Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan mennyt uudelleen sänkyyn vanhan panosi kanssa?

Vierailija
03.01.2025 |

Vuosien päästä menitte uudelleen sänkyyn? Miksi?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

-

On niin paljon tärkeämpiä asioita. ihmisillä..

..

(Luin) "Tietynlainenmies" ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Moni mies kertookin olevansa jo "luopunut toivosta" löytää itselleen puoliso ja saada oma perhe. (Syy on murheellinen..)

..

Naiset puolestaan eivät kohtaa samaa ongelmaa vastaavalla tavalla? - Vaan.

-

..mistä kiikastaa.

Vierailija
22/47 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on tullut ajettua jos sattuu alle, aina paljaalla

Eikö se ole haitannut Juhaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisi. Tulisi kuitenkin ajatuksia päähän ja erottu mikä erottu. Päätöksen tehnyt etten koskaan enään niin saahan sen munan muualta ja ehkä samalla rakastavan miehen

Vierailija
24/47 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki panot tai seurustelukumppanit ovat jälkeenpäin vielä halunneet ottaa erän. En tiä miks. En ole ns. Erityisen hyvin varusteltu, enkä mitenkään erityisen komeakaan. En tiä miks näin on, mutta näin on. 

Vierailija
25/47 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki panot tai seurustelukumppanit ovat jälkeenpäin vielä halunneet ottaa erän. En tiä miks. En ole ns. Erityisen hyvin varusteltu, enkä mitenkään erityisen komeakaan. En tiä miks näin on, mutta näin on. 

Meillä heteromiehillä tilanne on erilainen.

Vierailija
26/47 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa oli upeaa seksiä ja on edelleen käyn kylässä pari kertaa kuukaudessa. Nykyistä vaimoa ei seksi hommat juuri kiinnosta

Vierailija
27/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen. paha maku jäi suuhun. silleen kirjaimellisesti.

vois olla mun exän kirjoitus. Tavattiin, ja hän halusi jatkaa eron jälkeen. Ehkä todistaakseen mitä oli valmis tekemään, niin otti ekaa kertaa ikinä loppuun asti suihin. kun sanoin, että mä laukeen, niin hän ei lopettanut. Kun sperma sitten lensi, niin hän kakoi, mutta urhoollisesti otti loppuun asti, kunnes spermani tuli oksennuksen kanssa mun syliin.

Vierailija
28/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme eronneet 20 vuotta sitten. Olemme uusissa suhteissa tahoillamme mutta tapaamme muutamia kertoja vuodessa. Kyse on pelkästä seksistä sillä exäni penis on jumalaisenkokoinen ja hän on sängyssä hyvä. Tiedän saaneeni joka kerta kun tapaamme kun lantionseutu on paripäivää hellänä. Emme voi vain mitään, arki ei toiminut mutta seksi toimi loistavasti. Siksi kai tapailemme ja naimme kun eläimet. Sini 48.

Vierailija
29/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä harrasta tälläistä mutta.

(poikkeus vahvistakoon sen säännön..)

Kerran.

Kun oltii  jo erottu jokunenvuosi aiemmin ja olin palannut takaisin kotikaupunkiini niin.

Kävi vain niin, että yhtenä kesänä sain viestin tältä ex-ihmiseltä. Hän oli tulossa työharjoitteluun kesäksi samaan kaupunkiin ja tarvitsi korteeria siksi aikaa..no niin. 

Herramiehenä (vaikka en hänelle 1:nä kelvannut..) lupasin majoittaa hänet luokseni tilavaan yksiööni tarvittavaksi ajaksi. Ja tiedetään kuinka siinä sitten aina kävikään.. mutta. Muuten kyllä vältän ko.asiaa 'kuinruttoa' sanonta.

En harrasta tälläistä.

Vierailija
30/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin..

Samavika. Otanosaa.. (k i r j a i n m e l l i s e s t i).

Vierailija
31/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on ollut ns tunkua ja olen muutaman kerran sortunut helppoon kassien tyhjennykseen kännipäissäni sekä selvänä. kerran tapasin sattumalta erään ex ja samana iltana vedin sitä pari kertaa, tuntui ihan samalta kuin aikoinaan 20v sitten. laskin paljaalla kuten silloinkin.

toinen entinen ex tämän tästä haluaa tavata ja paraimpana viikkona tyhjensin kassit siihen ihmiseen 5x. toki antaa hyvää kyytiä ja kaikkireiät käytöss'ä  normaalisti

erästä kolmatta naimisissa olevaa ihan joskus kerran pari vuoteen tulee ajettua autossa tai metsässä takaapäin puuta vasten

Vierailija
32/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 10 vuoden tauon jälkeen. Muutokset molempien parisuhteissa mahdollistivat. Lisäksi molemminpuolinen vetovoima ja samat pervot mieltymykset olivat tallella.

Vierailija
33/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nuoruuden panoni Annen sattumalta laivalla 20vuoden jälkeen. Hän oli sopivasti pyöristynyt ja kasvoilta kuvankaunis seksikäs paketti niin kuin aikoinaan. Jossain kohtaa menimme hyttiin ja heti vaatteet lensivät pois. Naida paukutimme ja harrastimme suuseksi koko yön laivassa. Aamulla kasailimme itseämme ja Anne sanoi, olen kaivannut sua ja sun munaa. Vastasin, samoin minä sinun ahnasta suuta ja ihanaa pillua. Aloimme tapailla ja niin siinä kävi että erosimme molemmat ja nyt olemme olleet yhdessä jo 5 vuotta. M 52.

Vierailija
34/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on nainut muutaman exänsä kanssa. Omat exät ovat tehneet selväksi ettei mitään jakoja enää ikinä edes yrittää tulla itkien takaisin. Olen sitten totellut ja kuivan kauden ajan tyytynyt suosiolla käteeni.

Vierailija
35/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 2000-luvulla tansseissa naisen jonka kanssa oli kesän mittainen suhde. Se loppui mutta kävin vuoden päästä hänen luonaan panemassa häntä. Sitten meni kaksitoista vuotta kun sattumalta kuultiin toisistamme. Hän pyysi käymään kun ajan ohi ja minä kävin. Hän oli vanhentunut, mutta timmi vartalo. Kolmet lastit sai sisäänsä.

Vierailija
36/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ollut pitkässä parisuhteessa ja kummankin kanssa olen päätynyt sänkyyn myöhemmin. Puhutaan tosin kuukausista vuosien sijaan. Toisessa tapauksessa exällä oli ollut toinen mies välissä (jonka vuoksi erosi). Itsetuntoani hyväili, kun exä huusi sängyssä "ihanaa kun sulla on niin iso!", vaikka olenkin korkeintaan keskikokoisella varustettu..

M35

Vierailija
37/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut koskaan vanhoja panoja.  Kaikki ovat olleet tosi nuoria.

M62

Vierailija
38/47 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkiserkkutytön kanssa päädyimme aina seksiin, kun tapasimme. Sain häneltä ihanaa suuseksiä.

Vierailija
39/47 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia exiäni olen pannut eron jälkeen. Edelliseltä pyysin itse ja tämä toinen kysyi itse suoraan saisiko tulla käymään yökylässä. 

Vierailija
40/47 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkiserkkutytön kanssa päädyimme aina seksiin, kun tapasimme. Sain häneltä ihanaa suuseksiä.

Minäkin ajatuksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme