Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut 14 vuotta vanhempaan mieheen. Arvot samat miten nappaan miehen parisuhteeseen?

Vierailija
03.01.2025 |

Vinkkejä, neuvoja?

N40

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 54 v mies. Luuri käteen, soitat ja kerrot asiasi. Ei tällä eikä tuollakaan iällä enää jaksa mitään teinipelleilyä. M58

Ei ole noin yksinkertaista. Ollaan ajoittan työn kautta tekemisissä ja silloin mies saattaa kosketella reittä yms. Puhelin yhteydessä oltiin,mutta pääasiassa Minä olen se kysyjä osapuoli. En paljon edes tekstaa, ettei tule "epätoivoinen riippa" olo.

Ap

No jos ollaan jo tuossa pisteessä, niin otat ensiksi suihin, sitten kysyt, että kinnostaisiko suhde.

Vierailija
22/82 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nappasin 19 vanhemman miehen. Oli avioliitossa silloin. 

Oli paljon yhteisiä juttuja ja muutenkin vietiin toistemme jalat alta. 

Nyt ollaan oltu yli kymmenen vuotta yhdessä ja erittäin onnellisia. Aina kannattaa edes yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvot ainakin tosiaan ovat samat kaikesta päätellen!

Vierailija
24/82 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä farmariasua, tennaria, tyköistuvaa paitaa jne

Farkku haalari on.  Näyttää 38 vuotiaalta.

Vierailija
25/82 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, ole oma itsesi ilman mitää  temppuja tai lumous yrityksiä. Jos onnistaa niin ei tule paineita että pitää olla jotain muuta mitä on. Siten kykenet myös pitämään miehen. Pätee myös muillekin naisille.

Vierailija
26/82 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei enää seiso,siksi saat olla rauhassa

Vierailija
27/82 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei enää seiso,siksi saat olla rauhassa

Jaa, mainitsi ettei oo seksiä vaimon kanssa. Ja sitten totesi,että vanhemmiten naiset ei kostu.

Ap

Vierailija
28/82 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aloituksen tekijänä joka haaveilee 20 vuotta nuoremmista😚

Vierailija
29/82 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hel*** monta aloitusta meinaat tästä samasta tehdä?!?

Toivottavasti mies ei haksahda noin yksinkertaiseen.

Kyllä tavisinssi yksinkertaiseen simasuuhun haksahtaa. 

Vierailija
30/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä farmariasua, tennaria, tyköistuvaa paitaa jne

Ihan varmasti, nuorekas ja vireä

Vierailija
31/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies aloituksen tekijänä joka haaveilee 20 vuotta nuoremmista😚

En saa mitään iloa nuorimmesta, tykkään miehistä joilla selvät sävelet. Pienet rypyt tuo karismaa.

Oikea ap, vm 85

Vierailija
32/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kiteytyy naisten avuttomuus. 14 vuotta ihastunut mutta nainen ei ole tehnyt mitään asialle. Ei ihme että suomessa on 1.2 miljoonaa sinkkua. 

Vierailija
33/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitätön ikäero, etenkin tuossa iässä. Eipä tuossa kummempaa pähkäiltävää. Lähesty miestä ja ilmaise kiinnostuksesi. 

En ota kantaa kannattaako lähestyä, mutta juuri tuossa iässä ikäeron merkitys alkaa kasvaa eksponentiaalisesti. 

Vierailija
34/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta mitä arvoja Ap jakaa tämän naimisissa olevan miehen kanssa? Kysyy täällä neuvoja miten pokata naimisissa olevaa miestä. No, eipä taida kumpikaan olla mikään kultakimpale, äijä koskettelee kollegan reittä (onpa ällö äijä) ja nelikymppinen nainen (joka on käänyt teinitytön tasolle) luulee olevansa lahkåja vanhemmille miehille. Apua, onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa?

Vierailija
35/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa etsiä nuorempaa

No on naimisissa ihan omanikäisensä kanssa, kuten minäkin. 

Ap

Tässä tapauksessa et nappaa mitään etkä ketään. ensin otat eron ja odotat, että mieskin ottaa. Varaudu siihen, ettei hän vaimoaan jätä.

Vierailija
36/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 54 v mies. Luuri käteen, soitat ja kerrot asiasi. Ei tällä eikä tuollakaan iällä enää jaksa mitään teinipelleilyä. M58

Ei ole noin yksinkertaista. Ollaan ajoittan työn kautta tekemisissä ja silloin mies saattaa kosketella reittä yms. Puhelin yhteydessä oltiin,mutta pääasiassa Minä olen se kysyjä osapuoli. En paljon edes tekstaa, ettei tule "epätoivoinen riippa" olo.

Ap

40 v nainen on ainakin jonkinlainen aikuinen eikä teinityttö. Ota nyt se luuri käteen ja soita sille miehelle. Itse tosin asettaisin etusijalle old school kirjeen. Mutta ehkä joku toinen antaa parempia neuvoja. Onnea ja menestystä hankkeelle! M58

40v naisella luulisi hälytyskellot soivan jos joku työtapaamisissa vähän koskettelee reittä ja tyyppi näköjään ihan lätkässä tollaseen lääppijään..mutta joo makuja on monia :D

Vierailija
37/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nappasin 19 vanhemman miehen. Oli avioliitossa silloin. 

Oli paljon yhteisiä juttuja ja muutenkin vietiin toistemme jalat alta. 

Nyt ollaan oltu yli kymmenen vuotta yhdessä ja erittäin onnellisia. Aina kannattaa edes yrittää.

Omaishoitajaako se etti?

Vierailija
38/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei etsi. Tai mikäli etsii, niin tulee pettymään ja jää parisuhteetta/seksittä ellei ole Danny. M50

Vierailija
39/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

40 v nainen on ainakin jonkinlainen aikuinen eikä teinityttö. Ota nyt se luuri käteen ja soita sille miehelle. Itse tosin asettaisin etusijalle old school kirjeen. Mutta ehkä joku toinen antaa parempia neuvoja. Onnea ja menestystä hankkeelle! M58

40v naisella luulisi hälytyskellot soivan jos joku työtapaamisissa vähän koskettelee reittä ja tyyppi n

Mulla on tuommoinen naistuttava. Samaa naisporukkaa ollaan, mutta en ole hänen kanssaan mitään yhteistä löytänyt. Hän on "hieman" heitukka ja pukeutuu hyvinkin antaviin paitoihin, nauraa kovaan ääneen miesten jutuille ja on paikalla... Kertoo tuon tuosta, että työpalaverissa taas yksi mies siveli reittä ja toinen pyysi treffeille. Illanistujaisissa erään toisen mies piti kättä tämän jalkovälissä... vaimo näki ja haistatti kummallekin ja lähti baariin. Tää heitukka sitten selitteli, että hän nauttii miesten huomiosta. Lämmittää itseään omaa miestään varten. Oma mies vaan ei tykkää tuommoisista lämmittelyistä, että erohan siitä sitten tuli. Tämä tyrkky ei ole millään tavalla kaunis ulkoisesti, muttei sisäisestikään. Arvonsa lähinnä, ettei hän pärjää ilman miestä elämässä.

Vierailija
40/82 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei etsi. Tai mikäli etsii, niin tulee pettymään ja jää parisuhteetta/seksittä ellei ole Danny. M50

Tiedätkö varmasti, moni nuorekas ja vireä katselee kolmekymppisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi