotta. Minä olen sinä aikana eronnut, ja tää sivusuhde olikin vähän niin kuin kostosuhde, koska oma mies kohteli minua huonosti. Minulla oli muitakin suhteita, mutta tämä yksi on jäänyt. Soittelemme lähes päivittäin ja tapaamme muutenkin kuin seksin merkeissä. En silti toivo hänen jättävän vaimoaan. 

Vierailija
59/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ana pilua.

Älä ana. 

Vierailija
60/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan pillua. Se ihastus loppuu siihen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän