Olen ihastunut 14 vuotta vanhempaan mieheen. Arvot samat miten nappaan miehen parisuhteeseen?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Eli 54 v mies. Luuri käteen, soitat ja kerrot asiasi. Ei tällä eikä tuollakaan iällä enää jaksa mitään teinipelleilyä. M58
Ei ole noin yksinkertaista. Ollaan ajoittan työn kautta tekemisissä ja silloin mies saattaa kosketella reittä yms. Puhelin yhteydessä oltiin,mutta pääasiassa Minä olen se kysyjä osapuoli. En paljon edes tekstaa, ettei tule "epätoivoinen riippa" olo.
Ap
Että ihan nappaat...
Semmoinen wt siellä sitten taas.
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa etsiä nuorempaa
No on naimisissa ihan omanikäisensä kanssa, kuten minäkin.
Ap
Kuinka hel*** monta aloitusta meinaat tästä samasta tehdä?!?
Toivottavasti mies ei haksahda noin yksinkertaiseen.
Onko miehellä farmariasua, tennaria, tyköistuvaa paitaa jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 54 v mies. Luuri käteen, soitat ja kerrot asiasi. Ei tällä eikä tuollakaan iällä enää jaksa mitään teinipelleilyä. M58
Ei ole noin yksinkertaista. Ollaan ajoittan työn kautta tekemisissä ja silloin mies saattaa kosketella reittä yms. Puhelin yhteydessä oltiin,mutta pääasiassa Minä olen se kysyjä osapuoli. En paljon edes tekstaa, ettei tule "epätoivoinen riippa" olo.
Ap
40 v nainen on ainakin jonkinlainen aikuinen eikä teinityttö. Ota nyt se luuri käteen ja soita sille miehelle. Itse tosin asettaisin etusijalle old school kirjeen. Mutta ehkä joku toinen antaa parempia neuvoja. Onnea ja menestystä hankkeelle! M58
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä farmariasua, tennaria, tyköistuvaa paitaa jne
Tennarit ja tyköistuva paita.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hel*** monta aloitusta meinaat tästä samasta tehdä?!?
Toivottavasti mies ei haksahda noin yksinkertaiseen.
Aloitukset poistetaan,vaikka ovat asiallisia ja lain mukaisia.
Ap
Iso virhe. Yleensä ison ikäeron suhteet ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Uuden parisuhteen muodostaminen on usein mutkikas prosessi. Siinä ei kannata hätiköidä, sillä suhteen alkuvaiheessa tehdyt virheet kostautuvat myöhemmin. Mies sanoittaa usein tunteensa vaikenemalla ja kun tällaisen miehen mykkä hätähuuto kohtaa voimaantuneen naisen proaktiivisen ilmaisutavan, seurauksena on vääjäämättä vaikeuksia.
Melko tyypillinen esimerkki tällaisesta on tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että n
Kyllä mummo tiesi. Tämä voi tapahtua sinullekin, ap.
Taitaa status ja raha kiinnostaa... "Arvot" :D
Mitätön ikäero, etenkin tuossa iässä. Eipä tuossa kummempaa pähkäiltävää. Lähesty miestä ja ilmaise kiinnostuksesi.
Itekin olin parikymppisenä ihastunut 14 vuotta vanhempaan mieheen. Nyt olen sun ikäinen eikä kyllä sen ikäiset kelpais enää mitenkään. Ne alkaa näyttää jo papparaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Uuden parisuhteen muodostaminen on usein mutkikas prosessi. Siinä ei kannata hätiköidä, sillä suhteen alkuvaiheessa tehdyt virheet kostautuvat myöhemmin. Mies sanoittaa usein tunteensa vaikenemalla ja kun tällaisen miehen mykkä hätähuuto kohtaa voimaantuneen naisen proaktiivisen ilmaisutavan, seurauksena on vääjäämättä vaikeuksia.
Melko tyypillinen esimerkki tällaisesta on tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että n
Ihana mummo. Viisas ja empaattinen nainen 👵🏻👵🏻👵🏻👵🏻🥰🥰🥰🥰