Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuiset kuumeilijat, vko 38

15.09.2008 |

Hei!

Kävisikö jos aloitan viikkopinon? Olisi mielestäni selkeämpi. Mitä mieltä olette?

Hyvää alkavaa viikkoa! =) Ja tsemppiä!! :)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene!! Kuulostaa loistavalta! Eiköhän se viiva tuosta vaan vahvistu jos pari päivää vielä odotat :) Varovaiset onnittelut!

Kiitos myös kaikille tervetulleeksi toivottaneille :)

Oli puhetta siitä, että milloin muut alkavat testailla jossei tätiä näy.

Mulla on nyt kp26, mutta testata ajattelin vasta ensi viikolla kun tosiaan olin tuntevinani oviksen vasta viikko sitten kp20 nii eihän siellä vielä mitään näkyisi...tai siis niin ajattelen. Paitsi, heh, itseni tuntien varmaan kokeilen jo kp30 että mitäs näyttää ;) Lääkekaapissa on yksi halpistesti, joka jäi viime (mega)kierrosta käyttämättä joten houkutus on liian suuri. Mutta ainakin muutaman päivän vielä pidän itseäni jännityksessä!

Tosin mitään "nyt olen kyllä ihan varma" -oireita ei ole ollut. Tissit ovat hieman arat, mutta enemmänkin semmoiset painavat sekä rinnanpäät kummallisen vaaleat, melkein valkoiset (?). Lisäksi muutaman päivän on nyt närästänyt, mutta se nyt voi olla mitä vaan ruokavaliosta johtuvaa. Saa sii mitä tuleman pitää, viikon päästä ollaan jo viisaampia :)

Terkuin manna kp26 / 30-31 (viime kierto ihan outo 38)

Vierailija
22/44 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan menossa kp 23/28 ja mullakin yksi clearbluentesti polttelee kaapissa,jonka tosin teen vasta kun menkat myöhässä. Joopa katsotaan kuin pitkälle maltan :D .Oireita: väsyttää,mieli herkällä, Paleltaa,lämmöt heti aamusta 37.2.kipeäolo,niin ja se tunne edelleen.....

Saas nähdä kuinka akan käy....

Mannikselle terppatuloa mukaan joukkoon :) .

Tari kp 23/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaankohan jo porukan ensimmäinen plussa? Minustakin tuo Helenen tilanne kuulostaa oikein lupaavalta. Kovasti peukutusta siihen suuntaan - ja tietysti kaikille muillekin :)

Oma tilanne taas tuntuu aika sekavalle. Meille ollaan siis hormonikierukan poiston jälkeen toinen yrityskuukausi menossa ja kierron normaali pituus on pitkälti arvailujen varassa. Lisäksi viimeiset menkat olivat niukat ja todella lyhyet (kolmisen päivää), mutta kuitenkin kaikki normaalit menkkatuntemukset kyllä oli. Jos pitäisi omien tuntemusten ja "limojen" (yäk) perusteella sanoa, niin ovis oli n. viikko sitten kp 10-11 tienoilla, jolloin meillä kyllä oli makuuhuoneessa aktiivista. Sen jälkeen mies oli lyhyessä reissussa, josta palasi sairaana, joten hiljaista on ollut. Esikoinen tosin sai alkunsa kp 20-22 tietämissä (silloin oli työmatkoja ja paljon muutakaan mahdollisuutta ei ollut) eli ota nyt sitten tästä selvää...

Mitenkäs muut hormonikierukan jälkeen kuumeilevat (muistaakseni teitäkin oli): millaiset kierrot, menkat ym. teillä on ollut?

Jotenkin olen alkanut siirtää katsetta jo ensi kuuhun. Ei oikein usko riitä, että nyt tärppäisi.

valpuri kp 18 / 28-30 (kai?)

Vierailija
24/44 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kuumeilija lisää, ensimmäinen yrityskuukausi menossa ja ihmettelemistä riittää 11 vuoden pillereiden syönnin jälkeen. Ensimmäistä "pullaa uuniin" yritetään ja ollaan molemmat 28-vuotiaita. Olin bongaavinani ovislimat kiertopäivänä 9, kierron pituudesta ei kyllä ole aavistustakaan. Silloin sekstailimme kyllä heti, ja muutenkin mies on kiitettävän innoissaan uudesta aktiivisesta peittojenheilutus-harrastuksestamme,hih! Nyt ihmetyttää, että oliko sitä ovista ollenkaan, kun ne limat kesti vain yhden päivän, ja että voikohan tärpätä heti ekasta kierrosta? Ainahan voi toivoa.. Tosin asiaa sotkee entisestään flunssa, johon lääkäri määräsi antihistamiinia ja tulehduskipulääkettä, aijaijai. Greippimehut ja punaviini on kyllä olleet käytössä, ehkä niissä on taikaa! Mieleni tekisi ostaa ovistesti ja katsoa, tuleeko siihen sitä plussaa, luin nimittäin, että voi tulla vielä oviksen jälkeenkin, jos tärppi on käynyt. Mitä olette mieltä tästä?

Vierailija
25/44 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vieläkö mahtuisi mukaan?

Taustaillut olen jo pitkään ja itseasiassa välillä aika sekavissa tunnelmissa. Toista lasta nyt yritetään, esikoistyttö on 2-vuotias. Tunteet on seilanneet edestakaisin... mutta nyt päätettiin, että yritetään pikkukakkosta ihan tosissaan ;)

Meillä yritettiin ensimmäistä tosi pitkään, melkein kaksi vuotta, joten senkin suhteen vähän jo etukäteen pelottaa. Ihana saada purkaa tänne tuntojaan!

Hetken tässä jo olin toiveet korkealla toukokuun vauvasta, kun oli jo oireitakin tällä viikolla. Enteilivät sitten kuitenkin tädin tuloa ja tänään sitten kp1.

Melko rauhallisella mielellä kuitenkin toistaiseksi sen suhteen. Uutta yritystä nyt vaan ja juuri tilailin uusia ovulaatiotestejäkin taas avuksi.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tsemppiä!

Vierailija
26/44 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kamalaa, ei kulu aika sitten millään mihinkään suuntaan :(

Tokaa yrityskertaa mennään, enkä millään malttaisi odottaa taas tätä koko kuukautta, ovikseenkin on vielä melkein pari viikkoa aikaa, eikä aika tunnu kuluvan mitenkään.

Pitäisi varmaan olla jokin harrastus, muukin siis kuin vauva-aiheisten keskustelujen lukeminen ja vauvatarvike-listojen tekeminen ja nimien miettiminen ja etsiminen :D varsinkin kun vasta yritys-vaiheessa ollaan *huokaus*

ja tiedän kyllä, että jotkut ovat joutuneet odottamaan todella pitkäänkin, enkä voi tietää ettei niin käy omallekin kohdalle *koputtaa puuta*, mutta se ei nyt tunnu helpottavan. Kunhan kitisen :D

Vierailija
27/44 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi ilmoittautuu mukaan kesäkuisiin... minä 27, mies 32 ja meillä yksi 2-v tyttönen. Olemme pitkään jo pohtineet koska alamme yrittämään seuraavaa ja tällä viikolla mies sanoi, että hänellä on jo kova vauvakuume!! Ja asiaa pohdittuani (noin sekunnin) päätimme alkaa yrittämään, aah mikä ihana tunne =)

Minulle tuli tänään täti kylään, joten ensimmäinen yritys siis vasta tädin lähdettyä..

Esikoinen tärppäsi ensi yrityksestä, eli en ole edes ajatellut ovulaatiota ja kiertopäiviä, mutta nyt voisi panostaa ja laskea koska hedelmällisimmät päivät...koska eihän ole varmaa, että tämä yritys olisi yhtä helppo kuin viimeksi. Vaikka kyllähän ne ajatukset ovat jo moneen kertaan karanneet kasvavaan masuun ja siihen hetkeen kun/jos raskaustesti näyttäisi jo plussaa...! Jäitä hattuun ja odottelemaan, että tuo täti lähtisi ja pääsisimme yrittämään ensimmäistä kertaa!

