Mikä on tekosyysi sille, että et päässyt tunnin kävelylenkille tänään?
Kommentit (122)
Oli työkiireitä, ehdin vain 3x puolentunnin lenkit tänään.
Päivän liikuntatavoite täyttyi jo töissä, ei ole tarpeen.
Toivon sinulle elämäntilannetta kun et vaan pysty!!! Kysy sitten uudestaan.
Olen niin timanttisessa kunnossa, että olisin voinut luiskahtaa ylikuntoon. Välttelin sitä ottamalla pari olutta, syömällä pizzan ja istumalla paikallani niin paljon kuin mahdollista.
Heräsin vasta. Oli yövuoro, ja se vähän venähti. Sitten piti nukkua. Mutta onhan tässä vielä iltaa jäljellä!
Nätti ilma mutta lenkki ei kuulu tämän päivän ohjelmaan.
Olen jo käynyt tällä viikolla neljänä iltana 1,5 tunnin lenkillä. Tänään ei huvittanut lähteä 18 asteen pakkaseen eikä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koiralla on sairaus, joka estää pitkän lenkin,
RAKKI PIIKILLE
kävin vain puolen tunnin lenkillä. Sen jälkeen kyllä olin ulkona vielä 15 minuuttia ja tein hommia, mutta ei siitä tuntia tule.
Krapula. Jo toista päivää... Muuten käyn kyllä ihan joka päivä arki tai pyhä ja ei taitu ihan tunnissa kun on joku ongelma päässä, että 12 000 askelta pitää lenkille tulla mittaa, ei siis päivän aikana, vaan lenkin aikana.
Ei ole mitään tekosyitä, enkä ollut lähdössäkään tunnin kävelylenkille tänään, enkä koe, että näihin mikä on tekosyysi siihen ja tähän kyselyihin tarvitsisi kenenkään vastata. Sinulla on persoonallisuushäiriö. Hakeudu hoitoon. Koet, että sinun pitää saada hallita ja kiusata kaiken aikaa vieraita ihmisiä ja spämmätä paskaa yleiselle keskustelupalstalle ja viedä muiden aikaa. Yleensä jätän nämä huomiotta, mutta nyt on aikaa ja riittävästi motiivia sanoa tämä.
Terveisin täältä pyörätuolista.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tunnin hiihtolenkillä.
Huono tekosyy. Ei tuo estä kävelemistä.
Kurkkukipu, korvstulehdus ja väsymys
Osastohoidossa eristyshuoneessa sairaalassa.
No se, että lähden myöhemmin tunnin kävelylle. Jos olisin jo käynyt tunnin kävelyllä, tulisi yhteensä 2 tuntia, mikä on liikaa lepo/palautuspäivänä. Toissa päivänä oli 40 min kuntopyörää, 2 h kävelyä/hölkkää ja 40 min lihaskuntoa. Eilen 2 h kävelyä ja 40 min lihaskuntoa. Tänään syödään hyvin ja palautellaan.
Talvi. Mulla tulee kesällä kuukautta kohden enemmän askelia kuin koko talven ajalta.
Siis et ilmeisesti ole käynyt ulkona lenkillä tänään.