Mikä on tekosyysi sille, että et päässyt tunnin kävelylenkille tänään?
Kommentit (122)
Olen kävellyt tuollaisia tunnin lenkkejä suunnilleen joka päivä koko ikäni, mutta nykyään ei aina ehdi, kun treenaan lihaskuntoa. Lopputulos kävelystä ja arkiliikunnasta nimittäin on, ettei minulla ole ollut juuri minkäänlaista lihaskuntoa. N57
Olen kävellyt töissä 25 000 askelta kanniskellen tavaroita.
Juoksin eilen 12 km, tänään kevyt salipäivä
Höh, en edes yrittänyt. Olen lomalla, jatkan liikuntaa Loppiaisen jälkeen. Siihen asti vedän lonkkaa sohvalla välilä lukien kirjaa ja välillä surfailen verkossa. Lomalla pitää saada tehdä sitä mistä pitää ja minä nautin tästä nyt niin teen sitten sitä ensi Tiistaihin asti niin paljon kun vain suinkin kotitöiltä ehdin :D
Oli 90min kovatehoinen uintitreeni.
Miksi menisin tunniksi kävelemään?
En kerinnyt kun olin juoksemassa.
Kävin eilen salilla ja tänään laiska ja väsynyt.
Ihan kuin kävelylenkki olisi ainut liikunnanmuoto. Mulla on mielekkäämmät liikuntaharrastukset.
Voi että miten kaipaan lenkille ja muutenkin liikunnan pariin! Kuukauden päivät jo sairaana, alkuvaiheessa en jäänyt lepäilemään ja kai se sitten kostautui. Bonuksena yskiessä murtunut kylkiluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea raskauspahoinvointi. En ole noussut viikkoon juuri sängystä. Täytyy varmaan hakeutua tippaan, kun keho alkaa olla aika kuivunut.
Huh, voimia.
Tuo oli syynä miksi mulla jäi lapset yhteen .
tuoreessa muistissa itselläkin nuo ajat. Nyt rv 21. En halua enää koskaan kokea tuota pahoinvointiaikaa, ihan hirveää kidutusta
Työpaikan perjantain kävelypalaveri oli peruttu
Kävin pitkällä lenkillä ja nyt vasta väsyttääkin.
Polvi leikattiin tänään. Vähän olen liikkunut, mutta en tuntia.. enkä tule vähään aikaan kävelemään
Toivun käsileikkauksesta. Eilen leikattiin. En uskalla lähteä ulos kun pelkään kaatuvani huonosti hoidetuilla kaduilla.
Kylmä. Ei viitsi kuin ovesta vähän kurkistaa.
Olen sairaslomalla lonkkakivun takia. Ei liikuntaa viikkoon.
Mikä on tekosyysi sille, että joka hiton päivä kyselet tuolla otsikolla jotain typerää!
-15c, vanha polvivamma oireilee vähemmästäkin.