# Hattiwatti-80#

Vierailija
28/44 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuumeilua täälläkin ja kolmas siis toiveissa, ennestään lapset 01 ja 07 syntyneet. Nyt on menossa 6 yritys kuukausi......meillä hiukan hankalaa, kun mies on reissuhommissa ja kun pitäisi olla kotona niin ei juuri silloin olla. Perjantaina tuli täti eli nyt vaan odotellaan........jospa tässä kuussa jo tärppäisi! ;)

Vierailija
29/44 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tälle palstalle ole kyllä mitään kirjoitellut, kun olen luullut että mahdollinen LA olisi toukokuun viimeisimpiä päiviä mutta oletetusti olen kai laskenut väärien kiertopäivien mukaan.

Eli testasin tänään selvän plussan ja olo on niin epätodellinen! Ei tätä oikeen tajua että ekalla tärppäs! Mut oon niin onnellinen samalla :) :)

La olisi vissiinkin 1.6. jos mun laskut nyt yhtään pitää paikkansa :)

Plussatuulta kaikille!! :)

Vierailija
30/44 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti vaan tulin kirjoittamaan, että tänään tuli ovisplussa ja se on jo hyödynnetty. ;-) Mutta viiva oli kapeampi kun yleensä on ollut (Fertest), joten onko siinä vasta huomenna sitten paksumpi viiva..? Mutta siis vahvempi viiva oli joka tapauksessa. No, kaipa sekin on ok.

Nyt olisi sitten taas n. 2 viikkoa piinailtavaa...

suvih: onnea plussasta! =) Tarrasukkia matkaan ja onnea myös! :))

Ei muuta nyt tällä kertaa. Hyvää lauantaita! :)

kp 14/26-30, yk 14

Vierailija
31/44 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea plussasta Suvih!

Minä kävin eilen verikokeissa, josta katsotaan eri hormooneja. Viikon päästä menen ultraan, jossa katsotaan näyttäisikö ovulaatio olevan tuloillaan ja kuulen verikokeiden vastaukset. Eli yksityiselle lapsettomuusklinikalle menin tutkimuksiin. Pakko oli tehdä jotakin.

T. Pötkö kp 4/25-37

Vierailija
32/44 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paljon onnea suvih!! Aivan ihana juttu, onhan se uskomatonta että niin pian tärppäsi.. Toivottavasti saat meistä muista seuraa odotuspuolelle kesäkuisiin! Tämä sai juuri tytön nukahtamaan ja kohta nukkumaan itsekkin. Kävin juoksulenkillä ja olen aivan naatti. Onko täällä muita juoksua harrastavia? Ajattelin lenkin aikana, että kuinkahan sitä saa sit juoksennella lenkkiä kun on raskaana, onko kenelläkään tietoa? Ei siis ajankohtaista, mutta toivottavasti pian=) -Hattiw.-

Vierailija
33/44 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meidän paikallisen lehden lääkäripalstalla oli jokin aika sit sama kysymys kuin sinulla, eli että saako raskaana ollessa harrastaa juoksemista kuten ennenkin. Vastaus oli, että jos on aiemminkin harrastanut lenkkeilyä niin sitä voi hyvin jatkaa myös raskausaikana ( tietenkin omaa kehoa ja vointia kuunnellen kuten varmaan nytkin teet :) ) Luultavasti sillä on vain hyvää tekevä vaikutus. Poikkeuksena tilanteet, jolloin liikunta on kielletty esim. lääkärin toimesta...

Omakohtaista kokemusta ei valitettavasti ole, tuliterät lenkkarit ovat odottaneet kaapissa kolmatta käyttökertaa jo varmaan 2 kuukautta :)

t Piki

Vierailija
34/44 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan sitten sinun perässä tuonne odotuspuolelle, me loput kesäkuiset ;)

Eikö vaan?!

Itsellä täällä ovis hakusessa, kaipa se tässä viikon sisällä löytyy jos on löytyäkseen. Pitää kaiken varalta heilutella peittoja aina kun mahdollista...

T: Piki kp 15/ 27-28 (viimeks 32??) yk2

Vierailija
35/44 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea minunkin puolesta Suvih!!:) Mahtavaa, että tärppäsi heti:)

Lämpimästi tervetuloa kaikille uusille!

