Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuiset kuumeilijat, vko 38

15.09.2008 |

Hei!

Kävisikö jos aloitan viikkopinon? Olisi mielestäni selkeämpi. Mitä mieltä olette?

Hyvää alkavaa viikkoa! =) Ja tsemppiä!! :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista piki80 ja ukule! Olen juossut esikoisen syntymästä lähtien (n.2-vuotta) aika säänöllisesti, sain juoksemisella lähtemään ne noin 17 raskauskiloa=) Nyt tavoitteena olisi jatkaa urheilua niin pitkälle kuin voin. Esikoisen raskausaikana lopetin täysin kaiken liikunnan ja niitä kiloja kertyi mielettömästi... Hiihto olis tietty yksi vaihtoehto siinä vaiheessa kun vatsaa alkaa olla...hmmm..... Juu hyviä suunnitelmia mutta taitaa taas käydä niin, että jos/kun alkuraskauden väsymys tulee, niin tämä nainen lopettaa kaiken ja vain nukkuu muutaman kuukauden=)

Me ei siis olla vielä edes päästy yrittämään mitään, minulla vasta kp2. en jaksaisi odottaa että pääsisimme ensimmäiselle yritykselle!!!!!!! Aurinkoista sunnuntaita ja plussatuulia kaikille!

-kärsimätön Hattiw-

Vierailija
42/44 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä jännäillään edelleen, ainakaan toistaiseksi ei ole menkat alkaneet. Tunne on ihan tosissaan vahva että raskaaksi olen tullut, noi alavatsan kipuilut on aika lailla merkki siitä että siellä on tapahtunut jotakin :D

Huomenna teen aamulla uuden testin, eiköhän sitten selvyys saada tähän hommaan :)

*helene kp.26/24-28*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kovasti jännäilen, että voisko tässä vaiheessa tuntea jo oireita.. ala vatsa molemmilta puolin vihlonut parina edellis päivänä lähes koko ajan. Tänään ollu melko normaali olo, paitsi sillon vihlasee ku esim. istahtaa nopeasti tuoliin :D

Tai sitten olen tosi hyvä kuvittelemaan kaikenlaista! Nyt tosiaankin kp 19/29..

Onneksi meitä on monta jotka jännäilee täällä! kertokaahan miten kiertopäivät etenee, niitä on niin kiva lueskella :)

helene26 toivottavasti testi näyttää plussaa!!

Vierailija
44/44 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille

olen paljon seurannut palstoja mutta nyt vasta sain niskastani kiinni ja päätin kirjoitella. Minulla ja miehelläni on 02 syntynyt eloisa poika jonka jälkeen päätimme että tämä jää ainoaksi lapseksemme. Kuitenkin kesällä meiheni sain puhutta minut ympäri ja päätimme yrittää toista. Kolme kk yritetty mutta vielä ei ole tärpännyt muutakuin varhainen keskenmeno viimekuussa. Nyt tällä viikolla pitäisi testailla joko nyt olisi tärpännyt. Ovis oli 10.9 joten kohta pitäisi jo näkyä viivaa jos on tullakseen. Kipuja minulla on kyllä nyt samanlaisia kuin viimeksi kesken menon alkaessa, mutta ehkä hieman lievempiä. Nyt vaan odotellaan.

On kiva lueskella muidenkin kokemuksia ja todeta että en kamppaile näiden testipuikkojen kanssa yksin.

Tsemppiä kaikille!