Mikä on tekosyysi sille, että et päässyt tunnin kävelylenkille tänään?
Kommentit (122)
Ei ollut tekosyytä olla kävelemättä. Oli tekosyy lähteä kävelemään. Alkoon on noin kolmenkymmenen minuutin matka, + takaisin se tekee tunnin.
Olen sen hyväksi havainnut, ja usein tulee käveltyä. Tänään tavanomaistakin motivoituneempana, koska sain työpaikkahaut tehtyä ajoissa, ja minulle sopivat työpaikat. Toivon pääseväni edes haistattelu vaiheeseen. 😎👍
Koska talvi. Ei huvittanut, liian kylmä, ja liian liukasta. Vihaan ulkoilua talvella.
Keuhkosyöpä, pakkasilman hengittäminen tekee pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei päästä. Luulee, että tapailen jotain miehiä.
Lähde turvakotiin, nyt heti. Jos sinun on vaikea lähteä, soita 112. Ei ihmistä saa pitää vankina omassa kodissaan.
täältä on kolme mäkeä ylös-alas, aivan jäpöjäässä, eikä niitä pitkin pääse jääkengilläkään! Pitää odottaa hiekka-autoa.
Mulla ei ole autoa jolla pääsisi kävelylle.
Piti saada veljenpojan villasukat valmiiksi 😃
Tai no, kävinhän mä kaupas, ehkä sittenkin kävelin noin tunnin 😅
-33,4c pakkasta aiheutti sen, ettei koirat halunneet kuin pienen lenkin aamulla. Itse olisin voinut hyvin jatkaa. Tehtiin sitten useampi pikkukävely päivään.
Ei mulla mitään tekosyytä ollu, ei vaan kiinnostanu.
Olin menossa, mutta sitten tajusin, että tiskikone on päällä, eikä sitä voi yksin jättää päälle. Inspiraatio meni ohitse. Ehkä huomenna sitten.
Koska päätin käydä juoksemassa puolen tunnin iltalenkin!
Olin kolmen tunnin kävelylenkillä. :(
Se, että kävelen töihin 1,5 km. suuntaansa. Eilen kävin vielä iltakävelyllä yrittäen nähdä kvadrantideja. Ei näkynyt, vaikka oli kirkas tähtitaivas.
Jos en mene lenkille, en tarvitse siihen mitään tekosyitä. En vain mene, jos ei huvita, siinä se.
(Tänään tosin kävin.)
Lyhempikin riittää kuin tunti kävelyä. Hiit on ehkä jopa parempaa liikuntaa myös, siinä mielessä, että siinä nostetaankin sykettä paljon korkiammalle, mutta vain 40 sekunniksi tms.. Se on luonnonmukaista, ei tarvi kuin katsoa villieläimiä, leijonia, ne ryntäilee vain harvakseltaan saaliin perään, loppuaika lepäillään ja käyskennellään hissukseen. Silti kunto on loistava.
Kävin tänään kaks tuntia mettähommissa nii eiköhän tuossa tullu tehtyä se tunnin lenkki.
Koska lähden lihaskuntotreenin jälkeen 2 tunnin lenkille.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Piti saada veljenpojan villasukat valmiiksi 😃
Tai no, kävinhän mä kaupas, ehkä sittenkin kävelin noin tunnin 😅
Vaikutat mukavalta naiselta. Mistä minullekin löytyisi tuollainen?
Tein aamulla puolen tunnin lenkin. En uskalla kauaa olla sisältä pois kun meidän 5 kk ikäinen kissanpentu leikki toisen saman ikäisen kanssa ja juoksi päin seinää eilen ja eläinlääkäri totesi sillä aivotärähdyksen. Unelias on ollut ja syöttää pitänyt. Nyt muutaman haukun itse otti ruokaa lautaselta ja jaksoi seurata kaverin touhuja. Huoli on kova pienestä.
Kävin itse asiassa kaksi kertaa, koska koira. Sen lisäksi kävin hiihtämässä. Saanko nyt mitalin?