ON: täti vielä kyläilemässä. Ovis toivottavasti joskus ens viikon lopussa. Jotenki on suuret odotukset tästä kierrosta...En osaa kyllä sanoa miks. Meillä puol vuotta kohta yritystä takana ja eihän se pitkä aika oo moniin muihin verratuna, mutta silti monenlaiset ajatukset alkaa jo pyöriä mielessä...kuten, entä jos ei ikinä saada toista lasta ja onko jotain vialla jne. Alkuviikosta oon menossa papa-kokeeseen varuiks, kun on viime kuukausina pitkin kiertoa ollu tosi paljon mahakipuilua.

Nyt big brotherin pariin; oon ihan koukussa...

Toivon kaikille hurjasti plussaonnea!!!!

Neppe kp5/24-29, yk5

Vierailija
36/44 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää molemmilta löytyy 25-vuotta. Täällä Oulussa tosiaan asustellaan :)

Toista lasta on tässä kuumeiltu jo yli vuoden ajan. Matkalle on mahtunut kaksi kohdunulkoista raskautta. Oikea munatorvi poistettiin alkuvuodesta ja sen jälkeen ei uutta raskautta ole kuulunut. No toivoa ei ole menetetty.

Oviksesta ei mitään tietoa. Kokeilin ovistestejä ja plussan sain jo kp8. Viiva lähti sitten haalistumaan. Jatkoin testailua ku en tosiaan tiiä nykyisin että mikä näissä mun kierroissa mättää. Tänään sitten taas kp13 uusi ovisplussa. Mulla on varmaan joku PCO ku on niin outoa tää toiminta.

Kaikille kesäkuista toivoville paljon onnea matkaan :)

T: Ull-Maij kp 13/24(28)

Vierailija
37/44 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Ilmottaudun kesäkuisiin, tiistaina tipahdin toukokuisista.

Toivomme perheeseemme kolmatta lasta, esikoinen 6-v eskarilainen ja kuopus 4v. Yritys aloitettu tänä vuonna huhtikuussa eli nyt alkoi 6yk.

Onnea plussasta Suvih!

Bamboe kp 6/29-30(-35)

Vierailija
38/44 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki liikunta harrastuksia voi tehdä myös raskaana ollessa, jos on harrastanu aikasemmin. Muistaakseni ratsastuksessa oli joku suositus mutta se ei koskenut alku raskautta.

Samoin kun kaikkia töitä voi tehdä (paitsi joittenkin myrkkyjen käsittely ym. semmoinen) niin kauan kun se tuntuu hyvältä. Itse olen tehnyt viiden lapsen aikana melkein kaikkia navetta töitä loppuun asti, mutta kuudennen aikana rv 24+ jouduin sairaslomalle kun ei kärsiny kumarrella jatkuvasti ja käydä kyykkyy ja nousta ylös. Ja sitten tuli vielä luupiikki toiseen kantapäähän , niin ei sitä muutakaan liikuntaa hirveästi harrastettu.

Nyt kun haaveillaan sitä seiskaa niin välillä kun rupeaa oikeen aattelee mihin meinaa taas ryhtyä, niin hirvittää jos ne raskaus oireet tulee kovempana. Ja sitten yleensä se aika vielä kultaa ne muistot. Kuudes kun syntyi ja alkoi tulla kipeitä supistuksia, mietti että hölmö on kun ikinä ei opi, mutta kun se vihdoin syntyi niin kylhän se helpotti että se urakka on ohi. Mutta taas sitä vaan kuumeillaan.

Vierailija
39/44 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti kaikille!! Odotuspuolella tavataan ;) <3

Vierailija
40/44 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut täältäkin suvih! Ja toivotaan todella että tullaan sankoin joukoin perässä.

Kovasti on haaveilijoita liikkeellä, eipä oikein vielä pysy mukana kunkin tilanteissa, mutta eiköhän se tästä... Pitkä kuukausi edessä;) Itsellä siis kierto ihan alussa ja toiveet on kyllä korkealla. Ikää alkaa olla jo sen verran paljon, että todella toivotaan jotain tapahtuvan pian.

Mukavaa sunnuntaita ja palaillaan!

T: eepu kp3, yk2 (ja sitä ennen tjot-kiertoja muutama)