Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan mennyt uudelleen sänkyyn vanhan panosi kanssa?

Vierailija
03.01.2025 |

Vuosien päästä menitte uudelleen sänkyyn? Miksi?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tarjoamaan.

t: setämies

Vierailija
2/47 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran.. Sama mies ollu aina. Aina ollu kivaa eikä ole mitään draamaa. Kesällä viimeksi. Sitä ennen ei oltu nähty eikä kuultu toisistamme yli vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan alentuisi moiseen. Mennyt on mennyttä. 

Vierailija
4/47 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
5/47 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se h*ora näytti vain niin hyvältä parin promillen humalassa ja olin pahassa puutteessa...

Vierailija
6/47 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei kannata. Hylätty mulkku on hylätty mulkku.

Vierailija
7/47 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä olisi halunnut. Soitteli vielä vuodenkin jälkeen perääni. Enhän minä tietenkään enää lähtenyt pettäjämiestä tapaamaan. 

Vierailija
8/47 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden rakkaus melkein 15 vuoden takaa, olin vuosien varrella aina miettinyt mitä hänelle kuuluu ja olisiko hän sittenkin ollut se oikea mulle. Reilu vuosi sitten oltiin sitten sinkkuja molemmat ja meille tuli taas juttua. Totesin tällä kertaa, että mies on ihan samanlainen säätäjä kuin silloin nuorempanakin, enkä jaksa enää sellaista. Eipähän tarvitse miettiä ja juttu on nyt tosiaan nähty. 

Vierailija
9/47 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuli kokeiltua kerran. Oltiin nähty ehkä jotain 5 - 6 vuotta aiemmin viimeksi. Meillä oli alunperin noin puolen vuoden suhde, jossa seksi oli upeaa, mutta tunteet ei syventyneet. Kummankin oltua taas sinkkuja päätettiin tavata, mutta oli ihan kaverillinen olo, enkä syttynyt lainkaan. Oltiin aika väsyneitäkin, niin se oli vähän sähläämistä. Hän olisi tainnut innostua enemmänkin. Kavereita ollaan edelleenkin. Ja ollaan senkin jälkeen nähty vain kamuina.

Vierailija
10/47 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen FWB n kanssa yli 10 vuoden tauon jälkeen siinä vaiheessa kun avattiin puolison kanssa suhteemme. Seksi oli yhtä hyvää kuin ennenkin, jopa parempaakin. Kumpikin oli tauon jälkeen oppinut uusia kikkoja ja kaikki estot olivat poissa. Olisi jatkettukin mutta tämä FWB alkoi sitten tahollaan seurustelemaan vakavammin

Vierailija
11/47 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen. paha maku jäi suuhun. silleen kirjaimellisesti.

Vierailija
12/47 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä sänkyyn kannata viedä. Korkeintaan nopea pystypano.

Vierailija
13/47 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha pano erosi ja halusi munaa. Edellisen panon jälkeen vartalolla näkyi lapsen tekeminen ja laihduttaminen. Pimpsa ja peppu oli sentään entisellään ja pääsin käyttämään molempia. Peruspanosta miinusta tuli pienestä rupsahtamisesta vaikka minua nuorempi nainen onkin. Siksi paneskelu jää ainoaksi kerraksi tällä kierroksella. M47

Vierailija
14/47 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, itse asiassa kahdenkin. Ensimmäinen poikakaverini lukioajoilta, jonka kanssa seurustelun vajaan vuoden. Nähtiin sattumalta yli 10 vuotta lukion jälkeen ja oma suhde oli huono. Päädyin harrastamaan kerran seksiä hänen kanssaan, mutta ei ollut sen parempaa kuin lukioaikaan.

Toinen kerta oli kun erosin kolmosmiesystävästäni, niin aloitin seksisuhteen kakkosmiehen kanssa. Seksi on hänen kanssaan aivan sairaan hyvää, mutta en halunnut olla parisuhteessa hänen kanssaan. Suhde päättyi kun tapasin nyksän. Tai oikeastaan puoli vuotta nyksän tapaamisen jälkeen.

Vierailija
15/47 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois jääny jotain kesken ja vielä tekis mieli, niin menisin

Vierailija
16/47 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran n 10 v sitten tapasin nuoruuden rakkauteni. No joo, ei kummoista. Jäi siihen kertaan. Kihloihin asti ehdin seuraavan kanssa, Sillä oli taito käyttää puikkoa, todellakin. Viime syksynä tapasin hänet uudelleen naapurikaupungissa. En kiihkosta huolimatta mennyt hänen kanssaan, minulla on lapset ja ihan hyvä mies. Halusin kuulla mitä hänelle kuuluu mutta en sekstailla. No, se suuttu ja katosi illan aikana.

Kaikkia hyviä muistoja ei kannata tuhota päähänpistoilla. Osan hurjista kokemuksista voi jättää ajatuksena nautittaviksi.

Vierailija
17/47 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt useamman kanssa.Yhden kanssa oli 5 vuotta väliä ettei pantu vaikka kyllä nähtiin aina silloin tällöin.

Vierailija
18/47 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo montakin näitä on. Exäkin halusi lisää. Panin muutaman kerran. 

Vierailija
19/47 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, exsät on exiä syystä, niin pillun puutteessa en ole koskaan!

Vierailija
20/47 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut ajettua jos sattuu alle, aina paljaalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan