Mikä on tekosyysi sille, että et päässyt tunnin kävelylenkille tänään?
Kommentit (122)
Vointi on sellainen, että tarvitsisin saattajan lenkille. Saattaja taas on viettämässä poikain viikonloppua naapurikaupungissa. Tunnin lenkki on vielä kaukana haaveissa, mutta huomenna menen johonkin ostoskeskukseen vartin lenkille. Kaveria kyselin juuri seuraksi.
Otin sen lenkin sijaan pitkät päiväunet, yöunet kun loppui viime yönä kesken.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tekosyitä, enkä ollut lähdössäkään tunnin kävelylenkille tänään, enkä koe, että näihin mikä on tekosyysi siihen ja tähän kyselyihin tarvitsisi kenenkään vastata. Sinulla on persoonallisuushäiriö. Hakeudu hoitoon. Koet, että sinun pitää saada hallita ja kiusata kaiken aikaa vieraita ihmisiä ja spämmätä paskaa yleiselle keskustelupalstalle ja viedä muiden aikaa. Yleensä jätän nämä huomiotta, mutta nyt on aikaa ja riittävästi motiivia sanoa tämä.
Terveisin täältä pyörätuolista.
Älä nyt hyvä ihminen ota itseesi tällaisten keskustelupalstojen juttuja.
Olen viimeisilläni raskaana ja iski todella kova flunssa, tällä yhdistelmällä en ole kävelykunnossa.
Alaraajahalvaus, pyörätuoli. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiralla on sairaus, joka estää pitkän lenkin,
RAKKI PIIKILLE
kävin vain puolen tunnin lenkillä. Sen jälkeen kyllä olin ulkona vielä 15 minuuttia ja tein hommia, mutta ei siitä tuntia tule.
Miksi ihmeessä, paranee pian. On täysin terve koira luustoltaan, kuvattu ja lausuttu.
Ajoin 15 km kuntopyörällä. Eikö riitä?
Terveisin nivelreumaa sairastava
Ei tekosyitä. Huomenaamulla salille.
Nukun hetken, järjettömästi kiireitä
Olisin voinut mennä vielä työajalla mutta en mennyt. Sen sijaan menin aikaisin saunaan, syön juustoja ja katson harry potteria. Ei ole tekosyitä. Ei huvittanut mennä.
Menen mieluummin vasta huomenna kun pääsen valoisaan aikaan, tulee sitä otsalampun valossakin käytyä mutta jotenkin se on musta vieläkin vähän epämiellyttävää, kaupungissa kun oli tottunut että on katuvalot kaikkialla.
Valitsin päiväunet. On ollut vaikeita unettomia öitä flunssan kourissa.
Se, että halusin mieluummin juosta. Te papparaiset voitte käydä kävelyillä.
Vähän krapulaa ja väsymystä. Mutta kävelin kauppaan ja olen siivonnut koristeet ja kuusen ja valot pois. Tulipa silmät ja korvat kauppareissulla täyteen lunta.
Lenssu vielä vaivaa ja ei ole kiinnostusta noin pimeällä mennä pihalle