Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti mies tivaa bodycountia????

Vierailija
03.01.2025 |

En ymmara

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivaa sinä hänen kiinnostavia mittojaan, esim. äo.

Vierailija
22/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin monelle miehellä sillä on merkitystä minkälainen moraali naisella on kroppaansa kohtaan.

"minkälainen moraali naisella on kroppaansa kohtaan."

Aika harva nainen ajattelee kroppaansa tuollain, jonain irrallisena esineenä. Ei, se on hän itse, henkilö, ihminen. Ei kroppaa ajatella jonain erillisenä itsestä. "miten nainen arvostaa itseään" olisi paremmin sanottu kuin "kroppaansa kohtaan" mutta sanoi sen miten tahansa, minusta on tökeröä kysellä tuollaista joltain jonka on vasta tavannut. Tökeröä. 

Lisäksi nyt vielä se ikivanha kaksinaismoralismi, että mies tiedustelee naiselta ja toivoo pientä lukua, ehkä vain yksi tai ei yhtään, kun taas miehelle on varmasti ok että hänellä itsellään on vaikka kymmeniä. Ja aivan varmasti mies ei pidä sitä heikkona moraalina kroppaansa kohtaan jos on ollut kymmeniä naisia, vai mitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin monelle miehellä sillä on merkitystä minkälainen moraali naisella on kroppaansa kohtaan.

Jos jollekulle mokomalla on väliä niin olkoon ihan itsekseen vaan ja pitäköön oman lukunsa edelleenkin nollana.

Vierailija
24/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoo olevansa mustasukkainen kaksinaismoralisti. Sellaiset jää aina yksin hiekkalaatikolle, kun kukaan ei sellaista halua, oli panoja 0 tai 1000.

Vierailija
25/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että oot vain kerran tappanut ja silloinkin hätävarjelutilanteessa. Ja se tuomio on lusittu jo.

Vierailija
26/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tuhat, mitäpä se sille kuuluu?

Vierailija
27/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että et VIELÄ tappanut ketään ja katso merkitsevästi.

Vierailija
28/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sun pidempien suhteiden lkm. En mä alkais mitään muita tilittään kellekään.

Vierailija
29/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mainostaa tässä sukulaisen blogia:

https://www.lily.fi/blogit/why-be-single-ja-muita-kysymyksia-joihin-en-…

Olen nyt kahlannut näitä deittailujuttuja läpi ja hirnahdellut ääneen. Tekee hyvää huomata, että ihan samanlaisia mohnoja hänkin on kohdannut kuin minä, 20 vuotta häntä vanhempi "raato", jolla edelleenkin on kysyntää.

Ja silti hänkin on iloinen, elämänmyönteinen, optimistinen ja vapaa nainen. Juuri sellainen, jota ap:n kuvaamat tyypit pelkäävät.

Vierailija
30/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva nainen ajattelee kroppaansa tuollain, jonain irrallisena esineenä. Ei, se on hän itse, henkilö, ihminen. Ei kroppaa ajatella jonain erillisenä itsestä. "miten nainen arvostaa itseään" olisi paremmin sanottu kuin "kroppaansa kohtaan" mutta sanoi sen miten tahansa, minusta on tökeröä kysellä tuollaista joltain jonka on vasta tavannut. Tökeröä. 

Lisäksi nyt vielä se ikivanha kaksinaismoralismi, että mies tiedustelee naiselta ja toivoo pientä lukua, ehkä vain yksi tai ei yhtään, kun taas miehelle on varmasti ok että hänellä itsellään on vaikka kymmeniä. Ja aivan varmasti mies ei pidä sitä heikkona moraalina kroppaansa kohtaan jos on ollut kymmeniä naisia, vai mitä. 

Voin puhua vain omasta puolestani, mutta olen mies ja säästin kolmekymppiseksi asti ensimmäistä kertaani tulevalle puolisolleni. En ole vielä löytänyt puolisoa, mutta sen voin kokemusteni perusteella kertoa, että naiset eivät arvosta elettäni ja siihen liittyviä arvojani pätkän vertaa.

Vierailija
31/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sun pidempien suhteiden lkm. En mä alkais mitään muita tilittään kellekään.

Miksi tarvitsisi kertoa yhtään mitään edellisistä suhteista? Jos mies odottaa neitsyen saavansa, jo se on niin punainen lippu, että kannattaa todellakin miettiä, mitä niin heikkoegoisella pöljällä tekee. Miehet itse valehtelevat noista asioista aina. Aina.

Vierailija
32/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin puhua vain omasta puolestani, mutta olen mies ja säästin kolmekymppiseksi asti ensimmäistä kertaani tulevalle puolisolleni. En ole vielä löytänyt puolisoa, mutta sen voin kokemusteni perusteella kertoa, että naiset eivät arvosta elettäni ja siihen liittyviä arvojani pätkän vertaa.

Niin. Opitko siitä mitään?

Vierailija
33/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sinä siltä sen purjeveneen pituutta (montako jalkaa?). Jos sillä ei ole purjevenettä, huokaise säälivästi ja sano, ettei tästä nyt tule mitään kun teillä on liian erilaiset arvot ja elämäntyyli.

Vierailija
34/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on seksuaalifoobinen ja kontrollifriikki. Mitä kukaan tekee seksuaalifoobikolla, joka lisäksi yrittää kontrolloida jopa täysin tuntemattomia naisia?

Vierailija
35/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Opitko siitä mitään?

Lähinnä sen, että en ole kaksinaismoralistinen, mutta lähes kukaan ei jaa arvojani, mikä on sääli.

Vierailija
36/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin hetkeksi hiljaiseksi, jonka jälkeen näyttäisin keskittyneeltä, nostaisin käden eteeni  ja yksi kerrallaan alkaisin sormin laskien muistella jokaista panoani huolella, tietysti hiljaa itsekseni, mutta kuitenkin siten, että ilmeeni ja pienet hihitykset eivät jättäisi miestä epätietoisuuteen, onko ollut hyvä vai huono pano. Sitten tietysti sekoaisin jossain kohtaa ja joutuisin palaamaan takaisin päin. Lopulta toteaisin miehelle, että luulin ensin sen olevan yhteenlasku, mutta se taitaakin olla neliöjuuri, enkä osaa sitä nyt sormilla laskea.

Vierailija
37/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kysyisi tuollaista minulta, niin pitäisin jotenkin häntä epävarmana tai jotenkin häiriintyneenä tyyppinä ja jättäisin varmaan tyypin. En itse ainakaan vastaisi tuohon, vaikkei mitään salattavaa olekaan. Nuo ovat yksityisasioita.

Vierailija
38/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, onko toi nyt niin kumma kysymys. Joillekin asialla on merkitystä, toisille ei. Kyllä minultakin naiset ovat joskus asiaa kysyneet, enkä ole nostanut mitään defenssimuureja pystyyn ja kysellyt että vittuako se sulle kuuluu idooottiiiih, vaan sen sijaan vastannut suoraan. 

Vierailija
39/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ainakin kiinnostaa miehen body count, itsellä päälle kolmekymppisenä se on sama kun parisuhteiden määrä ja en haluaisi miestä joka on uitellut sitä melaansa kaikkialla! Lähinnä mahdolliset taudit hirvittää

Vierailija
40/77 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekaannu ruumiisiin. Että potykounttia. Voe yhen kerran. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän